Behalve voedselvergiftiging heb ik niks gehadquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ik hou het echt bij westerse landen voortaan.
In Florida had ik een zonnesteek en ik hield vocht vast in één voetquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Behalve voedselvergiftiging heb ik niks gehad
Zie je wel. Nergens ben je veiligquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Florida had ik een zonnesteek en ik hield vocht vast in één voet
Dit. Heb ik ook gedaan toen ik in Brazilië zat, werkt prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Het is niet bij je opgekomen om je dokter te bellen?
Nope, als je Thailand binnen gaat ben je visum andere land kwijt. Want je verlaat in dit geval cambodja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat visum is toch een bepaalde tijd geldig? Ik dacht in Cambodja 30 dagen. Dan kun je dus weer terug op hetzelfde visum (binnen 30 dagen).
Stel je gaat nu terug naar Bangkok dat betekent dan dat je minder lang op je wereldreis kan blijven?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Nope, als je Thailand binnen gaat ben je visum andere land kwijt. Want je verlaat in dit geval cambodja.
Dat met die voet heb ik ook al eens gehad, toen ik terugkwam uit Tsjernobyl..quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Florida had ik een zonnesteek en ik hield vocht vast in één voet
In India zou ik de hele reis aan de dunne zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat met die voet heb ik ook al eens gehad, toen ik terugkwam uit Tsjernobyl..
Verder ook diverse voedselvergiftigingen etc gehad. O.a. in India een paar keer, in China, in Afrika ook een aantal keer. Went allemaal wel. Maar als je echt wat ernstigs hebt dan moet je er naar laten kijken. Heb me ook wel eens op reis laten testen op Malaria etc.
Ik had dus nog nooit voedselvergiftiging gehad. Dacht echt dat het mijn einde was. Dat wens ik echt niemand toe :pquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat met die voet heb ik ook al eens gehad, toen ik terugkwam uit Tsjernobyl..
Verder ook diverse voedselvergiftigingen etc gehad. O.a. in India een paar keer, in China, in Afrika ook een aantal keer. Went allemaal wel. Maar als je echt wat ernstigs hebt dan moet je er naar laten kijken. Heb me ook wel eens op reis laten testen op Malaria etc.
Ik heb het daar vier keer gehad ofzo, verdeeld over 2 maandenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In India zou ik de hele reis aan de dunne zijn.
Bij mij is het meestal kort en hevig. Eén of twee dagen keihard kotsen en een dag of vier/vijf aan de dunne. Ik heb ook altijd een hele apotheek mee in dat soort landen. Dus direct aan de ORS en loperamide. Echt onmisbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had dus nog nooit voedselvergiftiging gehad. Dacht echt dat het mijn einde was. Dat wens ik echt niemand toe :p
Had uiteindelijk van die diarreeremmers genomen. Alles geblokkeerd gelijk :p En veel water met dat zoutpoeder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal kort en hevig. Eén of twee dagen keihard kotsen en een dag of vier/vijf aan de dunne. Ik heb ook altijd een hele apotheek mee in dat soort landen. Dus direct aan de ORS en loperamide. Echt onmisbaar.
Ja. Wij noemen het "stop en go": medicijnen mee om je darmen te stoppen, en medicijnen om je darmen te activeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had uiteindelijk van die diarreeremmers genomen. Alles geblokkeerd gelijk :p En veel water met dat zoutpoeder.
Ik wist dus toen ook nog niet dat je gewoon water als diarree kan hebben.
Ja het stopte helemaal voor een paar dagen. Dat was ook niet mijn bedoeling maar beter dan die hel van het niet kunnen stoppen :pquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Wij noemen het "stop en go": medicijnen mee om je darmen te stoppen, en medicijnen om je darmen te activeren.
Nice.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Update. Unive heeft vliegticket voor me geboekt en ga morgen terug naar Bangkok op hun kosten. Super van de verzekeraar! Blij man.
Het gaat nu wel redelijk, meer door dit goede nieuws. Maar gewoon nog overal pijnen. Je went er snel aan..Ga ik voor het eerst in mijn leven echt naar een echt ziekenhuis...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice.
Hoe voel je je nu lichamelijk?
Ook nog steeds gevoelloosheid, en bedoel je dan eigenlijk een doof gevoel of echt een soort hemiparese?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:50 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Het gaat nu wel redelijk, meer door dit goede nieuws. Maar gewoon nog overal pijnen. Je went er snel aan..Ga ik voor het eerst in mijn leven echt naar een echt ziekenhuis...
Nu op dit moment alleen heftige tintelingen aan beide voeten en steekpijnen in beide armen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook nog steeds gevoelloosheid, en bedoel je dan eigenlijk een doof gevoel of echt een soort hemiparese?
Hmm, oke. Hoe lang ben je al in Cambodja nu? En wat zijn, beetje offtopic maar ach, dat gebeurt, je plannen zoal op je wereldreis? Mocht er niks aan de hand zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:53 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Nu op dit moment alleen tintelingen in voet en steekpijnen in beide armen.
In Cambodja nu paar dagen. Zat ervoor in Bangkok maar had ticket al geboekt en dacht dat gaat wel over. Nou niet, afgelopen dagen alleen maar erger geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, oke. Hoe lang ben je al in Cambodja nu? En wat zijn, beetje offtopic maar ach, dat gebeurt, je plannen zoal op je wereldreis? Mocht er niks aan de hand zijn.
Oh dus het begon in Bangkok?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
In Cambodja nu paar dagen. Zat ervoor in Bangkok maar had ticket al geboekt en dacht dat gaat wel over. Nou niet, afgelopen dagen alleen maar erger geworden.
Laos, Vietnam en als laatste Myanmar. Safe the best for last! Ja begon in Bangkok ( de humor)quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh dus het begon in Bangkok?
Maar ik bedoelde meer welke landen je allemaal gaat bezoeken!
Dat hoeft niet, als je cambodja visa een multiply entry mogelijkheid heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Nope, als je Thailand binnen gaat ben je visum andere land kwijt. Want je verlaat in dit geval cambodja.
Nope. Gewoon toeristen visum zoals iedereen. Aangezien ik niet langer zou blijven dan 30 dagen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als je cambodja visa een multiply entry mogelijkheid heeft.
Ah, prima reisje dus. Wanneer vlieg je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Laos, Vietnam en als laatste Myanmar. Safe the best for last! Ja begon in Bangkok ( de humor)
Ik ga niet dood he....quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef ddx het volgende:
Naja kan me voorstellen dat vliegen (luchtdruk ed) ook niet heel prettig is ?
Even los van het feit dat het misschien officieel niet eens mag.
Morgenmiddag ( is hier al 12 uur in de nacht)quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, prima reisje dus. Wanneer vlieg je?
Juist, nog even doorbikkelen dus. Ben je erg nerveus? Vergeef me al mn vragen, ik probeer je wat afleiding te geven. Kan me voorstellen dat het zwaar kut is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:11 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Morgenmiddag ( is hier al 12 uur in de nacht)
Ja best zenuwachtig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juist, nog even doorbikkelen dus. Ben je erg nerveus? Vergeef me al mn vragen, ik probeer je wat afleiding te geven. Kan me voorstellen dat het zwaar kut is.
Thanx voor je steun.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logisch. Nja, het komt goed, gaan we vanuit.
Nope denk het niet. Is ook vrij logisch aangezien je die kosten iedere avond hebt....of je nu ziek bent of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:49 schreef Mr.Ping het volgende:
Verstandige keuze om naar Bangkok terug te gaan, de landen die je nog gaat bezoeken ken ik redelijk goed en zou er niet graag ziek worden.
Gaat je verzekering ook voor je hotel zorgen?
Met sommige ziekten mag je idd niet vliegen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef ddx het volgende:
Naja kan me voorstellen dat vliegen (luchtdruk ed) ook niet heel prettig is ?
Even los van het feit dat het misschien officieel niet eens mag.
ik ga in mei naar Myanmar. Ben benieuwd hoe je het daar hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Laos, Vietnam en als laatste Myanmar. Safe the best for last! Ja begon in Bangkok ( de humor)
Ik heb nog geen ziekte hoor...althans qua diagnose.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met sommige ziekten mag je idd niet vliegen...
Ik ook 😜quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Skv het volgende:
[..]
ik ga in mei naar Myanmar. Ben benieuwd hoe je het daar hebt.
Yep. 2,5 liter per dag.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerste wat in me opkomt: drink je wel genoeg?
Succes daar!
Vraag me af wat je dan die hele dag gedaan hebt. Gestaard naar de test?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:47 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Heb een dag lang reisverzekeringen vergeleken. Unive kwam als beste uit de test consumentenbond qua reisverzekering. Nu weet ik eigenlijk niet waarom 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |