Oh zo. Bahquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde het letterlijk. Vieze beestjes uit je ogen enzo
Had niet veel anders verwacht in Cambodja to be honest. Misselijkmakend, maar toch.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:47 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Klaar voor mijn verhaal? Ga zitten en geniet mee.
Kwam aan en werd zoals ik dacht prima geholpen en formulier onder mijn neus geduwd. Moest alles invullen waar ik vandaan kwam enz. Vervolgens werd ik binnen 10 minuten geholpen door een Europees uitziende man die met moeite Engels kon en me gelijk een temperatuurmeter onder mijn oksel duwde, do you have the flew mister ericsson?
Hij verwarde me dus met een andere man. Ja echt, vervolgens vroeg die voor die me liet uitpraten of ik nog goed sliep. Ik het verhaal rustig uitgelegd en krijg een andere vrouwelijke chinees uitziende dokter.
Die liet me niet uitpraten en deed deze testjes. Kan je mijn neus aanraken? Raak mijn neus aan.
Knijp zo hard als je kan in mijn handen. Toen ik genoeg had van deze onzin gaf ze me aan dat ik maar pillen moest hebben tegen muscle pain. Ik werd toen redelijk emotioneel en gaf aan dat dit de eerste keer ( ja echt, zo gezond ben ik) in een ziekenhuis was en dat ik gewoon geholpen wil worden. Toen gaf ze aan ja let's do a z ray scan or a blood test alsof ik op markt stond wat in de aanbieding was, terwijl het om mijn gezondheid gaat.
Toen werd ik kwaad en zei let's finish this bullshit. Toen ging ze overleggen met een ander meisje en moesten we betalen. Dit grapje zou 130 dollar gaan (!) kosten. Ik dggv dat ik dit niet accepteer en binnen 1 minuut werd het hele bedrag geschrapt en ben ik een ilussie armer dat je in Cambodja een goed ziekenhuis zou hebben.
Nou zit ik nog steeds met mijn pijn en geen hulp verder. Geweldig dit. Nu jullie...
Er waren 2 jongens die hadden een redelijke wond van de voeten open, en hadden ze verband omheen gedaan. Kosten? 300 dollar. Konden ze over onderhandelen. Leek wel een markt. Te bizar voor woorden, en 4 atm machines om geld af te halen. Dat wel. De humor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had niet veel anders verwacht in Cambodja to be honest. Misselijkmakend, maar toch.
Ik zou naar Bangkok gaan. Joh, je klachten zijn niet mis hé. Ik weet dat het weer geld en moeite kost. Maar je gezondheid gaat boven alles.
Verbaast me nogmaals niets. Maar je bent het wel met ons eens dat je (serieus) onderzoek nodig hebt toch? In Bangkok bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Er waren 2 jongens die hadden een redelijke wond van de voeten open, en hadden ze verband omheen gedaan. Kosten? 300 dollar. Konden ze over onderhandelen. Leek wel een markt. Te bizar voor woorden, en 4 atm machines om geld af te halen. Dat wel. De humor.
Volgens Unive verzekeringen was dit het beste ziekenhuis van de regio. Zouden die de extra transportkosten niet kunnen betalen naar Bangkok na dit verhaal? Ik vraag het me zomaar even af. Iemand ervaring of kennis van verzekeringen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verbaast me nogmaals niets. Maar je bent het wel met ons eens dat je (serieus) onderzoek nodig hebt toch? In Bangkok bijvoorbeeld.
Moet je daar even navragen, lijkt me het handigste. Maar is een vliegticket naar Bangkok zo duur dan vanaf daar? Dacht altijd dat dat spotgoedkoop was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:00 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Volgens Unive verzekeringen was dit het beste ziekenhuis van de regio. Zouden die de extra transportkosten niet kunnen betalen naar Bangkok na dit verhaal? Ik vraag het me zomaar even af. Iemand ervaring of kennis van verzekeringen?
En ja ben het met je eens!
Zo maar een röntgenscan slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef APK het volgende:
Scan en bloedtest lijken mij eerlijk gezegd logische stappen als je aan de buitenkant niet kunt zien wat er mis is.
60 euro at the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je daar even navragen, lijkt me het handigste. Maar is een vliegticket naar Bangkok zo duur dan vanaf daar? Dacht altijd dat dat spotgoedkoop was.
Oke dus rond de 130 euro. Tja, het is zonde, mocht er niks zijn. Maar er is sowieso wel wat gezien de klachten. Ik snap je punt maar geld is maar geld, met je lichaam moet je nog een jaar of zestig gezien je usernamequote:Op donderdag 7 januari 2016 15:06 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
60 euro af the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
Maar het kwam niet uit haar helemaal. Ik zei het voor de grap waarop zei min of meer op in deed haken. Ze zei na de testjes als raak mijn neus aan echt een paar keer you are ok mister you are ok totally fine. Haha. Nu lach ik erom, maar kon wel huilen op dat moment.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef APK het volgende:
Scan en bloedtest lijken mij eerlijk gezegd logische stappen als je aan de buitenkant niet kunt zien wat er mis is.
Ik snap dat het frustrerend is maar je moet gewoon zelf beslissen wat je nu gaat doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:08 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Maar het kwam niet uit haar helemaal. Ik zei het voor de grap waarop zei min of meer op in deed haken. Ze zei na de testjes als raak mijn neus aan echt een paar keer you are ok mister meijers, totally fine. Haha. Nu lach ik erom, maar kon wel huilen op dat moment.
Ik snap er geen reet van. Je bent op wereldreis, maar kan geen 100 Euro missen om even heen en terug te gaan naar Bangkok? Heb je een budget van 3 Euro per dag ofzo? Of heb je überhaupt nog nooit gereisd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:06 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
60 euro at the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
dit jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Je bent op wereldreis, maar kan geen 100 Euro missen om even heen en terug te gaan naar Bangkok? Heb je een budget van 3 Euro per dag ofzo? Of heb je überhaupt nog nooit gereisd?
Je komt nogal cheap en wat naïef over, hoewel je waarschijnlijk 29 of 30 bent.
Dat visum is toch een bepaalde tijd geldig? Ik dacht in Cambodja 30 dagen. Dan kun je dus weer terug op hetzelfde visum (binnen 30 dagen).quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:06 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
60 euro at the moment, maar reken ook visum kosten van 35 dollar hierbij he. Aangezien die nutteloos is geworden en ik weer als het iets onschuldigs zou zijn weer opnieuw die visum moet betalen ( 35 dollar).
Wat de fuck is er mis met die mensenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen ik in Thailand was was er ook zo'n vreemde vogel met een wond op zijn been. Wilde ook geen geld uitgeven aan een dokter en dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Zelfs toen de vliegen extra interesse toonde in de wond en er op zaten is die nog niet gegaan.
Snap er niks van. TS moet gewoon die 100 euro betalen en naar Bangkok gaan.
Geen idee. Ze willen dat geld niet uitgeven. Ook mensen met uiteindelijk dengue die niet wilde gaan. Na veel overtuigen hebben ze het toch maar laten testen ja :pquote:
Goed, ik hou het echt bij westerse landen voortaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen ik in Thailand was was er ook zo'n vreemde vogel met een wond op zijn been. Wilde ook geen geld uitgeven aan een dokter en dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Zelfs toen de vliegen extra interesse toonde in de wond en er op zaten is die nog niet gegaan.
Snap er niks van. TS moet gewoon die 100 euro betalen en naar Bangkok gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |