Je verandert de dns van jouw internetprovider naar die van bijvoorbeeld unblock us en zij deblokkeren automatisch bbc iplayer op een of andere manier.werkt perfect.het enige is dat je hun content kunt downloaded maar die blijft ergens tussen 7 en 30 dagen beschikbaar via iplayer maar daar is vast wel een oplossing voor.je kan het meeste terugkijken ook in HD.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met unblock us en iplayer?
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Is het waar dat ze de Walking Dead van Netflix NL eraf gaan halen?
Jamaar híj is zo leukquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Pffff Narcos begint wel langdradig en traag te worden ze tegen het einde... veel filler...
Hoop het, ben er nog mee bezig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.
op een gegeven moment wordt het wel een beetje teveel van het goede... we kennen zijn manieren en zijn methodes.... dat hele DEA vs. CIA gedoe is ook steeds herhaling...quote:
Leg dan ook even uit waarom je het niets vindt, hier kunnen we weinig mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:44 schreef blessed19 het volgende:
Mijn god, wat is luther tenenkrommend slecht. Bij de eerste aflevering toch nog geprobeerd door te zetten, maar nu ik ep 5 gezien heb stop ik ermee. Wat een ongelooflijke domme kut serie is dat.
quote:Psychologische thrillerserie Gypsy komt naar Netflix
Netflix heeft de rechten voor de nog te produceren serie Gypsy aangeschaft. Het wordt een thrillerserie met tien afleveringen in het eerste seizoen. Gypsy gaat over therapeute Jean Holloway gaat intieme relaties aan met mensen die te maken hebben met haar patiënten. Meer informatie over de inhoud van Gypsy is nog niet bekend gemaakt door Netflix. Wel is al duidelijk dat de serie in 2017 te zien zal zijn, exclusief voor klanten van Netflix.
Zóoo eens!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:44 schreef blessed19 het volgende:
Mijn god, wat is luther tenenkrommend slecht. Bij de eerste aflevering toch nog geprobeerd door te zetten, maar nu ik ep 5 gezien heb stop ik ermee. Wat een ongelooflijke domme kut serie is dat.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Copycat het volgende:
Idris is juist verlost van zijn kleding heeeeeel erg aangenaam om naar te kijken.
niet echt boeiend en niet veel nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ziek op de bank, dus die Jozef Fritzl docu maar even aangezet.
Beterschap!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ziek op de bank, dus die Jozef Fritzl docu maar even aangezet.
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef Joelie het volgende:
Black Sails Seizoen 2 vanaf 25 januari zag ik gisteren in de NetFlix app :-)
Ik had er wat meer van verwacht ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
niet echt boeiend en niet veel nieuwe dingen.
Heb beide seizoenen geprobeerd maar nee, vond er tot drie keer toe geen reet aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.
Goede aanschaf van Netflix dat sowieso goed bezig is op seriegebied de laatste tijd.
Seizoen 3 begint deze maand op HBO, dus wie dat heeft kan bingen en meteen doorkijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.
Goede aanschaf van Netflix dat sowieso goed bezig is op seriegebied de laatste tijd.
Black Beardquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef Joelie het volgende:
Black Sails Seizoen 2 vanaf 25 januari zag ik gisteren in de NetFlix app :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |