Ik heb popcorn en wil alles voor mezelf dus wou ik toch nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer wou samen met jou luisteren :s
Ik ga wel langzamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat je te snel gaat.
Arme DjeDje is daar ook al het slachtoffer van geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WCH weet als geen ander hoe het voelt om door Niels gedisst te worden.
Jammer dat hij vriendjes is met de admins.
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar zit wel het minste vet ook
wa un homo he die wchquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Arme DjeDje is daar ook al het slachtoffer van geworden.
Enkeltje naar kneuzenstad geeft hij je dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
Discussies aangaan met Niels
Als je vernederd wil worden moet je dat doen ja
Oke jammer weerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb popcorn en wil alles voor mezelf dus wou ik toch niet
Hou eens op over je geslachtsorganen, pervertquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had net ijsklompjes in m'n zolderkamer.
zou ik je opwarmen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou eens op over je geslachtsorganen, pervert
Stenen gooienquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Stompzinnig het volgende:
ik gooide een x een steen in het water ma hij zonk niet ma hij ging stuiteren zo op het water
vet trippen
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, eerst handje in handje lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |