hjm HOMOquote:
En dan lekker door het ijs zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker in 't noorderplantsoen scheuvelen
een keer wezen scheuveln, door het ijs gezakt, nooit meer gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En dan lekker door het ijs zakken
sorry beep maar was tog geen scheldwoord?quote:
chloorkipkutquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pardon? Chloro zal bevestigen dat ik geen sjoelbakkut ben, maar een kikkerkut.
klootzakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Niels, Crip en ik gaan je skates saboteren en kijken hoe je valt.
Evil gegrijnst/10quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Daar hoef je ze niet voor te saboteren hoor. Ik val vaak genoeg. Vinden veel omstanders ook erg grappig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Die cloacabitch staat aan mijn kant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wacht maar tot Chloro hier is, die zal iets heel gemeens tegen je zeggen.
Awh jongen tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een keer wezen scheuveln, door het ijs gezakt, nooit meer gedaan
komt omdat je iedereen om je heen dwingt ze te saboterenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar hoef je ze niet voor te saboteren hoor. Ik val vaak genoeg. Vinden veel omstanders ook erg grappig.
Chloro staat aan Chloro's kant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die cloacabitch staat aan mijn kant.
Zou je het erg vinden als iemand je homo zou noemen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
sorry beep maar was tog geen scheldwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |