't Is jouw feessie!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik ga wél weer bijhouden wie top of flop zegt, maar niet meer op de vorige manier ook echt punten tellen. Goed?
Overloper!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens; ik verander mijn Top toch liever in een Flop.
Typisch 13 in dozijn 3FM geluid, sound beetje gejat van The Script... dus ja, Top wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt - Leave the Night On
[ afbeelding ]
Komt deze als top in de Top40 over blijft Sam als flop in de Tipparade hangen?
Dan moet ik opnieuw gaan tellen. Is goed, ik registreer de top en flops na afloop wel weerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens; ik verander mijn Top toch liever in een Flop.
Klinkt een beetje als het amerikaanse "softrockcountry" geluid. Slaat hier minder aan. Zeker in de winter. Flop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt - Leave the Night On
[ afbeelding ]
Komt deze als top in de Top40 over blijft Sam als flop in de Tipparade hangen?
Mja, het heeft datzelfde geluid als The Script... de stem is iets anders, maar qua geluid zou het zo een nummer van ze kunnen zijn. Dus ben het wel eens met Muntje2.0quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als het amerikaanse "softrockcountry" geluid. Slaat hier minder aan. Zeker in de winter. Flop.
Het had wel weinig inhoud, maar ik blijf bij mijn keuze!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind dit wel een lekker arbeidsvitamine nummertje
dat magquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het had wel weinig inhoud, maar ik blijf bij mijn keuze!
Ah, daar is wederom dat typische 3FM geluid. Maak er maar een Top van dus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Sigma & Rita Ora - Coming Home
[ afbeelding ]
Komen ze in de Top40 of floppen ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |