Je verandert de dns van jouw internetprovider naar die van bijvoorbeeld unblock us en zij deblokkeren automatisch bbc iplayer op een of andere manier.werkt perfect.het enige is dat je hun content kunt downloaded maar die blijft ergens tussen 7 en 30 dagen beschikbaar via iplayer maar daar is vast wel een oplossing voor.je kan het meeste terugkijken ook in HD.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met unblock us en iplayer?
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Is het waar dat ze de Walking Dead van Netflix NL eraf gaan halen?
Jamaar híj is zo leukquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Pffff Narcos begint wel langdradig en traag te worden ze tegen het einde... veel filler...
Hoop het, ben er nog mee bezig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.
op een gegeven moment wordt het wel een beetje teveel van het goede... we kennen zijn manieren en zijn methodes.... dat hele DEA vs. CIA gedoe is ook steeds herhaling...quote:
Leg dan ook even uit waarom je het niets vindt, hier kunnen we weinig mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:44 schreef blessed19 het volgende:
Mijn god, wat is luther tenenkrommend slecht. Bij de eerste aflevering toch nog geprobeerd door te zetten, maar nu ik ep 5 gezien heb stop ik ermee. Wat een ongelooflijke domme kut serie is dat.
quote:Psychologische thrillerserie Gypsy komt naar Netflix
Netflix heeft de rechten voor de nog te produceren serie Gypsy aangeschaft. Het wordt een thrillerserie met tien afleveringen in het eerste seizoen. Gypsy gaat over therapeute Jean Holloway gaat intieme relaties aan met mensen die te maken hebben met haar patiënten. Meer informatie over de inhoud van Gypsy is nog niet bekend gemaakt door Netflix. Wel is al duidelijk dat de serie in 2017 te zien zal zijn, exclusief voor klanten van Netflix.
Zóoo eens!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:44 schreef blessed19 het volgende:
Mijn god, wat is luther tenenkrommend slecht. Bij de eerste aflevering toch nog geprobeerd door te zetten, maar nu ik ep 5 gezien heb stop ik ermee. Wat een ongelooflijke domme kut serie is dat.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Copycat het volgende:
Idris is juist verlost van zijn kleding heeeeeel erg aangenaam om naar te kijken.
niet echt boeiend en niet veel nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ziek op de bank, dus die Jozef Fritzl docu maar even aangezet.
Beterschap!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ziek op de bank, dus die Jozef Fritzl docu maar even aangezet.
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef Joelie het volgende:
Black Sails Seizoen 2 vanaf 25 januari zag ik gisteren in de NetFlix app :-)
Ik had er wat meer van verwacht ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
niet echt boeiend en niet veel nieuwe dingen.
Heb beide seizoenen geprobeerd maar nee, vond er tot drie keer toe geen reet aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.
Goede aanschaf van Netflix dat sowieso goed bezig is op seriegebied de laatste tijd.
Seizoen 3 begint deze maand op HBO, dus wie dat heeft kan bingen en meteen doorkijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja, aanrader! Die serie heeft het eerste seizoen van maar 8 afleveringen nodig om nog een beetje op gang te komen, maar in het tweede seizoen groeit het uit tot een zeer fijne serie om naar te kijken.
Goede aanschaf van Netflix dat sowieso goed bezig is op seriegebied de laatste tijd.
Black Beardquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef Joelie het volgende:
Black Sails Seizoen 2 vanaf 25 januari zag ik gisteren in de NetFlix app :-)
Hoe Pedro zijn naam uitspreekt..quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
Gotham en andere toptitels verschijnen deze maand nog op Netflix
Er is vaak naar gevraagd, maar eindelijk heeft Netflix bekend gemaakt wanneer Gotham in Nederland op Netflix te zien zal zijn. Vanaf zaterdag 16 januari is Gotham beschikbaar.
sorryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Aether het volgende:
[..]
TV / Netflix #60 Nu bijna wereldwijd
Rob Fruithof (die van waku waku) doet toch mee in deze serie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Seizoen 3 begint deze maand op HBO, dus wie dat heeft kan bingen en meteen doorkijken.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Rob Fruithof (die van waku waku) doet toch mee in deze serie?
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn. Sommige personages in Jessica Jones zijn echt zooooo dom. Ik ben gewoon aan het roepen naar m'n tv om die acties
Valt wel mee toch met achterlopen, seizoen 5 is pas voor de helft uitgezonden in de vsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
Met films gaat Netflix nog aardig, wat zeker chill is is het feit dat hij suggesties geeft op basis van je kijkgedrag. Als ik dan echter als 'update' zie staan dat ze nu zelfs seizoen 4 van suits () uitzenden dan springen mij weer de tranen in de ogen. Dan loop je toch wel lichtjaren achter en is het ook niet zo gek dat veel mensen toch kiezen voor (illegaal) streamen.
Die bovenbuurvrouw verdient klappen. Eigenwijs en wil niet luisteren.quote:
Het is de zoveelste klager die zijn downloadgedrag wil goedpraten. Op FOK!games heb je ze ook rondlopen en dan gooien ze bugs en dlc als argumenten op tafel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:33 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met achterlopen, seizoen 5 is pas voor de helft uitgezonden in de vs
Nee, zo simpel vind ik het niet. Deels is het gewoon terecht; die hele film- en televisie-industrie zouden ook gewoon eens een keer hun arrogantie en geldlust aan de kant kunnen schuiven en een fatsoenlijk online platform voor film op kunnen richten. Wat ze nu doen, is zichzelf puur in de vingers snijden, want ze doen het gewoon bijna helemaal zelf dat ze inkomsten missen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de zoveelste klager die zijn downloadgedrag wil goedpraten. Op FOK!games heb je ze ook rondlopen en dan gooien ze bugs en dlc als argumenten op tafel.
Triest.
Hij bedoelt dat gewoon binnen netflix he, dus dat je zo gewoon op ieder moment kunt kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:49 schreef Breuls het volgende:
Dat is wel het laatste wat Netflix gaat doen. Lineaire televisie is juist waarvan ze vorige week nog verklaarden dat het voorbij is.
Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:38 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht in de toekomst dat Netflix.
Streaming kanalen gaat starten. dat ook weer extra geld kost.
Bijvoorbeeld een Sony, Warner Brothers, Disney kanaal.
Waar je alle series of films (nieuw) kan terug kijken voor een vast bedrag extra per maand.
de reden omdat Netflix al de infrastructuur heeft.
Sterk weer hoorquote:
Dat zie ik ook niet.quote:
juist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet.
Het zou betekenen dat een film er wel op staat maar alleen met een extra abonnement te kijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |