Zorgen dat de magneet groot genoeg is. Dan blijft hij in de keel steken en dat zorgt voor optimaal effect.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:22 schreef witteviool het volgende:
De magneet gaat naar het darmkanaal en blijft niet in de mond als je hem inslikt.
Ik heb gelezen, dat schapen kankerverwekkend zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef RingBewoner het volgende:
"ik hoorde/las/zag laatst ergens dat...." is een prima openingszin om echt alles te kunnen zeggen wat je wil.
En dit soort topics mogen dan ook gewoon nog open blijven.
Een maat van mij vertelde mij laatst dat je als man lekkerder klaarkomt door je lul tussen de deur en het kozijn te stoppen en dan keihard dichtslaan. Klopt dit?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, dat schapen kankerverwekkend zijn.
Iets zegt mij dat TS wel te porren is om dit in de praktijk uit te testen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een maat van mij vertelde mij laatst dat je als man lekkerder klaarkomt door je lul tussen de deur en het kozijn te stoppen en dan keihard dichtslaan. Klopt dit?
Dat zal zeker kloppen, door de pijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een maat van mij vertelde mij laatst dat je als man lekkerder klaarkomt door je lul tussen de deur en het kozijn te stoppen en dan keihard dichtslaan. Klopt dit?
Nee, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik hoorde laatst van me maat over magneet pijpen en hij zei dat het heel lekker was
Je vriendin slikt dan een kleine maar hele sterke magneet in en je moet zelf een piemel piercing hebben (ik heb PA piercing) en dan gaat het pijpen veel harder en dieper en lekkerder.
Heeft iemand hier ervaring mee en welke magneet moet ik dan kopen
hey nielsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef kovenant het volgende:
vroeger noemden we dat magneetje vissen.
meid (of jongen) net wat je voorkeur is slikt magneet in, en dan met je 30cm fallus de mond in en zo ver mogelijk doorstoten tot de magneet aangetrokken word door je piercing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |