SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
emogif je je domme tt?quote:
patat met kruidenboter?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
mannensausquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
waarom zoek je op patatfoto's?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
maar toch maar gewoon rebloggen hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat bij de patat?
Haha jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar toch maar gewoon rebloggen hè
doe je ze wel eens in de magnetron?quote:
vaak wel mooie kindjes maar zielig dat ze zonder vader moeten opgroeienquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren op televisie was een kindje van een blank meisje en haar negervriendje, kind was blond met blauwe oogjes, maar wel met kroeshaar en negergelaatstrekken.
Deze vader was er wel. Maar die vent was ze beter kwijt dan rijk geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vaak wel mooie kindjes maar zielig dat ze zonder vader moeten opgroeien
zo denken we ook over jouquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze vader was er wel. Maar die vent was ze beter kwijt dan rijk geweest.
waarom zou je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je ze wel eens in de magnetron?
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
BBCquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallen
Bad boys.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat veel meisjes voor die gasten vallen
dan worden ze warm en dat is echt heel lekkerquote:
Ja dat was echt een flapdrol zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij veel meer kwaliteiten zal hebben dan zijn penis, luie egocentrische junk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was echt een flapdrol zeg.
Ik voorspel zo dat die ook niet altijd bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij veel meer kwaliteiten zal hebben dan zijn penis, luie egocentrische junk.
Het was nu toch ook al elke paar maanden wel een keer uit?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voorspel zo dat die ook niet altijd bij elkaar blijven.
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uitquote:
Ohja die is ook weer zwanger.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uit
Dat zijn alleen die doorgeneukte hoeren als Anouk
hjbquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Calcio het volgende:
Jammer dat zoveel Nederlanders aanstellertjes zijn die al gaan janken bij een beetje verkoudheid
die jongen is mijn leeftijd, en die anouk is even oud als mijn moeder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Van een vent die jonger is dan ik, lol.
Anoukquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt een meisje van 16 de grootte van de penis nu uit
Dat zijn alleen die doorgeneukte hoeren als Anouk
heeft vast een mooie bankrekening hoor. Waarom zouden al die negers anders zo op haar vallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
zou anouk veel geld hebben, zal nog tegenvallen ook
Ik las ook 21 op adquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ohnee hij is 23. Dacht dat ik ergens 21 had zien staan.
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
heeft vast een mooie bankrekening hoor. Waarom zouden al die negers anders zo op haar vallen
ja maar je weet toch niet hoeveel ze heeftquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”
Nou dat is veel
sterktequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar de tandartswaarschijnlijk gaat ie weer zeggen dat mijn verstandskies eruit moet
Wel triest als je doelbewust moeder van zo'n hoop kinderen wordt en je geen stuiver voor ze gespaard hebt. Terwijl je genoeg kans hebt gehad om te verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“Ik ben niet verstandig geweest met mijn geld. Ik lééf. Alles wat binnenkomt, maak ik op. Mensen verklaren me gek, maar ik heb zelfs geen appeltje voor de dorst. Als ik er morgen niet meer ben, hebben mijn kinderen alleen de rechten op mijn songs en de platen.”
Nou dat is veel
weer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar de tandartswaarschijnlijk gaat ie weer zeggen dat mijn verstandskies eruit moet
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Als ze niet kon zingen was ze toiletjuffrouw geweest dus waar hebben we het overquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel triest als je doelbewust moeder van zo'n hoop kinderen wordt en je geen stuiver voor ze gespaard hebt. Terwijl je genoeg kans hebt gehad om te verdienen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
nu fok-it nog en we zijn weer op volle oorlogssterkte
volgende week woensdagquote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik niets opzij zou zetten voor mijn kinderen mochten ze ooit behoefte hebben aan betere kansenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze niet kon zingen was ze toiletjuffrouw geweest dus waar hebben we het over
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
toch bijzonder dat ik nog nooit een tagje heb gekregen voor mijn uitstekende, kwalitatieve, geliefde postsin GRTD
en deadprez wel in KLB SC
nergens last van nergens problemenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
oh dat is nergens voor nodig gekkiequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
Etsu ik had uit angst al een berichtje naar burgernet gestuurd omdat ik dacht dat je ontvoerd was omdat je zomaar niet meer reageerde
wat ga je erin doen?quote:
bijna 2 jaar niet geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer was april 2014 en toen zei ze: ja je kunt het in de zomer doen, of in de winter, of in het nieuwe jaar... Dus ik heb het niet gedaan :'D want ze zei dat het ZOU kunnen onsteken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Oh lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
falafel, en de rest moet ik nog bedenken
jaquote:
maar je bent liever het ontsteken voorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je ze wel eens in de magnetron?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar je bent liever het ontsteken voor
is ook zoquote:
ik vond dat echt geen mooi kindjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren op televisie was een kindje van een blank meisje en haar negervriendje, kind was blond met blauwe oogjes, maar wel met kroeshaar en negergelaatstrekken.
moet je eens proberen. Niet te lang, want dan wordt ie heel hard. Gewoon heel even dat die karamel warm wordtquote:
ik vind het heel erg flauw dat je nu doet alsof ik de enige was die iets te doen had terwijl jij ook iets mee te maken had met waar ik net mee bezig wasquote:
misschien kunnen we verkiezingen organiserenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
toch bijzonder dat ik nog nooit een tagje heb gekregen voor mijn uitstekende, kwalitatieve, geliefde posts in GRTD
en deadprez wel in KLB SC
ik heb volste vertrouwen in dat Guus_Geluk7 dit eerlijk kan organiseren voor GCquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kunnen we verkiezingen organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |