SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit al weer 4 dagen in de goede flow!En dus vliegt het er met vanouds 'eerste-weeks-tempo' vanaf!
Maar goed, morgen weer vliegen en een week lang hotel en restaurants, dus het gaat even doorbijten worden. Vaak wel een goeie om even door te pakken met afkicken van ongelimiteerd snoepen en vreten, maar ook een week met 'geen dessert, geen dessert, geen dessert, ah fuck it... toch maar wel'.
*must be strong!
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iig een zak met ongebrande, ongezouten noten mee voor in het vliegtuig. Dagvlucht morgen en verveling staat garant voor snaaitrek. Nu blijf ik hopelijk weg van de koekjes uit de pantry.![]()
Maar noten zijn awesomequote:Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
Jup, bekend, maar beter een zak noten dan een zak M&M's toch? Die wil ik namelijk ook wel eens halen voor aan boord.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
Ik vind fruit doseren zelf soms ook best lastig, 2 stuks is mijn richtlijn maar zeker de laatste tijd kom ik daar toch vaak overheen (3 stuks), eigenlijk is het enige andere tussendoortje wat heel makkelijk is een eitje of blikje tonijn, maar die heb ik niet elk moment voor handen en m'n collega's wil ik de meur niet aandoen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuilik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
Misschien had hij wel moeite met aankomenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuilik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien had hij wel moeite met aankomenIk zie soms ook op instagram van die halve bodybuilders hele bakken ijs of 3 biefstukken wegwerken.. FML
Oeh, tof!quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga ineens ook heel vaak wegNet gehoord dat ik geaccepteerd ben voor een conferentie in Lissabon in februari, perfecte timing voor een paar dagen ontsnappen uit de winter
Daarnaast in januari nog een 2-daags tripje naar een voor mij onbekende bestemming, wat mijn vriend geboekt heeft. En in maart 10daags trainingskamp op Tenerife![]()
Zo kom ik mijn winterdepressie wel doorConferenties zijn alleen altijd wel lastig omdat het hele netwerkgedeelte samenhangt met veel eten en veel drinken, maar dan moet ik mijn moed maar verzamelen zonder alcohol, en hardloopschoenen mee!
Wat betreft noten; daarom vind ik noten die je zelf nog moet kraken zo fijn, dan eet je niet in één keer 100 gram weg
Dat gedroogd fruit is ook evil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ach de meeste topsporten zijn niet gezondquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.
Heb 't nooit begrepen.
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Geen broodje kopen bij het tankstation maar gewoon naar huis rijden om je salade op te eten.
Die broodjes zijn toch viesquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Geen broodje kopen bij het tankstation maar gewoon naar huis rijden om je salade op te eten.
Ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die broodjes zijn toch viesMaar op de één of andere manier ook aantrekkelijk om te kopen
Vers is beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja.
Hoewel, die uit de koeling koop ik eigenlijk nooit, maar zo een vers belegde.
Ik drink uberhaupt eigenlijk bijna nooit. Voor de marathon inderdaad nog minder. Ik bedoelde meer dat netwerken op zo'n evenement toch nog best lastig is vaak, en dat je daar net iets beter in wordt wanneer je een drankje op hebt. Maar goed, daar moet ik me dus maar overheen zetten want alcohol en mijn darmen worden steeds minder goede vrienden dus had al besloten om het vrijwel helemaal af te zweren dit jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:54 schreef Barreltje het volgende:
L-T kan je niet onder het mom van " trainen voor de marathon" ( of welk grote sport evenement je wil gaan doen) gewoon alcohol vrij drinken? dat lukt mij in frankrijk altijd prima. gewoon water of spa rood. als je een sport doel hebt waardoor je " gezond" wil drinken wordt dat meestal wel geaccepteerd, en hebben mensen ook nog eens bewondering voor je .
hier rare lijstjes vanwege tony als comfort food. wel ben ik bezig om weer gezonde recepten etc te zoeken en kwam ik de masonjar lunches ook weer tegen. binnenkort maar eens aan het werk!
op de een of andere manier werken de 3 R;s hier toch het beste
ahh dan is het idd een kwestie van meer zelfvertrouwen krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt eigenlijk bijna nooit. Voor de marathon inderdaad nog minder. Ik bedoelde meer dat netwerken op zo'n evenement toch nog best lastig is vaak, en dat je daar net iets beter in wordt wanneer je een drankje op hebt. Maar goed, daar moet ik me dus maar overheen zetten want alcohol en mijn darmen worden steeds minder goede vrienden dus had al besloten om het vrijwel helemaal af te zweren dit jaar.
Daar geven wetenschappers dan weer weinig omquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dan is het idd een kwestie van meer zelfvertrouwen krijgenwat je OOK al krijgt omdat je er zo goed uitziet en je doelen haalt!
![]()
het gaat om wat JIJ van jezelf vind.. die wetenschappers zijn waarschijnlijk al van je onder de indruk al heb je een vuilniszak aan.. als jij e niet zeker voelt komt er nooit contactquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar geven wetenschappers dan weer weinig omMaar bedankt
Haha nee zo zit het niet helemaal. Ik voel me over het algemeen prima zeker over mezelf, maar minder over mijn wetenschappelijk werk. De 'grote namen' waar je mee wilt praten op zo'n conferentie staan toch vaak hoog in je aanzien, en je bent dan bang dat ze al zovaak lastig gevallen worden door PhDs etc. dat ze daar helemaal geen interesse in hebben. Aanspreken lukt vaak nog wel, maar dan moet je er ook nog iets concreets uit slepen. Het is al met al vrij lastig, zelfs voor mensen die vrij sociaal vaardig zijn (en daar schaar ik mezelf wel onder, ben geen Lennart).quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het gaat om wat JIJ van jezelf vind.. die wetenschappers zijn waarschijnlijk al van je onder de indruk al heb je een vuilniszak aan.. als jij e niet zeker voelt komt er nooit contact
ik heb nu overigens wel een penny en lennart idee bij dat netwerk gedoe van je
Ik kom niet vaak in het tankstation, maar ik vind het altijd zo grappig als je in de Kiosk op het station een zakje wortels koopt of zo, dat ze vragen: wilt u daar een mars voor 1 euro bij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Lonaa het volgende:
De tankstationaanbiedingen heb ik dan weer helemaal geen moeite mee. Geen mars of snickers voor mij. Pakkie kauwgom als het op is in de auto. En sigaretten. En benzine
Wauw, die zien er lekker uit!quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:54 schreef Barreltje het volgende:
L-T kan je niet onder het mom van " trainen voor de marathon" ( of welk grote sport evenement je wil gaan doen) gewoon alcohol vrij drinken? dat lukt mij in frankrijk altijd prima. gewoon water of spa rood. als je een sport doel hebt waardoor je " gezond" wil drinken wordt dat meestal wel geaccepteerd, en hebben mensen ook nog eens bewondering voor je .
hier rare lijstjes vanwege tony als comfort food. wel ben ik bezig om weer gezonde recepten etc te zoeken en kwam ik de masonjar lunches ook weer tegen. binnenkort maar eens aan het werk!
op de een of andere manier werken de 3 R;s hier toch het beste
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, die zien er lekker uit!Maarreh... hoe werkt dat dan, in een jar meenemen, maar dan toch later nog wel in een bak een beetje doorroeren toch?
Desondanks worden noten gelinkt met gewichtsverlies, volgens onderzoek, waarschijnlijk vanwege hun invloed op darmbacteriën. Sinds ik dat heb gelezen eet ik vrijwel iedere dag een handje, terwijl ik ze eerst niet meer durfde te eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:22 schreef Rauw. het volgende:
Dan is inderdaad noten een verstandige keuze, ik hoorde laatst een verhaal van iemand die het raar vond dat ze ondanks het vele gezonde eten alleen maar aan kwam.
Bakje cashews in 2 dagen.
"Ja, maar nootjes zijn toch gezond"
Ik eet ook vaak een handje hoor. Soms gewoon 3 of 4 nootjes voor de smaak.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Desondanks worden noten gelinkt met gewichtsverlies, volgens onderzoek, waarschijnlijk vanwege hun invloed op darmbacteriën. Sinds ik dat heb gelezen eet ik vrijwel iedere dag een handje, terwijl ik ze eerst niet meer durfde te eten.
Ik neem soms de notenmix "nuts and fruits" van de lidl.Zakje is ook makkelijk hersluitbaar.Alleen is dat niet altijd nodig😂quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik eet ook vaak een handje hoor. Soms gewoon 3 of 4 nootjes voor de smaak.
Die zien er zeker lekker uit! Die had ik nog niet gebookmarked..quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, die zien er lekker uit!Maarreh... hoe werkt dat dan, in een jar meenemen, maar dan toch later nog wel in een bak een beetje doorroeren toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Knap dat dat 5 avonden goed ging! Het zou voor mij 5 avonden kat op het spek (whehehe spek) binden zijndat mag. Ik vulde er mijn kcal mee aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nu ook niet onoverkomelijk verder hoor. Verder gaat t hartstikke goed
disclaimer
God, je foto's zijn het bewijsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag. Ik vulde er mijn kcal mee aan.
Is nu ook niet onoverkomelijk verder hoor. Verder gaat t hartstikke goed
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:18 schreef Vanyel het volgende:
Wauw.
Ik kwam ook een plakje ijs tegen. Floep daar ging ik.
Hoezee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:21 schreef douche-eendje het volgende:
Om te vieren dat we net een huis gekocht hebben
Nog maar een activiteit erbij in je drukke schema?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
B: wie weet wat 'dansen'ga naar een auditie voor de lokale musicalgroep
Nou, ik ren nu niet zoveel dus, en nou ja, ik wil op z'n minst even gaan kijken!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog maar een activiteit erbij in je drukke schema?
Wel leuk, ik heb dat als tiener ook gedaan! Hoeveel we dansten viel wel tegen geloof ikVooral zingen en acteren.
Succesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik ren nu niet zoveel dus, en nou ja, ik wil op z'n minst even gaan kijken!
Ben stiekem alleen écht geinteresseerd als ik ook een beetje een rol kan krijgen (en dus niet derde boom van links ofzo)dus ga auditie doen voor een van de naamrollen.
![]()
Heb vroeger veel geacteerd/gezongen, en ik mis het wel echt. Zit al een tijdje te kijken naar de producties die ze hier doen, en kan echt wel wat ontlading gebruiken bij 't schrijven nu
Is die ijzel nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren naar de Italiaan geweest. Resultaat: 75.9, +0.6.
Logisch, niks aan de hand, gemiddeld deze week nog steeds afgevallen, niet gesport deze week dankzij de ijzel, dus we gaan gewoon door.
Sinds gistermiddag wel, dus straks eindelijk hardlopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is die ijzel nou nog niet weg?![]()
En na 7 maanden kun je vliegen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
oeh magische afslankringenAls ik die combineer met dieetpillen, een buikzweetband en acupunctuur kan ik vast 10 kilo per maand afvallen
Per dag zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
oeh magische afslankringenAls ik die combineer met dieetpillen, een buikzweetband en acupunctuur kan ik vast 10 kilo per maand afvallen
Niet?! Shit, ik had net geïnvesteerd in magnetische magische hormoonchocolade!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen weet toch wel dat dat soort dingen niet werkenToch?
als dat zou was zou het niet verkopen, en dus niet bestaan. Er zijn echt hordes mensen die hopen dat het werkt. Zodat ze lekker op de bank kunnen liggen en chips eten en zeggen dat ze ALLES geprobeerd hebben om af te vallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen weet toch wel dat dat soort dingen niet werkenToch?
Ik weet niet wie dat hier ooit postte... iets als in , 'als het bij Oprah niet werkt, dan werkt het bij niemand'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Shoot me, maar er is iedere keer, bij dit soort aanbiedingen, wel zo een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'Maar misschien werkt het wel echt'
ja.. want anders bestaat het toch niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Shoot me, maar er is iedere keer, bij dit soort aanbiedingen, wel zo een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'Maar misschien werkt het wel echt'
Ik heb ook nooit echt aan een hype meegedaan. Hoogstens chroomtabletten en appelazijntabletten, als toevoeging.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. want anders bestaat het toch niet?
en.. de manier waarop wij het doen is zo onnoemelijk irritant, het moet toch makkelijker kunnen![]()
herkenbaar hoor.. als is de enige hype waar ik me mee bezig gehouden heb de south beach toestand.. die me op zich wel lekkere recepten heeft opgeleverd.. dat dan weer wel
Dit. Mensen zijn niet 100% rationeel. En mensen worden gemanipuleerd door reclames.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
purgeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Niet dat ik in het verleden normaal afviel. Caffeine, fruitsuiker en een beetje vet (om de stoelgang opgang te houden) for the win. 30 kg in 3 maand alles.
Fuck Sonja Bakker met haar nazi-martel-proana-crashmethode.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb appelazijn geslikt want dat deed mijn moeder ook. En montignac, want dat deed mijn moeder ook. En oh ja, Sonja Bakkeren! Want dat deed mijn moeder ook![]()
Ik viel met Sonja Bakker wel af als een baas natuurlijk
Ik was ook binnen een jaar weer dik
Ja, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan.quote:
Fantastische comboquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan.![]()
Anorexia-boulimia-BED-patient was ik.
Ik bleef er wel dik bij.quote:
Mijn moeder (en vader een beetje) is nu begonnen met Sonja Bakker.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb appelazijn geslikt want dat deed mijn moeder ook. En montignac, want dat deed mijn moeder ook. En oh ja, Sonja Bakkeren! Want dat deed mijn moeder ook![]()
Ik viel met Sonja Bakker wel af als een baas natuurlijk
Ik was ook binnen een jaar weer dik
Dan had je een dominante BEDquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bleef er wel dik bij.Los van dat korte moment dat ik 30 kg kwijt was.
Ha! Jij gaat ook weer aan de bak? Hoe ist met je meisje?quote:
True. Het was ook meer dat ik at uit comfort/verdriet/narigheid. En dat probeerde ik, soms direct, soms na een wat langere periode, te compenseren met niet eten/bewegen/purgeren.quote:
Ken je echt het woord snijkoek niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Barreltje het volgende:
snijkoek
ik had van de week wel enorm trek in ontbijtkoeksoms kan je dat hebben
ach eens in de zoveel tijd mag dat vast wel, al heb ik het niet genomen.
nu ben ik druk bezig met de mason jar hype![]()
die recepten zien er fantastisch uit.. EN er is weer een kikkererwten salade ingeplanned
jee!!
en idd.. wie had gedacht dat gezond eten zo lekker kon zijn, EN wie had gedacht dat je als je niet oplet af en toe gewoon 3 dagen achter elkaar vegetarisch eet
Ik ben blij dat het nu beter met je gaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Het was ook meer dat ik at uit comfort/verdriet/narigheid. En dat probeerde ik, soms direct, soms na een wat langere periode, te compenseren met niet eten/bewegen/purgeren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken je echt het woord snijkoek niet?
Wat ben je soms toch heerlijk wereldvreemd
Ik ook. Heeft maar een krappe 15 jaar geduurd, maar hey, tegenwoordig gaat het best prima.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu beter met je gaat
Ja weer aan de bak.. Met mijn meisje gaat alles goed. Ze doet het superquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan had je een dominante BED
[..]
Ha! Jij gaat ook weer aan de bak? Hoe ist met je meisje?
Heeft Brabants niets mee te maken, ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
ja nee.. het ligt waarschijnlijk niet aan een brabants taatlje
ditquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu beter met je gaat
Kotsen gaat vrij makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dit
en ik snap dat purgeren ook helemaal niet.. nu heb ik ook geen kots-angst, maar dat jezelf toebrengen?? neuh.. ik snap het niet ( gelukkig)
zeg loon.. wat is de stand bij jou nu? zullen we weer samen opgaan?? ( of eigenlijk af-vallen![]()
)
Een aantal van ons zijn wel significant minder dik dan eerst hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch wel leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde posten hier.. Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar ik vind het wel leuk
Nou ja ik was best goed afgevallen voor mijn zwangerschap, bijna 20 kilo toen, maar daarna kon ik weer opnieuw beginnen. Ik was letterlijk op de ons na terug bij afquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch wel leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde posten hier.. Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar ik vind het wel leuk
Oh, en die kilos hebben jullie dus maar naar mij gestuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een aantal van ons zijn wel significant minder dik dan eerst hoor.
ahh hier was het vanmorgen 90.1. maar ik gok dat dat komt door de bedlegerigheid van de afgelopen dagen. ik verwacht na dt weekend ( met veel vreterij want een weekend weg) ergens op de 90.5 uit te komenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar uh, ja, ik probeer weer beschaafd te doen. 90,8 toen ik gisteren op de weegschaal stond. Vanochtend wezen sporten, dat wil ik iig weer 3/4 keer per week gaan doen. En ik blijf lekker 1800 tot 2000 kcal eten. Het hoeft niet meer zo snel.![]()
You're welcome to join me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Eigenlijk tijdens de zwangerschap alleen maar vocht aangekomen omdat ik in het begin juist afviel. Na de bevalling woog ik 7 kilo lichter als voor de zwangerschapquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja ik was best goed afgevallen voor mijn zwangerschap, bijna 20 kilo toen, maar daarna kon ik weer opnieuw beginnen. Ik was letterlijk op de ons na terug bij af![]()
Nu gaat het veel beter. Ben er dit keer ook echt bijna, inmiddels 25,2 kilo kwijt, dus nog maar 4,8 te gaan.
Is er bij jou veel blijven plakken?
wat is je PLAN??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Eigenlijk tijdens de zwangerschap alleen maar vocht aangekomen omdat ik in het begin juist afviel. Na de bevalling woog ik 7 kilo lichter als voor de zwangerschap![]()
Maar daar is een gedeelte er weer van bij.
Hoeveel er echt af moet voor een gezond BMI daar denk ik nog maar niet aan.We gaan eerst maar eens voor de eerste 10.
Nee want dat verkoopt de lidl niet. Ik mag nu iedere dag struikelen over het promo-bord van de lidl naast het station met haar 'bereik je ideale gewicht voor het hele gezin'. Het blijft een rare titel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonzusje deed zelfs een tailor made Sonja Bakker omdat ze zwaar fysiek werk doet. Mocht ze dagelijks een extra plak ontbijtkoek en een extra ei.
Ik vraag me wel af of Sonja de Peijnenburg Zero al in haar boeken heeft laten zetten. Want wat is er nou beter dan snijkoek? SNIJKOEK ZERO NATUURLIJK!
ermahgerd. Dit zegt alles.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee want dat verkoopt de lidl niet. Ik mag nu iedere dag struikelen over het promo-bord van de lidl naast het station met haar 'bereik je ideale gewicht voor het hele gezin'. Het blijft een rare titel.
Thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:03 schreef Barreltje het volgende:
ghehe @ D-E.. ennuh nog gefeliciteerd! waar staat het huis??in hetzelfde dorp of weer in een stad?
hier het plan voor volgende week:
Ma: bodybalance // kikkererwten salade
Di: Soep met halve Naan // EHBO cursus
Wo: drankjes met een leverancier. ik weet niet wat de bedoeling is mbt eten // Hardlopen ( hopelijk haal ik het nog anders lekker in het donker een opstart rondje weer)
Do: salade // Zwemmen
Vr: skinny carbonara // Volleybal
Za: hardlopen // stoofvlees met aardappeltjes en brocolli
Zo: zwemmen // stoofvlees met gebakken aardappeltjes en sperciebonen
maar gourmet is toch juist handig?? vooral omdat je zelf kan kiezen wat je neemt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ga ik zo de broccoli opzetten voor de brocollisoep.
Zondag falen we al met een gourmet bij schoonouders voor schoonmoeders verjaardag.. Wie verzint het in de eerste week waarin iedereen weer strak in het regime gaat
Dit! Gourmet is echt baas! Gewoon rustig eten, doordat alles zo lang duurt eet je heel weinig eigenlijk, geen brood, geen saus. Win!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar gourmet is toch juist handig?? vooral omdat je zelf kan kiezen wat je neemt?
veel groente maken en van het brood afblijven
Hmm nou dat is toch niet echt mijn ervaring, ik vind juist vaak doordat je zo lang aan tafel zit dat je helemaal de draad kwijtraakt hoeveel je eigenlijk eet, en veel meer vlees dan normaal waardoor de calorieën enorm aantikken. Het kán misschien wel gezond/beschaafd maar het lijkt mij enorm moeilijk..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit! Gourmet is echt baas! Gewoon rustig eten, doordat alles zo lang duurt eet je heel weinig eigenlijk, geen brood, geen saus. Win!
Ja echt? Ik eet inderdaad misschien wel 250 gram vlees met gourmetten (want allemaal pielstukjes) maar dat is dan voornamelijk biefstuk en kip. Doordat ik geen koolhydraten eet heft dat elkaar weer heel goed op!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nou dat is toch niet echt mijn ervaring, ik vind juist vaak doordat je zo lang aan tafel zit dat je helemaal de draad kwijtraakt hoeveel je eigenlijk eet, en veel meer vlees dan normaal waardoor de calorieën enorm aantikken. Het kán misschien wel gezond/beschaafd maar het lijkt mij enorm moeilijk..
heb jij geen gewafeld haar dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap die gourmethype niet. Komt straks ook gewafeld haar weer terug?
Vind het echt iets voor themafeestjes ofzo... Eighies revival oid...
Staat niet bij m'n kuif!quote:
Waar het haar vol mee zit...quote:
Eén van de weinig momenten dat ik in de bioscoop zat te hikken van het lachenquote:
Ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar ik had dus een collega die Sonja Bakker ging doen om aan te komen en ze kwam nog aan ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nooit geSonjaBakkert. De mensen met wie ik in huis woonde wel, die werden ongelukkig.En bleven dik.
en nog steeds! Ik zie die film minimaal 1x per jaar (net zoals Dirty Dancing, Grease etc).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén van de weinig momenten dat ik in de bioscoop zat te hikken van het lachenEcht, ik kwam niet meer bij
Hardlopen als een club voelt een beetje als een teamsport?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef MutedFaith het volgende:
Ik moet langzaam maar eens gaan verzinnen wat ik na maart aan sport wil gaan doen.. Liefst een teamsport zonder zomerstop, maar die bestaan vast niet.
je stopt met ijshockey? Of ben ik nu confuus?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef MutedFaith het volgende:
Ik moet langzaam maar eens gaan verzinnen wat ik na maart aan sport wil gaan doen.. Liefst een teamsport zonder zomerstop, maar die bestaan vast niet.
Crossfit? Dat kan ook in een team? Crossfit stopt iig nóóitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, want er is geen ijs in de zomerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je stopt met ijshockey? Of ben ik nu confuus?
Deze week staat een beetje (te) bol van volleybal. Ik mocht gisteren op zich thuisblijven van trainer ivm de wedstrijden, maar ik ben blij dat ik toch gegaan ben
jeetje, dat is geen zomerstop maar een halfjaarsport... Mijn volleybaltraining stopt ergens in juni en begint weer eind augustus. We houden ongeveer de basisschool zomervakantie aan als zomerstop.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef MutedFaith het volgende:
Hardlopen heb ik weleens geprobeerd, maar daar wordt ik helaas niet echt gelukkig van..
En ik stop niet met ijshockey hoor. Maar eind maart is t seizoen afgelopen, dus ik moet iets hebben om de periode tot september te overbruggen. Wil wel een beetje op conditie blijven enzo..
Terug omhoog lezend wíst ik gewoon waar dit over ging.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén van de weinig momenten dat ik in de bioscoop zat te hikken van het lachenEcht, ik kwam niet meer bij
Van mijn favoriete Ready Steady Cook chefquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Vrij naar dit recept: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/coconutfishcurry_89979
Dan smaken dingen toch niet, dus WINquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Terug omhoog lezend wíst ik gewoon waar dit over ging.Ge-niaal inderdaad!
En het zal jullie een genoegen doen, vooral Rauw, ik heb mijn noten niet aangeraakt!
![]()
En nu nog proberen om in mijn duffe post-vliegbui niet alsnog los te gaan op van alles. Ben enorm verkouden trouwens, heb voornamelijk pillen en zuigtabletjes gevroten.
Dik.quote:
Vastnietzonerdquote:
Oooooooooooh! Ik las het als ik viel op mn bakkes en vond dat ik frikandellen speciaal verdiend hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Neeee ik gleed uit zoals SQ uitgleed. Uit de zone, in de frituurpan met bijbehorende sausjes
^^ dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooh! Ik las het als ik viel op mn bakkes en vond dat ik frikandellen speciaal verdiend had
QFTquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:21 schreef douche-eendje het volgende:
T wijn. Om te vieren dat we net een huis gekocht hebben
Ik woon niet bij die gekkies in het noordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oh. Ik dacht ijzel, kunstheupen alles.
Ik vermijd gewoon iedereen atmquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik woon niet bij die gekkies in het noorden
Maar volgende keer zal ik gewoon zeggen dat ik een vreetbui had. En een vent zonder bodem in zijn maag op bezoek, die is altijd slecht voor wat ik eet.
Nee. Iedereen gewoon stom.quote:
Zijn ze ookquote:
"beperkt"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:
Beperkte vreetbui.
Klein bakje chips en een glas of 3 whiskey.
Whiskeyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:
Beperkte vreetbui.
Klein bakje chips is geen vreetbui. Dat is verstandig met mate.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:
Beperkte vreetbui.
Met mn verhuizing in 2012 ben ik zo'n 10 kilo afgevallen. Verhuisstress doet gekke dingen met mijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
Dat leverde mij vorige week ook de nodige (bubbel)wijncaloos op.
Prima excuus, komt nog genoeg werk van.
Hier ook. Verbouwen is een groot woord, maar iig plavuizen eruit, woonkamer volledig stucen en nieuwe keuken. En wellicht nog uitbouw op 1e verdieping. Half april sleuteloverdracht van ons huidige appartementquote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:48 schreef Vanyel het volgende:
We krijgen in april de sleutel pas en moeten nog verbouwen...
Ligt aan mijn dagbesteding tegen die tijdquote:
True that!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan smaken dingen toch niet, dus WIN
Nice.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, kijk eens! En ik vond haar al zo cool
http://thenerdybird.com/watch-daisy-ridley-deadlift-176-pounds/
Foei!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nice.
Daar wordt ik zo gelukkig van.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond dat als ik zou kunnen shoppen ik ook gewoon op de loopband zou kunnen wandelen en dus heb ik net een uur gelopen!
Het brood zet aardig wat zoden aan de dijk qua Kcalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Lijkt zo weinig moblo.
Hier:
O: Tosti 30+ kaas en ham met ketchup
L: fucking awesomeness http://www.forestandfauna.com/key-lime-smoothie-bowl/
S: Been en buikdingen
D: Brood met baklever en bloedworst
T: Skinnybitchesbooze (wodka-cola light)
Ja, dat geloof ik. Maar het lijkt wel weinig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het brood zeg aardig wat zoden aan de dijk qua Kcal
Zit ook nog beleg op! Brie! En hummus, en hagelslag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Maar het lijkt wel weinig.brood, soep en alcohol.
Hee, ik heb gisteren ook mijn deadlifts gefilmd! 70kg in 3 sets van 12. Van de voorkant zag het er nog wel prima uit, maar van de zijkant zag ik echt dat ik mijn rug te bol maak in het begin. Moet ik toch weer met lichter gewicht aan de techniek gaan werken, in mijn roei-jaren deed ik 110 kg met goede techniek! Maar goed toen was ik zelf ook wel 14kg zwaarderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, kijk eens! En ik vond haar al zo cool
http://thenerdybird.com/watch-daisy-ridley-deadlift-176-pounds/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk gezicht is moeilijk
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
TrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk gezicht is moeilijkIn de zomer kun je mij liften, als alles volgens planning gaat
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Haha bedankt. Dat kan wat zeggen over jouw progressie of mijn progressiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
TrotsIn de zomer kun je mij liften, als alles volgens planning gaat
Die is echt geweldigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef MutedFaith het volgende:
www.jelmerdeboer.nl
Hilarisch en leerzaam tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is Boston Cream Pie?+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
ja, zo ziet het er eigenlijk ook wel uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Seks!So not worth the calor... Wacht...
Dit is Boaton cream pie:
[ afbeelding ]
Maar 251kcals p 100gr kom ik net achter.
nou, room en chocolade tikken behoorlijk aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:34 schreef Sjeen het volgende:
Die droge biscuit met wat banketbakkersroom en chocoglazuur?
Haha ja oke maar niet voordat het nodig isquote:Op zondag 10 januari 2016 07:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou maar wel weer wakker worden hoor!
Ok dit was een slecht idee. De soep vulde totaal niet, en ik nam dus avonds laat nog een bakje chips en chocola, waardoor ik zelfs boven de 1800 kcal uit ben gekomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:04 schreef eleusis het volgende:
O: English breakfast850 kcal, helaas aan mijn vriendin beloofd te maken. vies zeg
L: skippen
T: frambozen
D: soepje en afbakbroodje?
heb je nou wel of niet veel water gedronken?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee wat het is, maar ik voel mij opgezwolle als een malle
Ik heb geen extreem zoute zooi gegeten en heel veel gedronken, dus waar dat nu weer van komt?
Edit: water dus
True DP. Voor mij is dat zo'n eye opener geweest.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat er bij jou een sleutel zit in jezelf wat liever benaderen BE...
Sorry maar dat kan ik echt niet geloven... Als ik een marathon hardlopend afleg kom ik nog niet eens aan de 2500 kcal..quote:Op zondag 10 januari 2016 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
(Oh, en 'goed bezig zijn' strookt wellicht niet met mijn Boston Pie gisteren, maar ik heb volgens mijn fitbit 3700kcals verbrand met 20km wandelen gisteren, dus op zich kon die taart lijen zeg maar.)
Over een hele dag?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan ik echt niet geloven... Als ik een marathon hardlopend afleg kom ik nog niet eens aan de 2500 kcal..
dat jij nog niet broodmager bent!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over een hele dag?
Zelfs als ik niet beweeg is dat al bijna 20000
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat jij nog niet broodmager bent!
Nee, het sporten op zich. Maar zo lees ik het ook bij Brighteyes?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over een hele dag?
Zelfs als ik niet beweeg is dat al bijna 2000
Ik denk dat ze 2500 extra calorieën bedoelt. Door de marathon, bovenop t 'reguliere' verbruik. Spuit elf.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over een hele dag?
Zelfs als ik niet beweeg is dat al bijna 2000
Die 3700 is niet extra he. Het is wat ik, volgens de app dan, dagelijks verbrand (dus je onderhoud etc) plus wat extra op basis van mijn stappen. Dus laat het normaal 2400kcals zijn met gewoon dagelijkse dingen, dan is nu met 20km wat extra verbranden toch best aannemelijk? Toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan ik echt niet geloven... Als ik een marathon hardlopend afleg kom ik nog niet eens aan de 2500 kcal..
Working on it dear! Really!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat er bij jou een sleutel zit in jezelf wat liever benaderen BE...
Goezoquote:
Ja oke, dan zou het misschien wel kunnen! Heb vandaag 21.6km gerend en dat was 1100 kcal. Volgens mij maakt het trouwens wel uit of je wandelt of hardloopt, iig maakt bij mij het tempo/de hartslag wel veel uit. Vandaag liep ik op hele lage hartslag, als ik een halve marathon wedstrijd loop verbrand ik volgens mijn hartslagmeter wel 400 kcal meer.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die 3700 is niet extra he. Het is wat ik, volgens de app dan, dagelijks verbrand (dus je onderhoud etc) plus wat extra op basis van mijn stappen. Dus laat het normaal 2400kcals zijn met gewoon dagelijkse dingen, dan is nu met 20km wat extra verbranden toch best aannemelijk? Toch?
Als ik echt dacht dat ik 3700extra verbrand had dan had ik uiteraard wel 4 hele taarten gegeten ipv 1 stukje!)
Come on people, een beetje meer vertrouwen in mijn inzicht enzo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |