SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
emogif je je domme tt?quote:
patat met kruidenboter?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
mannensausquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
waarom zoek je op patatfoto's?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
maar toch maar gewoon rebloggen hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
Haha jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar toch maar gewoon rebloggen hè
doe je ze wel eens in de magnetron?quote:
vaak wel mooie kindjes maar zielig dat ze zonder vader moeten opgroeienquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren op televisie was een kindje van een blank meisje en haar negervriendje, kind was blond met blauwe oogjes, maar wel met kroeshaar en negergelaatstrekken.
Deze vader was er wel. Maar die vent was ze beter kwijt dan rijk geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vaak wel mooie kindjes maar zielig dat ze zonder vader moeten opgroeien
zo denken we ook over jouquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze vader was er wel. Maar die vent was ze beter kwijt dan rijk geweest.
waarom zou je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je ze wel eens in de magnetron?
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
BBCquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallen
Bad boys.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallen
dan worden ze warm en dat is echt heel lekkerquote:
Ja dat was echt een flapdrol zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij veel meer kwaliteiten zal hebben dan zijn penis, luie egocentrische junk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was echt een flapdrol zeg.
Ik voorspel zo dat die ook niet altijd bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij veel meer kwaliteiten zal hebben dan zijn penis, luie egocentrische junk.
Het was nu toch ook al elke paar maanden wel een keer uit?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voorspel zo dat die ook niet altijd bij elkaar blijven.
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uitquote:
Ohja die is ook weer zwanger.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uit
Dat zijn alleen die doorgeneukte hoeren als Anouk
hjbquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Calcio het volgende:
Jammer dat zoveel Nederlanders aanstellertjes zijn die al gaan janken bij een beetje verkoudheid
die jongen is mijn leeftijd, en die anouk is even oud als mijn moeder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Van een vent die jonger is dan ik, lol.
Anoukquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uit
Dat zijn alleen die doorgeneukte hoeren als Anouk
heeft vast een mooie bankrekening hoor. Waarom zouden al die negers anders zo op haar vallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
zou anouk veel geld hebben, zal nog tegenvallen ook
Ik las ook 21 op adquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ohnee hij is 23. Dacht dat ik ergens 21 had zien staan.
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
heeft vast een mooie bankrekening hoor. Waarom zouden al die negers anders zo op haar vallen
ja maar je weet toch niet hoeveel ze heeftquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”
Nou dat is veel
sterktequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar de tandartswaarschijnlijk gaat ie weer zeggen dat mijn verstandskies eruit moet
Wel triest als je doelbewust moeder van zo'n hoop kinderen wordt en je geen stuiver voor ze gespaard hebt. Terwijl je genoeg kans hebt gehad om te verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”
Nou dat is veel
weer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar de tandartswaarschijnlijk gaat ie weer zeggen dat mijn verstandskies eruit moet
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Als ze niet kon zingen was ze toiletjuffrouw geweest dus waar hebben we het overquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel triest als je doelbewust moeder van zo'n hoop kinderen wordt en je geen stuiver voor ze gespaard hebt. Terwijl je genoeg kans hebt gehad om te verdienen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
nu fok-it nog en we zijn weer op volle oorlogssterkte
volgende week woensdagquote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik niets opzij zou zetten voor mijn kinderen mochten ze ooit behoefte hebben aan betere kansenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze niet kon zingen was ze toiletjuffrouw geweest dus waar hebben we het over
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
toch bijzonder dat ik nog nooit een tagje heb gekregen voor mijn uitstekende, kwalitatieve, geliefde postsin GRTD
en deadprez wel in KLB SC
nergens last van nergens problemenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
oh dat is nergens voor nodig gekkiequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
Etsu ik had uit angst al een berichtje naar burgernet gestuurd omdat ik dacht dat je ontvoerd was omdat je zomaar niet meer reageerde
wat ga je erin doen?quote:
bijna 2 jaar niet geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Oh lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
falafel, en de rest moet ik nog bedenken
jaquote:
maar je bent liever het ontsteken voorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je ze wel eens in de magnetron?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar je bent liever het ontsteken voor
is ook zoquote:
ik vond dat echt geen mooi kindjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren op televisie was een kindje van een blank meisje en haar negervriendje, kind was blond met blauwe oogjes, maar wel met kroeshaar en negergelaatstrekken.
moet je eens proberen. Niet te lang, want dan wordt ie heel hard. Gewoon heel even dat die karamel warm wordtquote:
ik vind het heel erg flauw dat je nu doet alsof ik de enige was die iets te doen had terwijl jij ook iets mee te maken had met waar ik net mee bezig wasquote:
misschien kunnen we verkiezingen organiserenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
toch bijzonder dat ik nog nooit een tagje heb gekregen voor mijn uitstekende, kwalitatieve, geliefde posts in GRTD
en deadprez wel in KLB SC
ik heb volste vertrouwen in dat Guus_Geluk7 dit eerlijk kan organiseren voor GCquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kunnen we verkiezingen organiseren
welk recept?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
is ook zo
ik wist niet wat me overkwam
McGrath zou t ook lekker vinden want er zit ook chilisaus doorheen
ja heel flauwquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het heel erg flauw dat je nu doet alsof ik de enige was die iets te doen had terwijl jij ook iets mee te maken had met waar ik net mee bezig was
had ie jou een naaktfoto gestuurd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het heel erg flauw dat je nu doet alsof ik de enige was die iets te doen had terwijl jij ook iets mee te maken had met waar ik net mee bezig was
bah bah guusquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb volste vertrouwen in dat Guus_Geluk7 dit eerlijk kan organiseren voor GC
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets met wraps en gerookte kip
en chilisaus
toch niet de gerookte kip van de ah? die vind ik matigquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets met wraps en gerookte kip
en chilisaus
ik moet ook terugzoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef Etsu het volgende:
inso post recept eens hier
heb geen zin om terug te zoeken
je bent niet verplicht om de gerookte kip van de ah te kopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
toch niet de gerookte kip van de ah? die vind ik matig
ik zal het zelf rokenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om de gerookte kip van de ah te kopen
dat is wel één van de beste dingen ooit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat mijn nieuwe dekbedovertrek en hoeslaken straks al droog zijnKan ik ze meteen gebruiken
lekker is dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat mijn nieuwe dekbedovertrek en hoeslaken straks al droog zijnKan ik ze meteen gebruiken
Ah dat is zo chillquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
trouwens, als je Tchock ooit ergens spreekt, kan je hem vragen om heerlijke wrapsreceptenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is wel één van de beste dingen ooit.
quote:
Ja echt zo fijnquote:
mooi hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja echt zo fijn![]()
![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90289049/#/40289042
deze, gekregen van mijn ouders alvast voor mn verjaardag
zal zo wel een foto posten als het erop ligtquote:
wanneer ben je jarig? krijg je abo van mequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja echt zo fijn![]()
![]()
volgens mij heb ik die ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja echt zo fijn![]()
![]()
12-02quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig? krijg je abo van me
coolquote:
heb je ook villa sjaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef McGrath het volgende:
Ik wil Villa dekbed met championship logotje erbij.
?quote:
#teamboxspring210x180quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nu lopen opscheppen ofzo
ik heb een boxspring
nu jij weer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nu lopen opscheppen ofzo
ik heb een boxspring
nu jij weer![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker tochquote:
oh, ook dan zou ik zonder deken wakker worden hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
Lekker tochHeb je tenminste geen ruzie om de dekens
ik heb hier 3 dekens en een slaapzakquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker tochHeb je tenminste geen ruzie om de dekens
als er ooit weer iemand bij me slaapt
ik heb het al warm genoeg met 1quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hier 3 dekens en een slaapzak
dus ruziemaken is niet nodig
ik heb hier een dun dekentje liggen voor als ik de deken kwijt ben (srs)quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hier 3 dekens en een slaapzak
dus ruziemaken is niet nodig
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh, ook dan zou ik zonder deken wakker worden hoor.
wat schattigquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hier een dun dekentje liggen voor als ik de deken kwijt ben (srs)
hoe raak je een deken kwijt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat dun dekentje heeft bella ingepiktquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat schijn ik ook te doenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als een vrouw in je bed ligt die alle dekens pakt
ik weet hoe het gaat jaquote:
quote:
ja pax, hou t nou eens bij je eigen dekenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als een vrouw in je bed ligt die alle dekens pakt
is pax je vriendin?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ja pax, hou t nou eens bij je eigen deken
jaquote:
daar zijn pax en ik nog niet over uitquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet hoe het gaat ja
doe het zelf ook
nu een foto van jezelfquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier mn dekentje (eventueel kan ik die gekleurde nog pakken maar die ligt op de voeteneinde)
ga naar die van groningen, dan kan je nog naar de KFC en de Macquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:03 schreef McGrath het volgende:
ik wil ook naar de ikea en nieuw dekbed enzo
ah cutequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier mn dekentje (eventueel kan ik die gekleurde nog pakken maar die ligt op de voeteneinde)
ik ga wel meequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:03 schreef McGrath het volgende:
ik wil ook naar de ikea en nieuw dekbed enzo
hier zit de kfc wel in het centrum, dus veel beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga naar die van groningen, dan kan je nog naar de KFC en de Mac
nou enquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Etsu het volgende:
bah onder dat dekbed heeft inso seks gehad
dat is dus voor alle duidelijkheid een deken die bij de voeteneinde ligt, dat zwarte is de echte deken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ah cute
leuke deken met die kleurtjes
dat kan voorgekomen zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Etsu het volgende:
bah onder dat dekbed heeft inso seks gehad
Ja dat had ik al door. Alsnog een mooie dekenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is dus voor alle duidelijkheid een deken die bij de voeteneinde ligt, dat zwarte is de echte deken.
neequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
hebben jullie je deken vast bij het voeteneind?
Nee, is irritant.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
Beetjequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
raarquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
ik ben altijd dekens kwijt als ik samen slaap dus je grapje misluktquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ja pax, hou t nou eens bij je eigen deken
huh neequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
lolquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben altijd dekens kwijt als ik samen slaap dus je grapje mislukt
nee ik ook niet, maar ik doe dan ook niet de moeite om het wel in te stoppen als ik het bed op maak.quote:
dat doe jij zelfquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben altijd dekens kwijt als ik samen slaap dus je grapje mislukt
zou niet kunnen handlenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ik doe dan ook niet de moeite om het wel in te stoppen als ik het bed op maak.
Ja dat heb ik ook, gaat toch wel losquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ik doe dan ook niet de moeite om het wel in te stoppen als ik het bed op maak.
Ik heb een vrij precieze manier hoe het bed moet zijn, anders kan ik er niet onder slapen.quote:
ja maar als je het toch los trekt als je gaat slapen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een vrij precieze manier hoe het bed moet zijn, anders kan ik er niet onder slapen.
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja maar als je het toch los trekt als je gaat slapen?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Etsu het volgende:
gewoon je deken onder je voeten en dan in slaap vallen
niets fijner bestaat niet
nee, dan zit het alsnog vastquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Etsu het volgende:
gewoon je deken onder je voeten en dan in slaap vallen
niets fijner bestaat niet
ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
ik word HELEMAAL gek als mn voeten niet onder n deken liggen
Oh las het verkeerd. Mijn voeten liggen vaak op deken omdat ik mijn voeten helemaal in gestopt wil hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
ik word HELEMAAL gek als mn voeten niet onder n deken liggen
huh hoezoquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
dan ben ik bang voor geesten
wow, wou je dat veranderen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
zolang je kan ademen, moet je niet aanstellen
omdat ik dan denk dat ze mijn voeten pakkenquote:
Huh?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh las het verkeerd. Mijn voeten liggen vaak op deken omdat ik mijn voeten helemaal in gestopt wil hebben.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dan denk dat ze mijn voeten pakken
Dat bedoel ik volgens mij ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:15 schreef Etsu het volgende:
Mijn voeten moeten óp een stukje deken en dan weer overheen
laten we gewoon n keertje samenslapen en elkaar laten zien wat we nou precies bedoelenquote:
ja sorry vind dat gewoon engquote:
boeit me niks, kies zelf gwn ;squote:Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Ezell het volgende:
zal ik eten uit de keuken pakken? moet ik wel een trap naar beneden
jij moet kiezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boeit me niks, kies zelf gwn ;s
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
laten we gewoon n keertje samenslapen en elkaar laten zien wat we nou precies bedoelen![]()
#noseks
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boeit me niks, kies zelf gwn ;s
ja is mijn mNier van liefde uitenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je dat normaal, in t algemeen iedereen voor ezel uitmaken?
nee dat nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
maak jij je vriendin ook uit voor ezel?
wat een luilak die tolkquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:22 schreef Etsu het volgende:
hehe, mn tolk heeft voor morgen afgezegd
nog een dagje vrij.
jaquote:
wat voor kaas doe jequote:Op donderdag 7 januari 2016 00:33 schreef Etsu het volgende:
ey mcgrath
dit was hem
paprika, tomaten, kip met kipkruiden zeg maar, sla, advocado, kaas, creme fraishe, chillisaus
en de wrap zelf
slaaplekker insoquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink nog even een kopje thee en dan lekker naar bed, morgen weer vroeg op
je moet die ding maken die ik had gemaakt, HEERLIJKquote:
school?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink nog even een kopje thee en dan lekker naar bed, morgen weer vroeg op
ja zal ik ooit doenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die ding maken die ik had gemaakt, HEERLIJK
ga wegquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:36 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hey mensen....sorry dat ik zo laat ben.... Ben er weer..... Moest ff n jointje draaien en wat posten in n ander topic. Sorry zal et nie meer doen...
Nee, dat niet. Maar wel druk met andere dingen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:36 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hey mensen....sorry dat ik zo laat ben.... Ben er weer..... Moest ff n jointje draaien en wat posten in n ander topic. Sorry zal et nie meer doen...
je zei dat je hier nooit meer zou komenquote:
Ik 7:30 en dan nog tot 8 uur beetje halfslapen totdat ik kan douchenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta gewoon kwart voor 8 op zoals altijd.
Ooh lekker hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel druk met andere dingen.
Heb eigenlijk pas volgende week school :s
Ik vond jou ook wel tof. Ik ga jou koppelen aan n paar Turkse en Marokkaanse vrienden van mijquote:
etsu heeft al een turkquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:38 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik vond jou ook wel tof. Ik ga jou koppelen aan n paar Turkse en Marokkaanse vrienden van mij![]()
Deze mensen haten mkj
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik 7:30 en dan nog tot 8 uur beetje halfslapen totdat ik kan douchen
Ja,maar was n gappie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat je hier nooit meer zou komen
nou
wegblijven dan
oke is goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:38 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik vond jou ook wel tof. Ik ga jou koppelen aan n paar Turkse en Marokkaanse vrienden van mij![]()
Deze mensen haten mkj
kus terug slaap lekkerquote:
omgquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:39 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Slaap lkkr mijn Fok_Forum maatje....
Waar zou je het doen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Als het minder duur zou zijn zou ik denk ik een laserbehandeling doen tegen haar.
Hoe weet jij dat ik aan mn piemel sjor?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jij die types aantrekten dan hebben we het nog niet eens over aftrekken...
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:39 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Slaap lkkr mijn Fok_Forum maatje....
hoezo binnenkant?quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |