die in zo'n pocketflesje?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:08 schreef Saisai het volgende:
oeh, die munt-citroen ranja van action is lekker
Die hangen vaak bij de schoenen enzo.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:44 schreef Cathmar het volgende:
Hangen de rugzakken (van de schoolartikelen) al in de winkel? Bij ons wel alle schoolspullen, maar geen tassen. En die hebben we nou net nodig.
Bij de Primark hangen leukequote:Op maandag 23 mei 2016 10:44 schreef Cathmar het volgende:
Hangen de rugzakken (van de schoolartikelen) al in de winkel? Bij ons wel alle schoolspullen, maar geen tassen. En die hebben we nou net nodig.
Ik heb hem gevonden! Tesseire, volgens mij is dat wel een goed merk siroop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, gewoon een grote fles. "Nr. 1 in Frankrijk" prijkt op de fles
Mijn ervaring is beter 1x een dure rugzak kopen dan goedkope. Een Eastpack zal nooit bezwijken onder gewicht, iets wat goedkope en minder lekker zittende tassen wel doenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:44 schreef Cathmar het volgende:
Helaas wel (ik ben nogal tegen pleziervisserij, maar kocht er toch visdraad om een mobile mee op te hangen).quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand of ze visdraad verkopen bij de action?
Ik heb al jaaaren een trolleykoffertje van de Action, ding is nog in perfecte staat terwijl hij al op heel wat tripjes is meegeweestquote:Op maandag 23 mei 2016 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
NOOIT, echt nooit een rugzak kopen bij de Action. Love the shop to death, maar er zijn grenzen.![]()
Sowieso koop ik nooit meer iets met een rits bij de Action.
Dat verkopen ze als A merk in belgie hahaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden! Tesseire, volgens mij is dat wel een goed merk siroop.
Ze hebben er 4 verschillende varianten, heb ook de aalbes/vlierbloesem variant meegenomen, klinkt lekker.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:02 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat verkopen ze als A merk in belgie haha
Voor mij is het ook voor een projectquote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Helaas wel (ik ben nogal tegen pleziervisserij, maar kocht er toch visdraad om een mobile mee op te hangen).
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
NOOIT, echt nooit een rugzak kopen bij de Action. Love the shop to death, maar er zijn grenzen.![]()
Thanks voor de waarschuwing. Inderdaad beter gewoon een goede aanschaffen dus gisteren een besteld.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is beter 1x een dure rugzak kopen dan goedkope. Een Eastpack zal nooit bezwijken onder gewicht, iets wat goedkope en minder lekker zittende tassen wel doen
Gelukkig! Ik hoor en ondervond vrij veel ellende met dit soort Action-artikelen. Ik neem het risico niet meer, maar misschien is dat wel onterecht inmiddels.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaren een trolleykoffertje van de Action, ding is nog in perfecte staat terwijl hij al op heel wat tripjes is meegeweest.
In Nederland ook, staat ook bij de Albert Heijn in de schappen.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:02 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat verkopen ze als A merk in belgie haha
Die trolley van mij was destijds 10 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik hoor en ondervond vrij veel ellende met dit soort Action-artikelen. Ik neem het risico niet meer, maar misschien is dat wel onterecht inmiddels.
Waarom niet? Die rits kan toch los?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
trolley heb ik ook. Niets mis mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die trolley van mij was destijds 10 eurodaar wou ik het risico wel voor nemen. Gaat nu al een jaar of 6, 7 een paar keer per jaar mee op reis
.
Heb er onlangs voor mijn dochter een reistas op wielen gekocht voor 15 euro, voor op kamp. Ze is er nú mee op kamp, ben wel benieuwd of die tas heelhuids terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |