Nope. Gewoon toeristen visum zoals iedereen. Aangezien ik niet langer zou blijven dan 30 dagen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als je cambodja visa een multiply entry mogelijkheid heeft.
Ah, prima reisje dus. Wanneer vlieg je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Laos, Vietnam en als laatste Myanmar. Safe the best for last! Ja begon in Bangkok ( de humor)
Ik ga niet dood he....quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef ddx het volgende:
Naja kan me voorstellen dat vliegen (luchtdruk ed) ook niet heel prettig is ?
Even los van het feit dat het misschien officieel niet eens mag.
Morgenmiddag ( is hier al 12 uur in de nacht)quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, prima reisje dus. Wanneer vlieg je?
Juist, nog even doorbikkelen dus. Ben je erg nerveus? Vergeef me al mn vragen, ik probeer je wat afleiding te geven. Kan me voorstellen dat het zwaar kut is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:11 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Morgenmiddag ( is hier al 12 uur in de nacht)
Ja best zenuwachtig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juist, nog even doorbikkelen dus. Ben je erg nerveus? Vergeef me al mn vragen, ik probeer je wat afleiding te geven. Kan me voorstellen dat het zwaar kut is.
Thanx voor je steun.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logisch. Nja, het komt goed, gaan we vanuit.
Nope denk het niet. Is ook vrij logisch aangezien je die kosten iedere avond hebt....of je nu ziek bent of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:49 schreef Mr.Ping het volgende:
Verstandige keuze om naar Bangkok terug te gaan, de landen die je nog gaat bezoeken ken ik redelijk goed en zou er niet graag ziek worden.
Gaat je verzekering ook voor je hotel zorgen?
Met sommige ziekten mag je idd niet vliegen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef ddx het volgende:
Naja kan me voorstellen dat vliegen (luchtdruk ed) ook niet heel prettig is ?
Even los van het feit dat het misschien officieel niet eens mag.
ik ga in mei naar Myanmar. Ben benieuwd hoe je het daar hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Laos, Vietnam en als laatste Myanmar. Safe the best for last! Ja begon in Bangkok ( de humor)
Ik heb nog geen ziekte hoor...althans qua diagnose.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met sommige ziekten mag je idd niet vliegen...
Ik ook 😜quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Skv het volgende:
[..]
ik ga in mei naar Myanmar. Ben benieuwd hoe je het daar hebt.
Yep. 2,5 liter per dag.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerste wat in me opkomt: drink je wel genoeg?
Succes daar!
Vraag me af wat je dan die hele dag gedaan hebt. Gestaard naar de test?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:47 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Heb een dag lang reisverzekeringen vergeleken. Unive kwam als beste uit de test consumentenbond qua reisverzekering. Nu weet ik eigenlijk niet waarom 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |