SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedere dag pep snuiven en fok!ken jwzquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je woont bij je schoonbroer in huis zkr
wat knapquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tenminste homoseks ondervonden
Dankzij jou ben ik erachter gekomen hoe die junk eruitzietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iedere dag pep snuiven en fok!ken jwz
Oh welquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
@fokkie je hebt mn felicitatie zelfs geliked hans
misselijk dat hij jou in een kwaad daglicht probeerde te zettenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
@fokkie je hebt mn felicitatie zelfs geliked hans
Ik wil m`n billen nog heel houdenquote:
'Die junk'. Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik erachter gekomen hoe die junk eruitziet
Dat doe jij ook altijdquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misselijk dat hij jou in een kwaad daglicht probeerde te zetten
wacht wat over wie gaat ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Tattoo-mocro ze niet zietquote:
ja 8 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen zijn, maar ik kan geen homoseks hebben met een vrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tenminste homoseks ondervonden
Die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
zet die foto van bella met soep in de OP
nee want dat briefje was persoonlijk voor jouquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
zet die foto van bella met soep in de OP
oehquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want dat briefje was persoonlijk voor jou
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Tattoo-mocro ze niet ziet
die gooit strijkers naar ze
je bent zelf een lelijke hondquote:
quote:
Hoi jannesquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
maar weg. Ik zeg je.. Ga maar weg.
Tralala.
megapiratenfestijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
maar weg. Ik zeg je.. Ga maar weg.
Tralala.
dit was echt een goede post van mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had als tt
THK
hahahaha ik moest er zelf hard om lachen
post eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Etsu het volgende:
ik had dit naar paxje gestuurd
[ afbeelding ]
ik heb ook een leuk, grappig filmpje van bella van vanmiddag.
tussen mee en eten moet een spatiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Bella kijkt niet echt alsof ze daar zin in heeft...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
ze is ook een prachtbeest.quote:
katjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
flikker maar op danquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Heyyyyy....ik heb leukere vriendjes gevonden....
Ik hoef jullie nie meer.![]()
![]()
![]()
![]()
lelijk dusquote:
ze had natuurlijk liever haring verwerkt in nat voer dan kippensoepjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bella kijkt niet echt alsof ze daar zin in heeft...
Ga maar snel weg dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Heyyyyy....ik heb leukere vriendjes gevonden....
Ik hoef jullie nie meer.![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tussen mee en eten moet een spatie
als je eigenlijk goed kan schrijvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Calcio het volgende:
Wanneer gaat de klok weer vooruit eiglek?
Hoi IfImquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij mij vertelt hoe t moet
je weet dat ik a-technisch ben
ja sorry m'n autisme zit soms in de wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je eigenlijk goed kan schrijven
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne wel![]()
Tussen haar achterpoten, een witte haha.
dit is een paxcon uitspraak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal seksbeluste gek
ha daar heb je niet van terug he
Ik had het niet over een katquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er heel lief uit![]()
Bij de kat he.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef Calcio het volgende:
Ik vindt Duitse Herders wel prachtig trouwens
Gewoon harde trap gevenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar damn.. Kuroi weet tegenwoordig wel hoe ze haar stembanden moet gebruiken zeg
jij bent ook wel een sletjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon boeit mij niet zo
het gaat om jij en ik
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon boeit mij niet zo
het gaat om jij en ik
kom maar opquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zeg, zou jou eens een harde trap geven.
Is dat je hond?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar damn.. Kuroi weet tegenwoordig wel hoe ze haar stembanden moet gebruiken zeg
Ik heb je gemeld bij beheer. Flikkers zijn ook mensen.quote:
Ja,wacht ff dan. Ff terug reageren op jullie en dan vaarwel zeggen en dan zien jullie me nooit meer terug hier in jullie topic.quote:
lolquote:
Je gaat toch 10x doei zeggen voor je daadwerkelijk weg gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb je gemeld bij beheer. Flikkers zijn ook mensen.
Maar desondanks zeg ik doei!!!
[..]
Ja,wacht ff dan. Ff terug reageren op jullie en dan vaarwel zeggen en dan zien jullie me nooit meer terug hier in jullie topic.
Frassquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
de kans dat paxcon mij ooit boeit, is nog kleiner dan de kans dat jij je liefde aan Frass verklaart
Is goed Fattoe_mocroquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb je gemeld bij beheer. Flikkers zijn ook mensen.
Maar desondanks zeg ik doei!!!
[..]
Ja,wacht ff dan. Ff terug reageren op jullie en dan vaarwel zeggen en dan zien jullie me nooit meer terug hier in jullie topic.
Ik vind katten net zo leuk als honden, helaas ben ik allergisch voor kattenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trutje van anderhalf jaar oud haha.
wat was je doenquote:
Ik vind ze beide ook even leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik vind katten net zo leuk als honden, helaas ben ik allergisch voor katten
Ja...Graag gedaan. Ik ga jointje draaien....quote:
Ja ik ga alweer. Ik vind het niet gezellig hier. Ze zitten me alleen maar uit te schelden.quote:
Ja. Het wel zo dat katten over het algemeen onafhankelijker zijn en minder verzorging nodig hebben, dus als je veel werkt kun je beter voor een kat gaan inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind ze beide ook even leukMaar de kat kwam aanlopen als kitten dus voor nu eerst een kat en past ook beter bij mijn leven op dit moment.
Wat vind je eigenlijk van al die nieuwe gebouwen die rond de grote markt worden gebouwd?quote:
nou ja zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon wil wel heel erg graag in het broekje van mortie.
dat gebouw van vindicat vind ik erg mooiquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van al die nieuwe gebouwen die rond de grote markt worden gebouwd?
Ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd
is puur platonisch. Voor seksie time heeft hij z'n tinderboyquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is het grote minpunt van Paxje voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
is dat die naast de Martinitoren staat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat gebouw van vindicat vind ik erg mooi
Oh ben hele dag thuis, maar heb geen huis maar een kamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja. Het wel zo dat katten over het algemeen onafhankelijker zijn en minder verzorging nodig hebben, dus als je veel werkt kun je beter voor een kat gaan inderdaad
jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat die naast de Martinitoren staat?
Gaat je verkoudheid wel sneller weg toch als je sportquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sporten. Best lekker getraind ondanks verkoudheid
Je hebt ook hele kleine hondjes toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben hele dag thuis, maar heb geen huis maar een kamerKat loopt hier wel gewoon rond maar is niet zo handig met een hond.
waarom komen er geen wolkenkrabbers zoals in New York in Nederland/Groningen?quote:
wordt wel tijd. Is al een week aan de gangquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat je verkoudheid wel sneller weg toch als je sport
Oh ja op 1 kamer is het niet handig. Vooral als je een grote hond hebtquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben hele dag thuis, maar heb geen huis maar een kamerKat loopt hier wel gewoon rond maar is niet zo handig met een hond.
waarom heb je vertrouwen in dat ze dat rechtop kunnen bouwen als de martinitoren al scheef staat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
waarom komen er geen wolkenkrabbers zoals in New York in Nederland/Groningen?
Zou het toerisme behoorlijk vergroten
is toch helemaal niet nodig hier johquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
waarom komen er geen wolkenkrabbers zoals in New York in Nederland/Groningen?
Zou het toerisme behoorlijk vergroten
Ja dat kan gewoon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen met oude kussens die je niet meer wilt gebruiken?
Gewoon bij het afval?
open haard in gooienquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Gewoon bij het afval?
Ja maar voor nu geen goed idee, wil denk ik wel keer hond als ik huis heb maar pas als ik eerst genoeg spaargeld heb voor dierenarts kosten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook hele kleine hondjes toch.
nee bij glasbakquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Gewoon bij het afval?
Ja gooi ze gewoon in de container.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Gewoon bij het afval?
kussenhoekje van makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Gewoon bij het afval?
omdat de Martinitoren er al honderden jaren staat en ze inmiddels wel beter technieken heben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb je vertrouwen in dat ze dat rechtop kunnen bouwen als de martinitoren al scheef staat?
Ja heel verstandig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar voor nu geen goed idee, wil denk ik wel keer hond als ik huis heb maar pas als ik eerst genoeg spaargeld heb voor dierenarts kosten.
slaap lekkerquote:
Nog een Groninger?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch helemaal niet nodig hier joh
yesquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat die naast de Martinitoren staat?
Of ik neem 2 parkieten. Lijkt mij ook wel geinigquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heel verstandig.
Ik ga geen huisdieren meer houden denk ik.
WIET prakieten zeker ..quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of ik neem 2 parkieten. Lijkt mij ook wel geinig
Geen katje die ik gister stuurde?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heel verstandig.
Ik ga geen huisdieren meer houden denk ik.
Oh dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of ik neem 2 parkieten. Lijkt mij ook wel geinig
nouja weetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat de Martinitoren er al honderden jaren staat en ze inmiddels wel beter technieken heben?
Das niet waar!!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je gaat toch 10x doei zeggen voor je daadwerkelijk weg gaat.
doe er een nieuwe hoes om dan heb je weer een nieuw kussenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Gewoon bij het afval?
die katjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen katje die ik gister stuurde?
Ik vier geen sinterklaas meerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon.
Of je bewaart het om de vulling voor sinterklaassurprises te gebruiken.
ik heb alleen een verwarmingquote:
grappigquote:
Ik heb genoeg kussens voor een knus hoekje zonder die oudequote:
neequote:
Dan had ik geen nieuwe gekocht vandaag als dat een optie wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe er een nieuwe hoes om dan heb je weer een nieuw kussen
quote:
Dan kan ik de komende 15 jaar niet bij jou komen wonen toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen katje die ik gister stuurde?
Laatst heb ik mij er in verdiept enz, lijken mij echt leuke huisdiertjes voor erbij. En ook niet heel duur in onderhoud. Ik denk dat dit ook sneller zal gebeuren dan een hond. Kat vind ik ook wel mooi.quote:
Ja toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
zit je ook vaak zo als je mijn posts leest?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kan ik de komende 15 jaar niet bij jou komen wonen toch.
Waarom geen papegaai? Kun je hem nog wat woordjes leren enzquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed moeten de parkieten wel op een kamer staan waar Kuroi niet komt.
Ik vind papegaaien erg irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Waarom geen papegaai? Kun je hem nog wat woordjes leren enz
Oooh je mag wel bij komen wonen hoor Amarantha. Geen punt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zou weg gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oooh je mag wel bij komen wonen hoor Amarantha. Geen punt.
jij bent een slecht baasjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Etsu het volgende:
ik had vroeger een papegaai
deze kon rond 17 jaar worden
en is maar 1 jaar geworden
papegaaien
Ja je moet zo'n beest ook voer geven hequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Etsu het volgende:
papegaaien
Joehoe, ik wil je leren kennen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oooh je mag wel bij komen wonen hoor Amarantha. Geen punt.
hopelijk zorg je wat beter voor je katquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Etsu het volgende:
papegaaien
Slijmjurk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat ik jouw gezelschap verkies boven dat van een katje die ik nog niet heb.
Je mag hem hebben van mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joehoe, ik wil je leren kennen.Heb je tijd voor mij?
hou er wel rekening mee dat die beesten erg veel lawaai kunnen makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2 parkieten leuker. En dat is ook een papegaai achtige. Maar wat kleiner en minder irritant. En als ik daar 2 van samen doe vermaken ze zich ook samen prima.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Pax en etsu, wat vinden jullie van deze jongen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja je moet zo'n beest ook voer geven he
joehoe jongens ik was nog niet klaar met mn verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk zorg je wat beter voor je kat
ik vond die vroeger wel een beetje cute (toen hij meedeed) maar ook weer niet echt heel erg mn type ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja weet ik. Maar scheelt ik slaap wel snel en door dingen heen en bedoeling is dat ze in een aparte kamer staan dan enz. De kamer verste weg van de slaapkamer hehe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat die beesten erg veel lawaai kunnen maken
BLEH.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
heb jij smaak?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een mooiere jongen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
tja denk er goed over na maar als je van ze af wil kun je altijd nog je kat als hulpmiddel gebruikenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar scheelt ik slaap wel snel en door dingen heen en bedoeling is dat ze in een aparte kamer staan dan enz. De kamer verste weg van de slaapkamer hehe.
ook hallo, ezellquote:
Ja....ik ga ook weg hoor... Rustig aan...quote:
Dat laatste ga ik niet doen. Maar ik heb ook een hamster gehad en later ratten. Sliep ik bij op de zelfde kamer, ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
tja denk er goed over na maar als je van ze af wil kun je altijd nog je kat als hulpmiddel gebruiken
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik niet doen. Maar ik heb ook een hamster gehad en later ratten. Sliep ik bij op de zelfde kamer, ik ben wel wat gewend
nope en nope, maar ik wel een andere zolderkamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook hallo, ezell
woon je nog steeds in dat zolderkamertje waar we onze FOK!avonturen hebben beleefd? of heb je al huisje boompje beestje met aldo?
dan weet ik niet meer waar jij woontquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
nope en nope, maar ik wel een andere zolderkamer
En ik neem aan met 2 deuren ertussen en een gang dat ik ze niet heel hard zal horen. *en de buren hopelijk ook niet*quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
rassistquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat alle chinezen op elkaar lijken
rot eens op danquote:
wtfquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
tja, het is wel zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga daarheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga daarheen
misschien wil aldo wel voor je betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stil es aubquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
rot eens op dan
sorry hoor maar je blijft maar zeuren hier
Ohh als ik aan Vietnam terug denk..pff.. Wat een trauma´s. Eeen tijdje terug alweer.quote:
Hahaha deze is leuk.....ik blijf denk ik...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zei hoi, maar jij reageerde er niet op, dan krijg je ook geen doei
Lief dat je me uitzwaait maar ik overweeg om te blijven....quote:
hey dan, eindelijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hahaha deze is leuk.....ik blijf denk ik...
Nagedenkt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb nageddenkt.. Ik blijf.
Hij betaalt mij al.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien wil aldo wel voor je betalen
Is zo. Jullie hebben zelfs speciale verkeersdagen voor scholiertjes, waarbij ze met landbouwvoertuigen in het verkeer leren omgaan.quote:
Oooh jij wil mij versieren hahaha.... Zeg ik lkkr niequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey dan, eindelijk
ben je nou knap of niet?
nee kan ik zien aan die balkjesquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
z2
Zit je in de exif data te wroeten vieze stalker
ahah jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:21 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oooh jij wil mij versieren hahaha.... Zeg ik lkkr nie
ik doe daar niet aanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ahah ja
oke dan mag Paxcon jou hebben, ik ben niet meer in jou geinteresseerd
hahahahahaquote:
praat niet zo tegen mijquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Stil es aub
[..]
Ohh als ik aan Vietnam terug denk..pff.. Wat een trauma´s. Eeen tijdje terug alweer.
[..]
Hahaha deze is leuk.....ik blijf denk ik...
[..]
Lief dat je me uitzwaait maar ik overweeg om te blijven....
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Neee hahahaah nagedenkt joh dombo.
Ik heb dat nooit gehad hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij betaalt mij al.
[..]
Is zo. Jullie hebben zelfs speciale verkeersdagen voor scholiertjes, waarbij ze met landbouwvoertuigen in het verkeer leren omgaan.
Ik heb wel eens een filmpje gezien waar een Chinees vrouwtje vissen uit haar vagina schiet. Dat het er is wil niet zeggen dat iedereen die daar bij hoort dat doet.quote:
Hahahahahaa...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ahah ja
oke dan mag Paxcon jou hebben, ik ben niet meer in jou geinteresseerd
Was het geen Japanse vrouw?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien waar een Chinees vrouwtje vissen uit haar vagina schiet. Dat het er is wil niet zeggen dat iedereen die daar bij hoort dat doet.
Gaat niet over jou. Gaat over de regio.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien waar een Chinees vrouwtje vissen uit haar vagina schiet. Dat het er is wil niet zeggen dat iedereen die daar bij hoort dat doet.
oooh deze is mooiquote:
Zeg het dan niet tegen mij aub, ik vind dit niet kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaat niet over jou. Gaat over de regio.
Vies dik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
ik ben een beetje misselijk van de stroopwafels
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
ik vind etsu de reden dat grtd de hele tijd nare typetjes aantrekt met zijn geflirt.
Ik heb dat laatst gezien ergensquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Calcio het volgende:
Wat voor kind krijg je eigenlijk als een Chinees en een afrikaan neuken
goede keuzequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Etsu trekt Etsu's aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
ik vind etsu de reden dat grtd de hele tijd nare typetjes aantrekt met zijn geflirt.
stroopwafelsquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Calcio het volgende:
Wat voor kind krijg je eigenlijk als een Chinees en een afrikaan neuken
hoeveel heb je er op?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
wat heb jij met dropstaven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |