Ik heb popcorn en wil alles voor mezelf dus wou ik toch nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer wou samen met jou luisteren :s
Ik ga wel langzamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat je te snel gaat.
Arme DjeDje is daar ook al het slachtoffer van geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WCH weet als geen ander hoe het voelt om door Niels gedisst te worden.
Jammer dat hij vriendjes is met de admins.
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar zit wel het minste vet ook
wa un homo he die wchquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Arme DjeDje is daar ook al het slachtoffer van geworden.
Enkeltje naar kneuzenstad geeft hij je dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
Discussies aangaan met Niels
Als je vernederd wil worden moet je dat doen ja
Oke jammer weerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb popcorn en wil alles voor mezelf dus wou ik toch niet
Hou eens op over je geslachtsorganen, pervertquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had net ijsklompjes in m'n zolderkamer.
zou ik je opwarmen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou eens op over je geslachtsorganen, pervert
Stenen gooienquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Stompzinnig het volgende:
ik gooide een x een steen in het water ma hij zonk niet ma hij ging stuiteren zo op het water
vet trippen
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, eerst handje in handje lopen
hjm HOMOquote:
En dan lekker door het ijs zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker in 't noorderplantsoen scheuvelen
een keer wezen scheuveln, door het ijs gezakt, nooit meer gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En dan lekker door het ijs zakken
sorry beep maar was tog geen scheldwoord?quote:
chloorkipkutquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pardon? Chloro zal bevestigen dat ik geen sjoelbakkut ben, maar een kikkerkut.
klootzakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Niels, Crip en ik gaan je skates saboteren en kijken hoe je valt.
Evil gegrijnst/10quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Daar hoef je ze niet voor te saboteren hoor. Ik val vaak genoeg. Vinden veel omstanders ook erg grappig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Die cloacabitch staat aan mijn kant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wacht maar tot Chloro hier is, die zal iets heel gemeens tegen je zeggen.
Awh jongen tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een keer wezen scheuveln, door het ijs gezakt, nooit meer gedaan
komt omdat je iedereen om je heen dwingt ze te saboterenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar hoef je ze niet voor te saboteren hoor. Ik val vaak genoeg. Vinden veel omstanders ook erg grappig.
Chloro staat aan Chloro's kant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die cloacabitch staat aan mijn kant.
Zou je het erg vinden als iemand je homo zou noemen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
sorry beep maar was tog geen scheldwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |