Nee, kijk nog vaak tv. Heb wel het basis-abonnement van ziggo, eigenlijk heb ik alleen internet maar daar zit automatisch kabel-tv bij.quote:
Dat haf ik ook met Harry Potter en dowton abbey. Al dat geneuzel de hele tijd, die hype. Toch maar aan begonnen en vervolgens verslaafdquote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is niet slap, ik word er doodmoe van als je ergens mee doodgegooid wordt. Ik wil het zelf ontdekken
Ik vind één serie per keer wel fijn en soms houd ik het daar ook bij, maar toch is het vaker zo dat ik één serie samen met meneer Forbry kijk en daarnaast dan nog één serie alleen (of een enkele keer met iemand anders dan meneer Forbry). Zijn dat beide wat 'zwaardere' series, dan kijk ik tussendoor ook nog wel eens een aflevering van iets luchtigers (vaak een komedie). Verder kijk ik soms tussendoor alvast een paar afleveringen van een geheel nieuwe serie, puur om even te kijken of het wat is (zo ja, dan kijk ik de rest pas later). Voor mij is 3-4 series door elkaar wel de max (wachten op nieuwe seizoenen daargelaten).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijken jullie vaak series door elkaar? Als ik met een serie begin dan wil ik eerst de serie volledig bekijken voordat ik met een ander begin op Netflix.
Ik gebruik de TV watchlist-extensie in Chrome (werkt heel handig vind ik):quote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb gewoon een app voor m'n series. TV Series heet dat. Daar hou ik alles in bij.
Hele tijd geleden al (maar hebben analoog nog steeds wel een signaal en heel af en toe kijken we ook nog wel eens wat).quote:
We gaan het zien.quote:
Nog niet maar als je na netflix tv kijkt, realiseer je je weer hoeveel troep er op tv is en hoe irritant reclame is. Aan de andere kant mis je soms ook pareltjes die je dan via uitzending gemist of andere bronnen moet gaan zoeken.quote:
Collega van mij zat te hameren op het feit dat je echt door de eerste 2 seizoenen heen moest en dat hij dan vaart begon te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben er ooit aan begonnen, serie is zo traag dat ik gestopt ben.
2 seizoenenquote:Op maandag 11 januari 2016 08:11 schreef avotar het volgende:
[..]
Collega van mij zat te hameren op het feit dat je echt door de eerste 2 seizoenen heen moest en dat hij dan vaart begon te maken.
Ben toch blij dat ik hem gezien heb, hoewel hij niet in mijn top 10 series zal eindigen... nou ja, misschien rond plek 9 of 10.
Rustig aan stefanquote:Op maandag 11 januari 2016 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Making a murderer geprobeerd maar is mij toch te eenzijdig gemonteerd. Plus de baggerkwaliteit ga ik hier geen tien uur aan besteden
"Begin 2016" (dus waarschijnlijk voor maart).quote:Op maandag 11 januari 2016 14:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
wanneer komt het nieuwe seizoen van the walking dead nou eens op netflix?
Ik heb een neo8 staan,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:56 schreef Radioheader het volgende:
Kijken hier ook mensen Netflix via Minix? Hoe bevalt dat?
volgens mij is dat max 720p omdat ze alleen een mobiele licentie hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:48 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik heb een neo8 staan,
maar mijn eerste poging met de netflix app liet alles schokkerig en blokkerig zien.
daarna niet meer geprobeerd om de boel te verbeteren.
ik kijk nog via de ps3,
maar gezien de herrie die dat ding produceerd ben ik bang dat die zijn langste tijd al wel heeft gehad.
Wel gehad, maar ik werd een beetje gaar van de reclame. Er schijnt nu voor een meerprijs ook een reclamevrije versie te komen/zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die ook Hulu hebben?
Heb nu gewoon de standaard versie, maar zat te twijfelen om ook showtime erbij te nemen.
http://www.hulu.com/
Klopt. $11 pm.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wel gehad, maar ik werd een beetje gaar van de reclame. Er schijnt nu voor een meerprijs ook een reclamevrije versie te komen/zijn.
Weer?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef KingRadler het volgende:
betaal nu 7.99 voor Netflix jammer dat het over een half jaar weer omhoog gaat.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Weer?
Prijs blijft toch hetzelfde zolang je lid bent?
Voor een jaar lang.quote:Graag zouden wij je op de hoogte brengen van een prijswijziging die we gaan doorvoeren. Omdat je al lid bent van Netflix maken we als dank graag een uitzondering en zal er voor jou momenteel niets veranderen.
• De prijs wijzigt niet voor jou: zelfde prijs, zelfde leuke series en films
• De prijs blijft voor jou een jaar lang dezelfde
• Om goede series en films te kunnen blijven aanbieden, gaan wij onze prijs voor nieuwe leden verhogen van ¤ 8,99 naar ¤ 9,99 voor het 2 schermen tegelijk-abonnement.
Oohquote:
quote:Om nog meer films en series te kunnen blijven toevoegen, gaan wij een prijsverhoging doorvoeren van ¤ 7,99 naar ¤ 8,99 voor nieuwe leden. Omdat je al lid bent van Netflix gaan we als dank hiervoor de prijs voor jou nog twee jaar lang behouden en niet wijzigen.
Ah, thanks. Tot 9 mei staat er bij mijquote:Op maandag 11 januari 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
Bij Mijn account staat hoelang je 'm nog hebt.
'De prijs van je abonnement verandert voor jou niet tot 17 augustus 2016.' staat er bij mij.
unblock-us/unlocator? heb je bbc iplayer erbij.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik de BBC teveel voor missen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:00 schreef Aether het volgende:
In januari o.a.:
• Gotham (seizoen 1) - 16-1-2016
• Pretty Little Liars (seizoen 6 vervolg) - 19-1-2016
• Avengers: Age of Ultron - 30-1-2016
http://www.netflix-nederl(...)-januari-op-netflix/
Dat is dan wel heel mager aanbodquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Al die nieuwe landen krijgen alleen Netflix Original-content, en die kun je sowieso wel bekijken, zelfs zonder omzeiling.
Hoe werkt dat dan met unblock us en iplayer?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:09 schreef akira02 het volgende:
[..]
unblock-us/unlocator? heb je bbc iplayer erbij.
Op zich wel wat toffe dingen als House of Cards, Narcos en Lilyhammer maar daar ben je op zich snel doorheen...quote:Op maandag 11 januari 2016 19:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel mager aanbod
maar daar vragen ze toch geen 10 e pm voorquote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op zich wel wat toffe dingen als House of Cards, Narcos en Lilyhammer maar daar ben je op zich snel doorheen...
In India 500 rupees (€ 6,80) wat voor daar veel geld is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
maar daar vragen ze toch geen 10 e pm voor
Je verandert de dns van jouw internetprovider naar die van bijvoorbeeld unblock us en zij deblokkeren automatisch bbc iplayer op een of andere manier.werkt perfect.het enige is dat je hun content kunt downloaded maar die blijft ergens tussen 7 en 30 dagen beschikbaar via iplayer maar daar is vast wel een oplossing voor.je kan het meeste terugkijken ook in HD.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met unblock us en iplayer?
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Is het waar dat ze de Walking Dead van Netflix NL eraf gaan halen?
Jamaar híj is zo leukquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Pffff Narcos begint wel langdradig en traag te worden ze tegen het einde... veel filler...
Hoop het, ben er nog mee bezig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, staat op de nominatie om te verdwijnen per 19 januari. Maar kan zomaar zijn dat toch de licentie op het laatste moment nog verlengd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |