abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158899322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik bedoelde het letterlijk. Vieze beestjes uit je ogen enzo ;(
Oh zo. Bah ;(
pi_158900192
Klaar voor mijn verhaal? Ga zitten en geniet mee.

Kwam aan en werd zoals ik dacht prima geholpen en formulier onder mijn neus geduwd. Moest alles invullen waar ik vandaan kwam enz. Vervolgens werd ik binnen 10 minuten geholpen door een Europees uitziende man die met moeite Engels kon en me gelijk een temperatuurmeter onder mijn oksel duwde, do you have the flew mister ericsson?

Hij verwarde me dus met een andere man. Ja echt, vervolgens vroeg die voor die me liet uitpraten of ik nog goed sliep. Ik het verhaal rustig uitgelegd en krijg een andere vrouwelijke chinees uitziende dokter.

Die liet me niet uitpraten en deed deze testjes. Kan je mijn neus aanraken? Raak mijn neus aan.

Knijp zo hard als je kan in mijn handen. Toen ik genoeg had van deze onzin gaf ze me aan dat ik maar pillen moest hebben tegen muscle pain. Ik werd toen redelijk emotioneel en gaf aan dat dit de eerste keer ( ja echt, zo gezond ben ik) in een ziekenhuis was en dat ik gewoon geholpen wil worden. Toen gaf ze aan ja let's do a zx ay scan or a blood test alsof ik op markt stond wat in de aanbieding was, terwijl het om mijn gezondheid gaat.

Toen werd ik kwaad en zei let's finish this bullshit. Toen ging ze overleggen met een ander meisje en moesten we betalen. Dit grapje zou 130 dollar gaan (!) kosten. Ik dggv dat ik dit niet accepteer en binnen 1 minuut werd het hele bedrag geschrapt en ben ik een ilussie armer dat je in Cambodja een goed ziekenhuis zou hebben.

Nou zit ik nog steeds met mijn pijn en geen hulp verder. Geweldig dit. Nu jullie...
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:49:54 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158900256
Nou, op naar Bangkok dus dan maar, want je klachten klinken wel mogelijk serieus.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158900288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:47 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Klaar voor mijn verhaal? Ga zitten en geniet mee.

Kwam aan en werd zoals ik dacht prima geholpen en formulier onder mijn neus geduwd. Moest alles invullen waar ik vandaan kwam enz. Vervolgens werd ik binnen 10 minuten geholpen door een Europees uitziende man die met moeite Engels kon en me gelijk een temperatuurmeter onder mijn oksel duwde, do you have the flew mister ericsson?

Hij verwarde me dus met een andere man. Ja echt, vervolgens vroeg die voor die me liet uitpraten of ik nog goed sliep. Ik het verhaal rustig uitgelegd en krijg een andere vrouwelijke chinees uitziende dokter.

Die liet me niet uitpraten en deed deze testjes. Kan je mijn neus aanraken? Raak mijn neus aan.

Knijp zo hard als je kan in mijn handen. Toen ik genoeg had van deze onzin gaf ze me aan dat ik maar pillen moest hebben tegen muscle pain. Ik werd toen redelijk emotioneel en gaf aan dat dit de eerste keer ( ja echt, zo gezond ben ik) in een ziekenhuis was en dat ik gewoon geholpen wil worden. Toen gaf ze aan ja let's do a z ray scan or a blood test alsof ik op markt stond wat in de aanbieding was, terwijl het om mijn gezondheid gaat.

Toen werd ik kwaad en zei let's finish this bullshit. Toen ging ze overleggen met een ander meisje en moesten we betalen. Dit grapje zou 130 dollar gaan (!) kosten. Ik dggv dat ik dit niet accepteer en binnen 1 minuut werd het hele bedrag geschrapt en ben ik een ilussie armer dat je in Cambodja een goed ziekenhuis zou hebben.

Nou zit ik nog steeds met mijn pijn en geen hulp verder. Geweldig dit. Nu jullie...
Had niet veel anders verwacht in Cambodja to be honest. Misselijkmakend, maar toch.
Ik zou naar Bangkok gaan. Joh, je klachten zijn niet mis hé. Ik weet dat het weer geld en moeite kost. Maar je gezondheid gaat boven alles.
pi_158900335
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Had niet veel anders verwacht in Cambodja to be honest. Misselijkmakend, maar toch.
Ik zou naar Bangkok gaan. Joh, je klachten zijn niet mis hé. Ik weet dat het weer geld en moeite kost. Maar je gezondheid gaat boven alles.
Er waren 2 jongens die hadden een redelijke wond van de voeten open, en hadden ze verband omheen gedaan. Kosten? 300 dollar. Konden ze over onderhandelen. Leek wel een markt. Te bizar voor woorden, en 4 atm machines om geld af te halen. Dat wel. De humor.
pi_158900396
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Radeloosje1986 het volgende:

[..]

Er waren 2 jongens die hadden een redelijke wond van de voeten open, en hadden ze verband omheen gedaan. Kosten? 300 dollar. Konden ze over onderhandelen. Leek wel een markt. Te bizar voor woorden, en 4 atm machines om geld af te halen. Dat wel. De humor.
Verbaast me nogmaals niets. Maar je bent het wel met ons eens dat je (serieus) onderzoek nodig hebt toch? In Bangkok bijvoorbeeld.
pi_158900518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Verbaast me nogmaals niets. Maar je bent het wel met ons eens dat je (serieus) onderzoek nodig hebt toch? In Bangkok bijvoorbeeld.
Volgens Unive verzekeringen was dit het beste ziekenhuis van de regio. Zouden die de extra transportkosten niet kunnen betalen naar Bangkok na dit verhaal? Ik vraag het me zomaar even af. Iemand ervaring of kennis van verzekeringen?
En ja ben het met je eens!
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:01:41 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_158900533
Scan en bloedtest lijken mij eerlijk gezegd logische stappen als je aan de buitenkant niet kunt zien wat er mis is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_158900554
Waarom ga je niet gewoon terug naar Nederland?
pi_158900562
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:00 schreef Radeloosje1986 het volgende:

[..]

Volgens Unive verzekeringen was dit het beste ziekenhuis van de regio. Zouden die de extra transportkosten niet kunnen betalen naar Bangkok na dit verhaal? Ik vraag het me zomaar even af. Iemand ervaring of kennis van verzekeringen?
En ja ben het met je eens!
Moet je daar even navragen, lijkt me het handigste. Maar is een vliegticket naar Bangkok zo duur dan vanaf daar? Dacht altijd dat dat spotgoedkoop was.
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:04:07 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158900587
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef APK het volgende:
Scan en bloedtest lijken mij eerlijk gezegd logische stappen als je aan de buitenkant niet kunt zien wat er mis is.
Zo maar een röntgenscan slaat nergens op.

Voor je verzekering heb je een 'ok' ziekenhuis in de buurt, dus reken niet op vergoeding van kosten.
Hup naar Bangkok toe, die 100 euro doen er in deze toch niet zo toe joh. In Nederland straks paar bier minder en je hebt het er al uit.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158900670
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Moet je daar even navragen, lijkt me het handigste. Maar is een vliegticket naar Bangkok zo duur dan vanaf daar? Dacht altijd dat dat spotgoedkoop was.
60 euro at the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
pi_158900709
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:06 schreef Radeloosje1986 het volgende:

[..]

60 euro af the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
Oke dus rond de 130 euro. Tja, het is zonde, mocht er niks zijn. Maar er is sowieso wel wat gezien de klachten. Ik snap je punt maar geld is maar geld, met je lichaam moet je nog een jaar of zestig gezien je username
pi_158900722
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef APK het volgende:
Maar het kwam niet uit haar helemaal. Ik zei het voor de grap waarop zei min of meer op in deed haken. Ze zei na de testjes als raak mijn neus aan echt een paar keer you are ok mister you are ok totally fine. Haha. Nu lach ik erom, maar kon wel huilen op dat moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door Radeloosje1986 op 07-01-2016 15:14:58 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:22:32 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_158901144
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:08 schreef Radeloosje1986 het volgende:

[..]

Maar het kwam niet uit haar helemaal. Ik zei het voor de grap waarop zei min of meer op in deed haken. Ze zei na de testjes als raak mijn neus aan echt een paar keer you are ok mister meijers, totally fine. Haha. Nu lach ik erom, maar kon wel huilen op dat moment.
Ik snap dat het frustrerend is maar je moet gewoon zelf beslissen wat je nu gaat doen.
Wij kunnen niet voelen wat jij voelt en inschatten hoe ernstig het is.

Kan iets zijn dat je al had, kan een tropische ziekte zijn en hopelijk is het loos alarm ;)

(Zit nu overigens zelf in thailand en ben hier in het verleden ook wel eens naar dokter / ziekenhuis geweest. Priveklinieken kunnen hier ook wel eens proberen om flink aan je te verdienen door veel medicijnen voor te schrijven maar dat is nu even niet zo belangrijk.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_158901556
Waarom zo'n reis maken als je nog niet eens geld hebt om naar Bangkok terug te reizen? Ik snap het gewoon echt niet.
pi_158901781
quote:

[..]

60 euro at the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
Ik snap er geen reet van. Je bent op wereldreis, maar kan geen 100 Euro missen om even heen en terug te gaan naar Bangkok? Heb je een budget van 3 Euro per dag ofzo? Of heb je überhaupt nog nooit gereisd? :?

Je komt nogal cheap en wat naïef over, hoewel je waarschijnlijk 29 of 30 bent. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_158901894
Inderdaad, als ik een paar dagen op een citytrip ga hou ik meer geld apart voor onvoorziene uitgaven.
Tap tap tap
pi_158901915
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van. Je bent op wereldreis, maar kan geen 100 Euro missen om even heen en terug te gaan naar Bangkok? Heb je een budget van 3 Euro per dag ofzo? Of heb je überhaupt nog nooit gereisd? :?

Je komt nogal cheap en wat naïef over, hoewel je waarschijnlijk 29 of 30 bent. :{
dit ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158902228
quote:

[..]

Dat visum is toch een bepaalde tijd geldig? Ik dacht in Cambodja 30 dagen. Dan kun je dus weer terug op hetzelfde visum (binnen 30 dagen).
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_158902387
Toen ik in Thailand was was er ook zo'n vreemde vogel met een wond op zijn been. Wilde ook geen geld uitgeven aan een dokter en dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Zelfs toen de vliegen extra interesse toonde in de wond en er op zaten is die nog niet gegaan.

Snap er niks van. TS moet gewoon die 100 euro betalen en naar Bangkok gaan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:05:37 #97
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_158902428
Wtf? Waar wacht je nog op: ik zat bij wijze van spreken gister al in het vliegtuig naar Bangkok. Je verschijnselen klinken mij serieus genoeg om dit ZSM uit te zoeken in een goed ziekenhuis. Omwille van 130 euro je gezondheid op het spel zetten, *************** </einde censuur>
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_158902743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen ik in Thailand was was er ook zo'n vreemde vogel met een wond op zijn been. Wilde ook geen geld uitgeven aan een dokter en dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Zelfs toen de vliegen extra interesse toonde in de wond en er op zaten is die nog niet gegaan.

Wat de fuck is er mis met die mensen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_158902781
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:14 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat de fuck is er mis met die mensen
Geen idee. Ze willen dat geld niet uitgeven. Ook mensen met uiteindelijk dengue die niet wilde gaan. Na veel overtuigen hebben ze het toch maar laten testen ja :p

Maar die gast met die wond was gewoon een idioot. Zag er ook echt te smerig uit ook.
pi_158902831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

Goed, ik hou het echt bij westerse landen voortaan.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')