abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:45:06 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158894627
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:47:15 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_158894666
Goede voornemens O+
disclaimer
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:48:02 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158894675
Ik zit al weer 4 dagen in de goede flow! *O* En dus vliegt het er met vanouds 'eerste-weeks-tempo' vanaf! *O*

Maar goed, morgen weer vliegen en een week lang hotel en restaurants, dus het gaat even doorbijten worden. Vaak wel een goeie om even door te pakken met afkicken van ongelimiteerd snoepen en vreten, maar ook een week met 'geen dessert, geen dessert, geen dessert, ah fuck it... toch maar wel'. ;)

*must be strong!
pi_158894690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit al weer 4 dagen in de goede flow! *O* En dus vliegt het er met vanouds 'eerste-weeks-tempo' vanaf! *O*

Maar goed, morgen weer vliegen en een week lang hotel en restaurants, dus het gaat even doorbijten worden. Vaak wel een goeie om even door te pakken met afkicken van ongelimiteerd snoepen en vreten, maar ook een week met 'geen dessert, geen dessert, geen dessert, ah fuck it... toch maar wel'. ;)

*must be strong!
^O^ yes you can!!
Met een meidenkwartet
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:51:38 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158894739
Ik heb iig een zak met ongebrande, ongezouten noten mee voor in het vliegtuig. Dagvlucht morgen en verveling staat garant voor snaaitrek. Nu blijf ik hopelijk weg van de koekjes uit de pantry. ;) :D
pi_158894758
Vandaag bleef de weegschaal stabiel.
Dus tot nu toe -1,0 sinds maandag.
pi_158895145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iig een zak met ongebrande, ongezouten noten mee voor in het vliegtuig. Dagvlucht morgen en verveling staat garant voor snaaitrek. Nu blijf ik hopelijk weg van de koekjes uit de pantry. ;) :D
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158895213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
Maar noten zijn awesome :9 en ook gezond.
Maar inderdaad niet in een keer de zak leeg eten.
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:16:39 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158895218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Jup, bekend, maar beter een zak noten dan een zak M&M's toch? Die wil ik namelijk ook wel eens halen voor aan boord. ;) En hoewel het qua kcals misschien niet eens zo veel scheelt (??) zit ben ik met noten wel veel sneller klaar en krijg ik van zo'n zak M&M's alleen maar meer trek. Don't worry, ik neem ook nog een paprika en een appel mee. Ik vlieg zo vaak dat ik over het algemeen (! :') !) wel goede keuzes weet te maken aan boord. (En alsnog zwel ik op als een ballon! -O- )

Ik vraag ook altijd een vegetarische maaltijd aan. :s) Daar zit meestal iets van yoghurt of fruit bij ipv een brownie. Blijkbaar staat vegetarisch ook voor 'doe maar geen zoetigheid' ofzo. :D
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:22:04 #10
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158895330
Dan is inderdaad noten een verstandige keuze, ik hoorde laatst een verhaal van iemand die het raar vond dat ze ondanks het vele gezonde eten alleen maar aan kwam.
Bakje cashews in 2 dagen.
"Ja, maar nootjes zijn toch gezond" :')
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:25:06 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_158895398
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuil :') ik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
disclaimer
pi_158895412
BRB, even een zak walnoten wegeten.
Ja doei.
pi_158895461
Ik ga ineens ook heel vaak weg :o Net gehoord dat ik geaccepteerd ben voor een conferentie in Lissabon in februari, perfecte timing voor een paar dagen ontsnappen uit de winter :D
Daarnaast in januari nog een 2-daags tripje naar een voor mij onbekende bestemming, wat mijn vriend geboekt heeft. En in maart 10daags trainingskamp op Tenerife :D
Zo kom ik mijn winterdepressie wel door :D Conferenties zijn alleen altijd wel lastig omdat het hele netwerkgedeelte samenhangt met veel eten en veel drinken, maar dan moet ik mijn moed maar verzamelen zonder alcohol, en hardloopschoenen mee!

Wat betreft noten; daarom vind ik noten die je zelf nog moet kraken zo fijn, dan eet je niet in één keer 100 gram weg :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:28:25 #14
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158895471
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuil :') ik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
Ik vind fruit doseren zelf soms ook best lastig, 2 stuks is mijn richtlijn maar zeker de laatste tijd kom ik daar toch vaak overheen (3 stuks), eigenlijk is het enige andere tussendoortje wat heel makkelijk is een eitje of blikje tonijn, maar die heb ik niet elk moment voor handen en m'n collega's wil ik de meur niet aandoen.

aan de andere kant, ik zie zaterdag wel weer of het fruit mij pijn doet op de weegschaal.
pi_158895504
quote:
Misschien had hij wel moeite met aankomen ;) Ik zie soms ook op instagram van die halve bodybuilders hele bakken ijs of 3 biefstukken wegwerken.. FML :'(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:31:16 #16
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158895536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien had hij wel moeite met aankomen ;) Ik zie soms ook op instagram van die halve bodybuilders hele bakken ijs of 3 biefstukken wegwerken.. FML :'(
Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.

Heb 't nooit begrepen.
pi_158895554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga ineens ook heel vaak weg :o Net gehoord dat ik geaccepteerd ben voor een conferentie in Lissabon in februari, perfecte timing voor een paar dagen ontsnappen uit de winter :D
Daarnaast in januari nog een 2-daags tripje naar een voor mij onbekende bestemming, wat mijn vriend geboekt heeft. En in maart 10daags trainingskamp op Tenerife :D
Zo kom ik mijn winterdepressie wel door :D Conferenties zijn alleen altijd wel lastig omdat het hele netwerkgedeelte samenhangt met veel eten en veel drinken, maar dan moet ik mijn moed maar verzamelen zonder alcohol, en hardloopschoenen mee!

Wat betreft noten; daarom vind ik noten die je zelf nog moet kraken zo fijn, dan eet je niet in één keer 100 gram weg :P
Oeh, tof! *O*
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:32:47 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158895571
Maar toch, liever laat ik me dan eens gaan met een zak noten die helemaal leeg gaat dan met beschuitjes met hagelslag ofzo. Ik heb het idee dat die zak noten mijn bloedsuikerspiegel/koolhydraatverslaving/kleuter veel minder laat klapperen dan dat ik los ga op koekjes etc.
En zoals gezegd, 8 uur lang in een vliegtuig op mijn kont zitten doet mijn snaaitrek altijd aardig oplaaien. Puur uit verveling. ;)
Beter zou zijn de zak niet mee te nemen, I know, maar ja, dan is de kans dat ik in een 'IK WIL HET-moment' toch ja zeg tegen de zooi die ze onderweg uitdelen.

Isa, was het dat fast-kickstart-ding dat jij toen had waar je 2 amandelen mocht op een dag als tussendoortje? O+

Tof reisschema LT! _O_
pi_158895589
quote:
Dat gedroogd fruit is ook evil.
Fijn dat BWL het gewoon al in normale porties heeft verpakt :)
pi_158895637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.

Heb 't nooit begrepen.
Ach de meeste topsporten zijn niet gezond
Iedereen zijn of haar hobby
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:54:53 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158896160
Ik ben vandaag in Utrecht, ons kantoor eens bewonderen nu ik toch op de bank zit.

Hebben ze hier een verkapte nieuwjaarsborrel om 11 uur 's ochtends. Met tafels vol eten, en prosecco en zulks :')

Ik ga maar op een andere afdeling zitten zometeen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158896181
Ik snap dat uberhaupt nooit, prosecco/champagne bij bedrijfsborrels in de ochtend :P Bij ons hebben ze daar ook een handje van..
pi_158896272
Is de alcohol in ieder geval wel weer uit je bloed als je weer naar huis moet rijden
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:01:14 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158896334
Er is straks ook nog een borrel om vijf uur. Maar ik ga proberen om tegen half 4 al naar huis te rijden, dan mis ik de files.
pi_158897831
Geen broodje kopen bij het tankstation maar gewoon naar huis rijden om je salade op te eten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_158898073
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Geen broodje kopen bij het tankstation maar gewoon naar huis rijden om je salade op te eten. :7
Goed bezig! ^O^

Hier ook trots: zojuist met stormparaplu de vieze regen getrotseerd om toch maar een flinke lunchwandeling te maken :D
pi_158898544
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Die broodjes zijn toch vies :7 Maar op de één of andere manier ook aantrekkelijk om te kopen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158898602
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die broodjes zijn toch vies :7 Maar op de één of andere manier ook aantrekkelijk om te kopen :')
Ja. :')

Hoewel, die uit de koeling koop ik eigenlijk nooit, maar zo een vers belegde. :9
pi_158898632
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja. :')

Hoewel, die uit de koeling koop ik eigenlijk nooit, maar zo een vers belegde. :9
Vers is beter :Y Zelf maken nog beter :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:45:17 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158898719
Ze hebben ook altijd van die smerige kleffe kroketten bij t tankstation.

Ik laat nu gewoon altijd mn beurs in de auto en neem alleen de tankpas mee. Daar kan ik niks anders dan brandstof en motorolie mee kopen. :')
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:54:37 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158898897
L-T kan je niet onder het mom van " trainen voor de marathon" ( of welk grote sport evenement je wil gaan doen) gewoon alcohol vrij drinken? dat lukt mij in frankrijk altijd prima. gewoon water of spa rood. als je een sport doel hebt waardoor je " gezond" wil drinken wordt dat meestal wel geaccepteerd, en hebben mensen ook nog eens bewondering voor je .

hier rare lijstjes vanwege tony als comfort food. wel ben ik bezig om weer gezonde recepten etc te zoeken en kwam ik de masonjar lunches ook weer tegen. binnenkort maar eens aan het werk! :)

op de een of andere manier werken de 3 R;s hier toch het beste :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158898952
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:54 schreef Barreltje het volgende:
L-T kan je niet onder het mom van " trainen voor de marathon" ( of welk grote sport evenement je wil gaan doen) gewoon alcohol vrij drinken? dat lukt mij in frankrijk altijd prima. gewoon water of spa rood. als je een sport doel hebt waardoor je " gezond" wil drinken wordt dat meestal wel geaccepteerd, en hebben mensen ook nog eens bewondering voor je .

hier rare lijstjes vanwege tony als comfort food. wel ben ik bezig om weer gezonde recepten etc te zoeken en kwam ik de masonjar lunches ook weer tegen. binnenkort maar eens aan het werk! :)

Ik drink uberhaupt eigenlijk bijna nooit. Voor de marathon inderdaad nog minder. Ik bedoelde meer dat netwerken op zo'n evenement toch nog best lastig is vaak, en dat je daar net iets beter in wordt wanneer je een drankje op hebt. Maar goed, daar moet ik me dus maar overheen zetten want alcohol en mijn darmen worden steeds minder goede vrienden dus had al besloten om het vrijwel helemaal af te zweren dit jaar.
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:59:27 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158898974
Ik sta 3x in de week in het tankstation, maar het enige wat ik soms extra meeneem is een potje kauwgom eigenlijk, en ondanks dat ik die broodjes prima te eten vind heb ik er geen moeite mee ze te laten liggen.

Is misschien wel een klein voordeeltje aan een paleo dieet als richtlijn, dat ik brood, chips, snickers en bifi's als "cheat" zie.
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:04:13 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158899073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik drink uberhaupt eigenlijk bijna nooit. Voor de marathon inderdaad nog minder. Ik bedoelde meer dat netwerken op zo'n evenement toch nog best lastig is vaak, en dat je daar net iets beter in wordt wanneer je een drankje op hebt. Maar goed, daar moet ik me dus maar overheen zetten want alcohol en mijn darmen worden steeds minder goede vrienden dus had al besloten om het vrijwel helemaal af te zweren dit jaar.
ahh dan is het idd een kwestie van meer zelfvertrouwen krijgen ;) wat je OOK al krijgt omdat je er zo goed uitziet en je doelen haalt! :) :Y
pi_158899153
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh dan is het idd een kwestie van meer zelfvertrouwen krijgen ;) wat je OOK al krijgt omdat je er zo goed uitziet en je doelen haalt! :) :Y
Daar geven wetenschappers dan weer weinig om :P Maar bedankt ;)
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:13:03 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158899324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar geven wetenschappers dan weer weinig om :P Maar bedankt ;)
het gaat om wat JIJ van jezelf vind.. die wetenschappers zijn waarschijnlijk al van je onder de indruk al heb je een vuilniszak aan.. als jij e niet zeker voelt komt er nooit contact ;)

ik heb nu overigens wel een penny en lennart idee bij dat netwerk gedoe van je ;)
pi_158899453
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het gaat om wat JIJ van jezelf vind.. die wetenschappers zijn waarschijnlijk al van je onder de indruk al heb je een vuilniszak aan.. als jij e niet zeker voelt komt er nooit contact ;)

ik heb nu overigens wel een penny en lennart idee bij dat netwerk gedoe van je ;)
Haha nee zo zit het niet helemaal. Ik voel me over het algemeen prima zeker over mezelf, maar minder over mijn wetenschappelijk werk. De 'grote namen' waar je mee wilt praten op zo'n conferentie staan toch vaak hoog in je aanzien, en je bent dan bang dat ze al zovaak lastig gevallen worden door PhDs etc. dat ze daar helemaal geen interesse in hebben. Aanspreken lukt vaak nog wel, maar dan moet je er ook nog iets concreets uit slepen. Het is al met al vrij lastig, zelfs voor mensen die vrij sociaal vaardig zijn (en daar schaar ik mezelf wel onder, ben geen Lennart).

Maar goed, dat is niet echt relevant verder voor dit topic ;)
pi_158899864
De tankstationaanbiedingen heb ik dan weer helemaal geen moeite mee. Geen mars of snickers voor mij. Pakkie kauwgom als het op is in de auto. En sigaretten. En benzine :P
pi_158899892
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Lonaa het volgende:
De tankstationaanbiedingen heb ik dan weer helemaal geen moeite mee. Geen mars of snickers voor mij. Pakkie kauwgom als het op is in de auto. En sigaretten. En benzine :P
Ik kom niet vaak in het tankstation, maar ik vind het altijd zo grappig als je in de Kiosk op het station een zakje wortels koopt of zo, dat ze vragen: wilt u daar een mars voor 1 euro bij?

Ehh als ik een mars wilde ipv wortels had ik wel een mars gekocht :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:51:06 #40
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158901972
Andersom heb ik t ook nog nooit gezien trouwens. Of je bij je mars nog een zakje wortels voor een euro wil.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:09:31 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158902570
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:54 schreef Barreltje het volgende:

Wauw, die zien er lekker uit! :Y Maarreh... hoe werkt dat dan, in een jar meenemen, maar dan toch later nog wel in een bak een beetje doorroeren toch?
pi_158902813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Brighteyes het volgende:

Wauw, die zien er lekker uit! :Y Maarreh... hoe werkt dat dan, in een jar meenemen, maar dan toch later nog wel in een bak een beetje doorroeren toch?
:Y ik schud het in de weckpot nog even goed door en kieper het dan op een bord.
pi_158905593
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:22 schreef Rauw. het volgende:
Dan is inderdaad noten een verstandige keuze, ik hoorde laatst een verhaal van iemand die het raar vond dat ze ondanks het vele gezonde eten alleen maar aan kwam.
Bakje cashews in 2 dagen.
"Ja, maar nootjes zijn toch gezond" :')
Desondanks worden noten gelinkt met gewichtsverlies, volgens onderzoek, waarschijnlijk vanwege hun invloed op darmbacteriën. Sinds ik dat heb gelezen eet ik vrijwel iedere dag een handje, terwijl ik ze eerst niet meer durfde te eten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:50:07 #44
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158905663
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Desondanks worden noten gelinkt met gewichtsverlies, volgens onderzoek, waarschijnlijk vanwege hun invloed op darmbacteriën. Sinds ik dat heb gelezen eet ik vrijwel iedere dag een handje, terwijl ik ze eerst niet meer durfde te eten.
Ik eet ook vaak een handje hoor. Soms gewoon 3 of 4 nootjes voor de smaak.
pi_158905727
In vliegtuigen voel ik me nooit zo lekker, en dan hou ik mijn maag rustig op thee en Pringles. Verder wil ik dan niks.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_158905783
Ik ga altijd hard op zuurtjes of mentos of zo dan, voor mijn oren :o Maar stiekem vaak ook wel meer dan daar voor nodig is :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:02:08 #47
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_158905980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik eet ook vaak een handje hoor. Soms gewoon 3 of 4 nootjes voor de smaak.
Ik neem soms de notenmix "nuts and fruits" van de lidl.Zakje is ook makkelijk hersluitbaar.Alleen is dat niet altijd nodig😂
pi_158906786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die zien er zeker lekker uit! Die had ik nog niet gebookmarked.. :)
Ik maak iedere week 2-3 potten klaar. Ideaal!!
pi_158907387
Ohja, lijstjes..
O: iets grotere portie Mobloats (melk moest op)
L: 3 volkorensneetjes met smeerkaas en rauwe ham
D: lasagne
Kom op 1700. Heb nog wel trek :') fuck brood.. echt serieus..
pi_158909650
O dubbele boterham pindakaas
T koek, koffie verkeerd
L kop soep (met extra groentes bijgeschept, slim van het umcn :)), broodje, bakje spinazie met pijnboompitten en kruiden
T koek
D sushi! Vriend wilde graag all-you-can-eat, maar dan is mijn grens slechts een vol kaartje :') en achteraf veel te vol zitten. Daarom besteld. Nu heb ik minder gegeten (normale hoeveelheid) en waren we minder duur uit. :s)
T bakje thee terwijl vriend aan het bier zit. /overwinning
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:15:50 #51
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158912400
ik stop bij all you can eat sushi zelfs niet bij een volle kaart. Vind t gewoon te lekker. :')
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:23:59 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_158912713
Ik gleed uit. Al vijf avonden eet ik succesvol een heel klein bakje chips en nu vrat ik de rest van de zak ook leeg. Dat was 120 gram :@

Naja, weg is weg.
disclaimer
pi_158912905
Knap dat dat 5 avonden goed ging! Het zou voor mij 5 avonden kat op het spek (whehehe spek) binden zijn :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:39:13 #54
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_158913293
Bij mij liggen al 3 weken 4 zakken chips die over waren van een verjaardag.
Heb zelfs 1 open zak weg moeten gooien omdat die oud was geworden(vrouw had wel geproeft)😎😎
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:43:55 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_158913494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Knap dat dat 5 avonden goed ging! Het zou voor mij 5 avonden kat op het spek (whehehe spek) binden zijn :(
SPOILER
dat mag. Ik vulde er mijn kcal mee aan.

Is nu ook niet onoverkomelijk verder hoor. Verder gaat t hartstikke goed ;)
disclaimer
pi_158913680
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat mag. Ik vulde er mijn kcal mee aan.

Is nu ook niet onoverkomelijk verder hoor. Verder gaat t hartstikke goed ;)
God, je foto's zijn het bewijs *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:55:12 #57
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158913948
Joepie, T's toegevoegd! Middag T werd protein pancakes van XXL, avond T is Optimel vla met wat hagelslag :9 en een stroopwafel.

En morgen sportzen met Lonaa *O*
Fear is the path to the Dark Side.
pi_158915477
We stonden al stil bij de pizzatoko voor een afhaal. Maar zijn weer doorgereden en zit nu aan de pasta met gezonde saus en een bos rucola.
Ja doei.
pi_158921101
Wauw.

Ik kwam ook een plakje ijs tegen. Floep daar ging ik. 10 tempuragarnalen met mayo en chilisaus de mik in.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_158921107
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 07:18 schreef Vanyel het volgende:
Wauw.

Ik kwam ook een plakje ijs tegen. Floep daar ging ik.
:o

Hoe is je heup?

:o
  vrijdag 8 januari 2016 @ 07:50:49 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_158921252
Goed hoor moblo! En boks voor vanyel. Vandaag weer normaal!

O:.twee plakjes rogge met kaas, banaan (mn yoghurt bleek op :'()
T: appel
L: vier grof volkoren met smeerkaas
T: wortels en tomaatjes
D: ga ik nog verzinnen. Misschien een salade.
disclaimer
pi_158921499
Goedemorgen allemaal!

Vandaag heel slecht geslapen. Nu twijfel ik weer of het komt door te weinig eten..
Lijstje van vandaag:
O: beltsanderbrownie met bosvruchten en theelepeltje notenpasta
T: griekse yoghurt
L: zelfgebakken brood met zelfgemaakte tonijnsalade
T: appel
S: krachttraining +- 90 min
D: rijst met runderreepjes teriyaki en wokgroenten, maar dat is niet genoeg meer dus nog iets van een omelet erbij of zo.

Er moet nog wel wat bij want dit is niet genoeg.. even kijken wat ik allemaal kan vinden ;)
pi_158921699
En geen "nadorst" van een veel te zoute pizza. Goed wakker worden dat!
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:09:48 #64
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158922004
Aangezien ik toch op de bank zit en er niks voor me te doen was ben ik thuis vandaag.

Net wakker, nu even een rondje lopen met de honden. Daarna maar eens wegen en ontbijten. En een pot thee zetten, die ik daarna hopelijk niet vergeet leeg te drinken.
pi_158922686
O: groene smoothie
L: salade van pasta en welke groente nog op moeten
D: broccolipannetje met kip en noodles
T: een eigen gebrouwen biertje met iets lekkers (even kijken wat er nog binnen de kcal past)
pi_158922982
Kilo minder op de weegschaal vanmorgen *O*
Toch leuk dat vocht :D -2 tot nu toe deze week.
pi_158922984
O 1 volkoren boterham met philadelphia
T 2 kiwi's
L 3 volkoren boterhammen met tartex. Rauwkost.
T bites. Banaan.
D wraps met geitenkaas. Een groene salade en gepofte zoete aardappel.
T wijn. Om te vieren dat we net een huis gekocht hebben O+
pi_158922989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:21 schreef douche-eendje het volgende:
Om te vieren dat we net een huis gekocht hebben O+
Hoezee!
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:24:35 #69
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158923046
77.0. Halve kilo kwijt tov gisteren. En dus nog maar 2 kilo te gaan.

O: Bananapancakes
L: Skyr, oats, banaan
D: Iets uit Jamie Olivers Superfoods denkik.

Boek van Jamie was t kerstpakket van mijn vrouw. Aangezien ik verder toch niks te doen heb ga ik dat zo maar eens lezen en langs de winkel om er straks *iets* uit te maken.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:25:33 #70
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158923058
*O* voor eigen gebrouwen bier
*O* *O* voor nieuwe huis
pi_158923115
Gefeliciteerd douche-eendje!
pi_158923120
O: bagel met wat boter en geitenkaas
L: mobloats
T: gekookt eitje
B: wie weet wat 'dansen' :o ga naar een auditie voor de lokale musicalgroep
D: aardappel/spinazie curry met wat vis ofzo
Ja doei.
pi_158923326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:

B: wie weet wat 'dansen' :o ga naar een auditie voor de lokale musicalgroep

Nog maar een activiteit erbij in je drukke schema? :D

Wel leuk, ik heb dat als tiener ook gedaan! Hoeveel we dansten viel wel tegen geloof ik :P Vooral zingen en acteren.
pi_158923642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nog maar een activiteit erbij in je drukke schema? :D

Wel leuk, ik heb dat als tiener ook gedaan! Hoeveel we dansten viel wel tegen geloof ik :P Vooral zingen en acteren.
Nou, ik ren nu niet zoveel dus, en nou ja, ik wil op z'n minst even gaan kijken!

Ben stiekem alleen écht geinteresseerd als ik ook een beetje een rol kan krijgen (en dus niet derde boom van links ofzo) :@ dus ga auditie doen voor een van de naamrollen. :@

Heb vroeger veel geacteerd/gezongen, en ik mis het wel echt. Zit al een tijdje te kijken naar de producties die ze hier doen, en kan echt wel wat ontlading gebruiken bij 't schrijven nu :@
Ja doei.
pi_158923681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, ik ren nu niet zoveel dus, en nou ja, ik wil op z'n minst even gaan kijken!

Ben stiekem alleen écht geinteresseerd als ik ook een beetje een rol kan krijgen (en dus niet derde boom van links ofzo) :@ dus ga auditie doen voor een van de naamrollen. :@

Heb vroeger veel geacteerd/gezongen, en ik mis het wel echt. Zit al een tijdje te kijken naar de producties die ze hier doen, en kan echt wel wat ontlading gebruiken bij 't schrijven nu :@
Succes ^O^ Je zit in het goede land in ieder geval als het om toneel gaat ;)
pi_158923701
Tof moblo! Ik ga maandag kijken bij de lokale toneelvereniging. En woensdag kennismaking bij de sportschool. Ik heb meer zin in maandag geloof ik :')
pi_158925083
Begin snel en makkelijk met afvallen
Zou jij je oude kleding weer aan willen? Je zelfvertrouwen terugkrijgen?
Kies voor afslankringen
Gezond afvallen met magnetische teenringen?
Klik hier en start meteen met afvallen
Je zou graag makkelijk en snel willen afvallen?
Maar je hebt er ook weer niet alles voor over? Bovendien weet je dat niet ieder dieet even gezond is omdat je vaak naast dik makers ook belangrijke bouwstoffen weglaat. Wat nu? Iets nieuws?

Nee, juist iets heel ouds! De eeuwenoude Chinese techniek van acupressuur brengt uitkomst. Zeker als je die combineert met magnetisme! Nu kun je afvallen zonder zweten én zonder bang te zijn dat het slecht is voor je gezondheid. Wel eens gehoord van magnetische teenringen?

Stimulatie
Natuurlijk is niet alles eeuwenoud aan deze techniek. Zo zijn de ringen gemaakt van zachte siliconen, zodat ze geen allergische reactie kunnen opwekken. De basis komt uit de oude Chinese geneeskunde. De ringen stimuleren de acupressuurpunten op je grote teen – en als je wilt ook de tweede teen – met een sterk magnetisch veld van 1100 Gauss.
Dat is dus afvallen zonder moeite!

Waarom zou jij willen afvallen?

Jij wilt:

Je oude kleding weer aan kunnen?
Je weer energieke voelen?
Je gezondheid verbeteren?
Weer in de spiegel te durven kijken?

Je hebt al zoveel geprobeerd als er resultaat is, was dit maar voor even. Toch?

Je kan die snack soms niet weerstaan...
Je kan niet dagen in de sportschool doorbrengen laat staan dat je afslank pillen wilt slikken. Nee!

Maar........
Er is iets nieuws......Afslankringen!

Je hoeft er niet voor naar de sportschool
Geen soep dieet voor te volgen
En vergeet die vieze pillen!

Hoe gebruiken?
Je bevestigt de teenringen op je grote tenen, met de magneet midden aan de onderkant van de teen. Dan ga je gewoon doen wat je anders doet; de teenringen doen het werk voor je! Je kunt de ringen (je ontvangt 2 stuks) wassen in handwarm water met een klein beetje afwasmiddel.

Gezond afvallen
Door de stimulatie van de acupressuur punten wordt je eetlust op een veilige en natuurlijke manier teruggedrongen. Daarnaast wordt je stofwisseling verhoogd en je bloedsomloop verbeterd. Je eten wordt dus sneller en beter verteerd. Gevolg: je valt relatief snel af zonder ongewenste lichamelijke bijwerkingen.

Jij wil toch resultaat? Dat kan nu zonder inspanning en het werkt geen 2, 6 of 8 uur.

Je kunt de afval ringen 24 uur dragen en jij valt automatisch af!

Bestel nu deze afslank ringen voor een magnetische ring voetmassage waarvan je afvalt.

Wil jij niet met een lach op de weegschaal staan?

Of vol trots dat speciale jurkje aan?

Start met magnetische afslankringen

teen-massage

Krijg ook een strakker lijf! Je bent het waard!

Donderdag gingen 689 enthousiaste mensen die makkelijk en snel willen afvallen je voor!

Je hoeft er niet voor naar de sportschool
Geen soep dieet voor te volgen
En vergeet die vieze pillen!

De winkelwaarde bedraagt ¤19,95 alleen hebben wij vandaag een eenmalig andere introductie prijs van maar ¤ 8,95 en gratis verzending!

Bestel je vandaag voor 17:00 uur dan ontvang je Zaterdag al je product in huis.

Krijg vandaag toegang tot makkelijk en snel afvallen en profiteer van deze eenmalige aanbieding! Start vandaag!

KOOP NU
pi_158925094
Geen biostabiel hebben :')
Ja doei.
  Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 12:11:19 #79
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158925172
Gisteren naar de Italiaan geweest. Resultaat: 75.9, +0.6.

Logisch, niks aan de hand, gemiddeld deze week nog steeds afgevallen, niet gesport deze week dankzij de ijzel, dus we gaan gewoon door. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:52:02 #80
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158925919
Toch even 6000euro omgezet aan die onzin, ga ze ook maar verkopen denk ik. :@
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:54:33 #81
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_158925975
Eend *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_158925988
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren naar de Italiaan geweest. Resultaat: 75.9, +0.6.

Logisch, niks aan de hand, gemiddeld deze week nog steeds afgevallen, niet gesport deze week dankzij de ijzel, dus we gaan gewoon door. :)
Is die ijzel nou nog niet weg? :o -O-
Ja doei.
  Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 12:59:48 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158926109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is die ijzel nou nog niet weg? :o -O-
Sinds gistermiddag wel, dus straks eindelijk hardlopen :9~
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:14:22 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_158926451
oeh magische afslankringen O+ Als ik die combineer met dieetpillen, een buikzweetband en acupunctuur kan ik vast 10 kilo per maand afvallen *O*
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:16:36 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_158926495
Oh wie kent het legendarische "Silhouette 40" nog? Magische afslankcreme! Je hoefde je er alleen maar mee in te smeren en een half uur later was je CENTIMETERS slanker!
Sterker nog, volgens de reclame kreeg je er ook een sixpack bij kado! En als je NU bestelt ontvang je niet EEN, maar TWEE tubes nivea Magische Afslankcreme!
En als je NU bestelt krijg je er ook een extra BUIKZWEETBAND bij! Verlies wel tien centimeter in dertig minuten zonder enige moeite!

BEL NU
disclaimer
  Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 13:17:00 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158926501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
oeh magische afslankringen O+ Als ik die combineer met dieetpillen, een buikzweetband en acupunctuur kan ik vast 10 kilo per maand afvallen *O*
En na 7 maanden kun je vliegen! _O_
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:18:30 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_158926531
En als je nu bestelt ontvang je OOK deze magische groentehakker! Hak je groenten in een fractie van de tijd! Geen uren meer in de keuken om groenten te hakken, nee, met deze hakker zet je binnen dertig seconden een bak heerlijke gehakte groente op tafel. Het is de ideale partysnack!

VAL OOK KILO'S AF DANKZIJ DE MAGISCHE GROENTEHAKKER! Chips eten is nu niet meer nodig dankzij de MAGISCHE GROENTEHAKKER!

BEL NU
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:20:52 #88
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158926581
:{w Niet haten op de Nicerdicer.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:45:57 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_158927179
Wraptastic. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_158927830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Per dag zelfs :{w
Ja doei.
pi_158927867
M'n rozijnen zijn op ;(

dan maar kokos door de oats.
Ja doei.
pi_158927879
Sporten <3

Vandaag eet ik:
O: roggebrood met 30+ kaas
T: halve breaker kokos
L: 2 meergranenbolletjes, 1 met garnalensalade, 1 met rosbief
T: andere halve breaker
D: Stamppot boerenkool met spek. :9
T: Druiven. En nog iets met eiwitten.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:13:42 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_158927945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wraptastic. O+
hoe kon je daar ook al weer mee afvallen?
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:21:25 #94
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158928124
Wauw! Fantastisch!

Ik heb direct 10 van die teenringen besteld! Dan val ik zeker 450 kilo af!
pi_158928184
Ow tell sell. Slimmies chocolade. Magische afvalchocolade -O-
pi_158929072
Iedereen weet toch wel dat dat soort dingen niet werken -O- Toch?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:54:37 #97
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158929083
Lijstje!

O: Bloemkoolpap met whey, kokosmelk, banaan, kaneel :P
S: Liftsports met Lonaa!
L: Soep van een uitje, passata en 2 gegrilde paprika's, 150g gestoomde kabeljauw on the side
T: Eiwitreep + mandarijntjes
D: Pannenkoeken *O*
T: ?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:55:35 #98
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158929118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Niet?! Shit, ik had net geïnvesteerd in magnetische magische hormoonchocolade!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:56:38 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_158929158
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Isabeau het volgende:
als dat zou was zou het niet verkopen, en dus niet bestaan. Er zijn echt hordes mensen die hopen dat het werkt. Zodat ze lekker op de bank kunnen liggen en chips eten en zeggen dat ze ALLES geprobeerd hebben om af te vallen.
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:00:14 #100
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158929276
Ja, het is denk ik een soort wanhoop en een vurige wens tot een quick fix. Moeite doen en structureel dingen veranderen is dan een horde te hoog, misschien?
  Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 15:05:41 #101
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158929429
Ik snap überhaupt niet waarom je zulke meuk als dieetpillen wil slikken terwijl je ook gewoon niet alle chocoladerepen en zakken chips op kunt eten. Maargoed, dat ben ik. :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:09:12 #102
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158929559
Mja, maar niet iedereen is daar ook even goed in geïnformeerd. Ik kan me voorstellen dat een naïeve medemens laaiend enthousiast wordt van dergelijke - in mijn ogen- kwakzalverij. Als je niet beter weet... Dan klinkt het ook best aantrekkelijk toch, chocolade waar je van af valt? Of teenringen, dat het daarmee vanzelf gaat? :P
  Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 15:11:06 #103
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158929612
Dan ben je wel erg naïef want ik kan me dat erg slecht voorstellen.. :@ maar er zijn blijkbaar genoeg van zulke mensen want anders werd het niet zoveel verkocht natuurlijk.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:13:13 #104
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158929697
Ik snap het ergens wel, maar ik begrijp het ook niet zo goed :P Mijn moeder heeft een tijd Bio-HCG gevolgd. Wat een drama is dat ook zeg. Dat is inderdaad heel effectief (een maand lang op iets van 500kcals per dag leven geloof ik), dus het wordt ook verkocht als een sensationeel iets, maar er wordt niet bij verteld dat de meeste deelnemers na 2 maand weer net zo zwaar of zwaarder zijn :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:13:35 #105
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158929708
689 keer verkocht staat in het artikel. laat er 90 bij zitten die het voor de lol kopen...
pi_158929959
Shoot me, maar er is iedere keer, bij dit soort aanbiedingen, wel zo een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'Maar misschien werkt het wel echt'

:')
pi_158930179
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Shoot me, maar er is iedere keer, bij dit soort aanbiedingen, wel zo een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'Maar misschien werkt het wel echt'

Ik weet niet wie dat hier ooit postte... iets als in , 'als het bij Oprah niet werkt, dan werkt het bij niemand' :P

Edit met dank aan google: Isabeau, 2013:
Ik heb altijd geredeneerd dat als er een magische pil bestond, dan zou Oprah die hebben gevonden en gebruikt :7 Als je zo rijk bent met zo veel connecties en zo aan het jojo'en dan vind je zoiets wel. Alhoewel, toen ze zo enorm veel was afgevallen kwam dat ook door pillen en toen ging plots half Amerika aan die pillen omdat Oprah :') Dus mijn redenatie is ook niet 100% waterdicht.
woensdag 20 maart 2013 @ 08:41
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:29:58 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930233
quote:

ja.. want anders bestaat het toch niet?
en.. de manier waarop wij het doen is zo onnoemelijk irritant, het moet toch makkelijker kunnen :?

herkenbaar hoor.. als is de enige hype waar ik me mee bezig gehouden heb de south beach toestand.. die me op zich wel lekkere recepten heeft opgeleverd.. dat dan weer wel :)
pi_158930325
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja.. want anders bestaat het toch niet?
en.. de manier waarop wij het doen is zo onnoemelijk irritant, het moet toch makkelijker kunnen :?

herkenbaar hoor.. als is de enige hype waar ik me mee bezig gehouden heb de south beach toestand.. die me op zich wel lekkere recepten heeft opgeleverd.. dat dan weer wel :)
Ik heb ook nooit echt aan een hype meegedaan. Hoogstens chroomtabletten en appelazijntabletten, als toevoeging. :')

Maar wat nou als dit WEL echt werkt? Die gedachte is er wel altijd. Naar :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:33:12 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_158930329
quote:

Dit. Mensen zijn niet 100% rationeel. En mensen worden gemanipuleerd door reclames.

Wanhoop kan een mens ook tot die bullshit drijven. Ik ben een enorme skepticus en hater van kwakzalverij, maar toen ik down kwam met een chronische kwaal en dat niet kon accepteren, wat ging ik doen nadat ik de ziekenhuizen was afgelopen? Chinese acupunctuur (met elektro shocks, kruiden en moxa-verbrandingen op naaldjes) en hypnotherapie... :') Ook nog vergoed door de verzekering die bullshit. Werkte natuurlijk niet. Zoals in de literatuur bekend.

Al die afslankproducten maken ook misbruik van urban myths over afvallen. We denken cultureel dat afvallen enorm moeilijk en complex moet zijn, met methodes, zelfkastijding, public shaming op tv... Wie had gedacht dat verse ingrediënten, gezond eten, kleinere porties en een beetje wandelen op de lange duur wel werken? Voor mij was dit na 10 jaar vet zijn, sonja bakker, weightwatchers..., een complete verrassing. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:35:45 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_158930391
ik heb appelazijn geslikt want dat deed mijn moeder ook. En montignac, want dat deed mijn moeder ook. En oh ja, Sonja Bakkeren! Want dat deed mijn moeder ook *O*

Ik viel met Sonja Bakker wel af als een baas natuurlijk 8-)
Ik was ook binnen een jaar weer dik -O-
disclaimer
pi_158930412
Ik heb nooit geSonjaBakkert. De mensen met wie ik in huis woonde wel, die werden ongelukkig. :') En bleven dik.
pi_158930432
Niet dat ik in het verleden normaal afviel. Caffeine, fruitsuiker en een beetje vet (om de stoelgang opgang te houden) for the win. 30 kg in 3 maand alles.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:37:50 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_158930447
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Niet dat ik in het verleden normaal afviel. Caffeine, fruitsuiker en een beetje vet (om de stoelgang opgang te houden) for the win. 30 kg in 3 maand alles.
purgeren?
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:37:51 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_158930448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb appelazijn geslikt want dat deed mijn moeder ook. En montignac, want dat deed mijn moeder ook. En oh ja, Sonja Bakkeren! Want dat deed mijn moeder ook *O*

Fuck Sonja Bakker met haar nazi-martel-proana-crashmethode.

Hier heb je een nog betere methode, werkt nog sneller.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_158930471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

purgeren?
Ja, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. :')
Anorexia-boulimia-BED-patient was ik. :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:40:05 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_158930530
Mijn schoonzusje deed zelfs een tailor made Sonja Bakker omdat ze zwaar fysiek werk doet. Mocht ze dagelijks een extra plak ontbijtkoek en een extra ei.

Ik vraag me wel af of Sonja de Peijnenburg Zero al in haar boeken heeft laten zetten. Want wat is er nou beter dan snijkoek? SNIJKOEK ZERO NATUURLIJK!
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:40:26 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_158930539
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. :')
Anorexia-boulimia-BED-patient was ik. :')
Fantastische combo O+
disclaimer
pi_158930560
Hallo :W
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_158930563
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Fantastische combo O+
Ik bleef er wel dik bij. ;( Los van dat korte moment dat ik 30 kg kwijt was. :')
pi_158930568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
:W
pi_158930579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Stormqueen het volgende:

Mijn moeder (en vader een beetje) is nu begonnen met Sonja Bakker.
Maar ze zegt dat het vooral in het begin is om te leren wat 'normale' porties zijn.
Ik heb wel gemeld dat je van SB wel erg weinig mag eten soms, maar verder vind ik het wel een goed begin voor ze.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:42:14 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_158930596
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik bleef er wel dik bij. ;( Los van dat korte moment dat ik 30 kg kwijt was. :')
Dan had je een dominante BED :Y

quote:
Ha! Jij gaat ook weer aan de bak? Hoe ist met je meisje?
disclaimer
pi_158930619
quote:
Hai :W
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:43:24 #125
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930623
snijkoek :?

ik had van de week wel enorm trek in ontbijtkoek :@ soms kan je dat hebben :P ach eens in de zoveel tijd mag dat vast wel, al heb ik het niet genomen.

nu ben ik druk bezig met de mason jar hype ;) :P die recepten zien er fantastisch uit.. EN er is weer een kikkererwten salade ingeplanned :D jee!!

en idd.. wie had gedacht dat gezond eten zo lekker kon zijn, EN wie had gedacht dat je als je niet oplet af en toe gewoon 3 dagen achter elkaar vegetarisch eet :P
pi_158930624
Na 4 maanden schijt hebben aan alles, en gewoon geen tijd maken om een fatsoenlijke maaltijd op tafel te zetten wil ik nu toch maar weer eens echt tijd gaan maken voor mezelf.

Naja in ieder geval voor die fatsoenlijke maaltijd ;)
pi_158930630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

True. Het was ook meer dat ik at uit comfort/verdriet/narigheid. En dat probeerde ik, soms direct, soms na een wat langere periode, te compenseren met niet eten/bewegen/purgeren.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:44:11 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930642
en hoi Joycie 88! :W
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:44:17 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_158930645
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Barreltje het volgende:
snijkoek :?

ik had van de week wel enorm trek in ontbijtkoek :@ soms kan je dat hebben :P ach eens in de zoveel tijd mag dat vast wel, al heb ik het niet genomen.

nu ben ik druk bezig met de mason jar hype ;) :P die recepten zien er fantastisch uit.. EN er is weer een kikkererwten salade ingeplanned :D jee!!

en idd.. wie had gedacht dat gezond eten zo lekker kon zijn, EN wie had gedacht dat je als je niet oplet af en toe gewoon 3 dagen achter elkaar vegetarisch eet :P
Ken je echt het woord snijkoek niet?
Wat ben je soms toch heerlijk wereldvreemd O+
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:44:46 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_158930662
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

True. Het was ook meer dat ik at uit comfort/verdriet/narigheid. En dat probeerde ik, soms direct, soms na een wat langere periode, te compenseren met niet eten/bewegen/purgeren.
Ik ben blij dat het nu beter met je gaat :*
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:45:30 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ken je echt het woord snijkoek niet?
Wat ben je soms toch heerlijk wereldvreemd O+
_O-

ja nee.. het ligt waarschijnlijk niet aan een brabants taatlje :P
pi_158930690
quote:

[..]

Ik ook. Heeft maar een krappe 15 jaar geduurd, maar hey, tegenwoordig gaat het best prima. :)
pi_158930696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[..]

Ha! Jij gaat ook weer aan de bak? Hoe ist met je meisje?
Ja weer aan de bak.. Met mijn meisje gaat alles goed. Ze doet het super :) We komen eindelijk een beetje in een rustig vaarwater, niet alles ging zeg maar soepeltjes. Maar we mogen echt niet klagen! O+
pi_158930710
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

_O-

ja nee.. het ligt waarschijnlijk niet aan een brabants taatlje :P
Heeft Brabants niets mee te maken, ik ken het ook niet :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:46:58 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930730
quote:

[..]

dit

en ik snap dat purgeren ook helemaal niet.. nu heb ik ook geen kots-angst, maar dat jezelf toebrengen?? neuh.. ik snap het niet ( gelukkig)

zeg loon.. wat is de stand bij jou nu? zullen we weer samen opgaan?? ( of eigenlijk af-vallen :P 8)7 )
pi_158930731
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Barreltje het volgende:
en hoi Joycie 88! :W
Hay Barrel!
pi_158930764
Toch wel leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde posten hier.. Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar ik vind het wel leuk :+
pi_158930824
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dit

en ik snap dat purgeren ook helemaal niet.. nu heb ik ook geen kots-angst, maar dat jezelf toebrengen?? neuh.. ik snap het niet ( gelukkig)

zeg loon.. wat is de stand bij jou nu? zullen we weer samen opgaan?? ( of eigenlijk af-vallen :P 8)7 )
Kotsen gaat vrij makkelijk hoor. :') Ik kan het nog steeds 'op commande' voor zover dat een skill is. :P En daarna ben je moe en slaperig. En slapen is awesome.

Maar uh, ja, ik probeer weer beschaafd te doen. 90,8 toen ik gisteren op de weegschaal stond. Vanochtend wezen sporten, dat wil ik iig weer 3/4 keer per week gaan doen. En ik blijf lekker 1800 tot 2000 kcal eten. Het hoeft niet meer zo snel. :)

You're welcome to join me.
pi_158930833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch wel leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde posten hier.. Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar ik vind het wel leuk :+
Een aantal van ons zijn wel significant minder dik dan eerst hoor. :7
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:51:08 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_158930857
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ja ik was best goed afgevallen voor mijn zwangerschap, bijna 20 kilo toen, maar daarna kon ik weer opnieuw beginnen. Ik was letterlijk op de ons na terug bij af _O-
Nu gaat het veel beter. Ben er dit keer ook echt bijna, inmiddels 25,2 kilo kwijt, dus nog maar 4,8 te gaan.
Is er bij jou veel blijven plakken?
disclaimer
pi_158930866
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een aantal van ons zijn wel significant minder dik dan eerst hoor. :7
Oh, en die kilos hebben jullie dus maar naar mij gestuurd ;)

Nee super!! *O*
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:53:22 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930902
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar uh, ja, ik probeer weer beschaafd te doen. 90,8 toen ik gisteren op de weegschaal stond. Vanochtend wezen sporten, dat wil ik iig weer 3/4 keer per week gaan doen. En ik blijf lekker 1800 tot 2000 kcal eten. Het hoeft niet meer zo snel. :)

You're welcome to join me.
ahh hier was het vanmorgen 90.1. maar ik gok dat dat komt door de bedlegerigheid van de afgelopen dagen. ik verwacht na dt weekend ( met veel vreterij want een weekend weg) ergens op de 90.5 uit te komen :)

laten we er samen weer aan beginnen *O* ~O>
SPOILER
pi_158930933
Hier ook 90 vanmorgen, maar jullie gaan altijd veel sneller dus beter als ik niet mee doe.
pi_158930945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja ik was best goed afgevallen voor mijn zwangerschap, bijna 20 kilo toen, maar daarna kon ik weer opnieuw beginnen. Ik was letterlijk op de ons na terug bij af _O-
Nu gaat het veel beter. Ben er dit keer ook echt bijna, inmiddels 25,2 kilo kwijt, dus nog maar 4,8 te gaan.
Is er bij jou veel blijven plakken?
Eigenlijk tijdens de zwangerschap alleen maar vocht aangekomen omdat ik in het begin juist afviel. Na de bevalling woog ik 7 kilo lichter als voor de zwangerschap :X
Maar daar is een gedeelte er weer van bij.
Hoeveel er echt af moet voor een gezond BMI daar denk ik nog maar niet aan. :7 We gaan eerst maar eens voor de eerste 10.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:56:28 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158930967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Eigenlijk tijdens de zwangerschap alleen maar vocht aangekomen omdat ik in het begin juist afviel. Na de bevalling woog ik 7 kilo lichter als voor de zwangerschap :X
Maar daar is een gedeelte er weer van bij.
Hoeveel er echt af moet voor een gezond BMI daar denk ik nog maar niet aan. :7 We gaan eerst maar eens voor de eerste 10.
wat is je PLAN?? :P *O*
pi_158931018
Geen Sonja Bakker....

Geen Pillen..

Geen South Beach...

Weight watchers!

Nee even serieus, weight watchers vond ik altijd een heel fijn systeem en kan ik het beste volhouden dus die stok ga ik even gebruiken. Ben ook van plan om wekelijks naar een cursus te gaan. Zal wel even een drempel zijn, maar goed. Ook een stimulans!
pi_158931032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonzusje deed zelfs een tailor made Sonja Bakker omdat ze zwaar fysiek werk doet. Mocht ze dagelijks een extra plak ontbijtkoek en een extra ei.

Ik vraag me wel af of Sonja de Peijnenburg Zero al in haar boeken heeft laten zetten. Want wat is er nou beter dan snijkoek? SNIJKOEK ZERO NATUURLIJK!
Nee want dat verkoopt de lidl niet. Ik mag nu iedere dag struikelen over het promo-bord van de lidl naast het station met haar 'bereik je ideale gewicht voor het hele gezin'. Het blijft een rare titel.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:59:20 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_158931042
Niks mis met weight watchers toch? Fijn, en succes!
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:59:56 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_158931058
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee want dat verkoopt de lidl niet. Ik mag nu iedere dag struikelen over het promo-bord van de lidl naast het station met haar 'bereik je ideale gewicht voor het hele gezin'. Het blijft een rare titel.
ermahgerd. Dit zegt alles. :')
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:03:02 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158931170
ghehe @ D-E.. ennuh nog gefeliciteerd! waar staat het huis?? ;) in hetzelfde dorp of weer in een stad? :)

hier het plan voor volgende week:

Ma: bodybalance // kikkererwten salade
Di: Soep met halve Naan // EHBO cursus :P
Wo: drankjes met een leverancier. ik weet niet wat de bedoeling is mbt eten // Hardlopen ( hopelijk haal ik het nog anders lekker in het donker een opstart rondje weer :) )
Do: salade // Zwemmen
Vr: skinny carbonara // Volleybal
Za: hardlopen // stoofvlees met aardappeltjes en brocolli
Zo: zwemmen // stoofvlees met gebakken aardappeltjes en sperciebonen :P
pi_158931239
Hier ga ik zo de broccoli opzetten voor de brocollisoep.
Zondag falen we al met een gourmet bij schoonouders voor schoonmoeders verjaardag.. Wie verzint het in de eerste week waarin iedereen weer strak in het regime gaat :P
pi_158931245
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:03 schreef Barreltje het volgende:
ghehe @ D-E.. ennuh nog gefeliciteerd! waar staat het huis?? ;) in hetzelfde dorp of weer in een stad? :)

hier het plan voor volgende week:

Ma: bodybalance // kikkererwten salade
Di: Soep met halve Naan // EHBO cursus :P
Wo: drankjes met een leverancier. ik weet niet wat de bedoeling is mbt eten // Hardlopen ( hopelijk haal ik het nog anders lekker in het donker een opstart rondje weer :) )
Do: salade // Zwemmen
Vr: skinny carbonara // Volleybal
Za: hardlopen // stoofvlees met aardappeltjes en brocolli
Zo: zwemmen // stoofvlees met gebakken aardappeltjes en sperciebonen :P
Thnx :) het blijft dorp. Woon straks 2 straten naast mn oma O+

Goede planning barrel!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:07:28 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158931290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ga ik zo de broccoli opzetten voor de brocollisoep.
Zondag falen we al met een gourmet bij schoonouders voor schoonmoeders verjaardag.. Wie verzint het in de eerste week waarin iedereen weer strak in het regime gaat :P
maar gourmet is toch juist handig?? vooral omdat je zelf kan kiezen wat je neemt?
veel groente maken en van het brood afblijven ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:08:41 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_158931328
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar gourmet is toch juist handig?? vooral omdat je zelf kan kiezen wat je neemt?
veel groente maken en van het brood afblijven ;)
Dit! Gourmet is echt baas! Gewoon rustig eten, doordat alles zo lang duurt eet je heel weinig eigenlijk, geen brood, geen saus. Win!
disclaimer
pi_158931539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dit! Gourmet is echt baas! Gewoon rustig eten, doordat alles zo lang duurt eet je heel weinig eigenlijk, geen brood, geen saus. Win!
Hmm nou dat is toch niet echt mijn ervaring, ik vind juist vaak doordat je zo lang aan tafel zit dat je helemaal de draad kwijtraakt hoeveel je eigenlijk eet, en veel meer vlees dan normaal waardoor de calorieën enorm aantikken. Het kán misschien wel gezond/beschaafd maar het lijkt mij enorm moeilijk..
pi_158931757
Ik snap die gourmethype niet. Komt straks ook gewafeld haar weer terug?

Vind het echt iets voor themafeestjes ofzo... Eighies revival oid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')