SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
Is ook wel een heel contrast met wat Broertje daarnet draaidequote:
Duidelijke flop dus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Axwell & Ingrosso - On my Way
7 stemden voor Top, 3 vonden het een flop. Heeft de 34e positie in de Top 40 bereikt maar verdween na 3 weken alweer.
Nog steeds een onveranderde meningquote:
Als Muntje nog kon praten deed ze vast:quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza heeft “Muntje” gegooid voor een Top
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza heeft “Muntje” gegooid voor een Top
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag niet gewerkt, morgen weer
Omdat ik eerst vandaag had zullen gaan werkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]Waarom dacht ik dat dat vandaag was?
Dat komt mede door het feit dat het gewoon kansloze nietszeggende producties zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Deze platen zeggen me helemaal niets meer...
quote:
Bij een skip or stay show zouden deze ook denk ik allemaal geskipd wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Deze platen zeggen me helemaal niets meer...
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik eerst vandaag had zullen gaan werken
Het zal, maar de Top 40 volg ik tegenwoordig sowieso niet meer...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij een skip or stay show zouden deze ook denk ik allemaal geskipd worden
Maar dit is wat er vorig jaar in de Top40 stond
Welke 2 hadden het goed?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Jess Glynne - Hold my Hand
Kreeg van twee mensen een Top, 8 vonden het een flop. Met 18 weken in de Top 40 en een 15e positie is het nummer niet echt geflopt, geloof ik
Wie waren de toppers?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Jess Glynne - Hold my Hand
Kreeg van twee mensen een Top, 8 vonden het een flop. Met 18 weken in de Top 40 en een 15e positie is het nummer niet echt geflopt, geloof ik
Melting en MadMasterquote:
Terechtequote:
Dit is geen fijne plaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Kshmr ft. Vassy - Secrets
8x een Top en slechts 1 flop; Heeft 9 weken in de Top40 gestaan en de 26e positie gehaald.
Brommers ouder dan 2011!!!quote:
Genoeg...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft Tiesto ooit NIET vreselijke nummers gemaakt?
Duidelijk ook!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White - I don't like it, I love it
Met 9 stemmen een unanieme topper. Heeft ook 17 weken in de Top40 gestaan en de 18e
positie bereikt.
Zeker onder andere namen dan....quote:
Smaken verschillenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker onder andere namen dan....
Tiesto![]()
Ik noem hem altijd Triesto... want dat is zijn muziek gewoon
Dat mag jij vinden...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker onder andere namen dan....
Tiesto![]()
Ik noem hem altijd Triesto... want dat is zijn muziek gewoon
Mja, het is een redelijk goed liedje. Heeft zijn succes vooral te danken aan de dood van Paul Walker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See you Again
Kreeg 5x een Top en van drie mensen een flop. Heeft de 3e positie in de Top40 gehaald en er 21 weken ingestaan. Kan je best een topper noemen
Die in het Gelredome ook?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik heb zelfs DVDs van zijn (oudere) shows
Ook als er een Gestapo was die mij dat zou verbieden zou ik het zeggen....quote:
Zou ik straks even moeten kijken. Mijn neefje was helemaal gek van Tiësto en zo ben ik schoorvoetend naar trance gaan luisteren en best gaan waarderen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die in het Gelredome ook?
Is wel een leuke set, jammer van Dinand...
Ja, dus...?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook als er een Gestapo was die mij dat zou verbieden zou ik het zeggen....
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Makebelieve - Cry Like Wolves
Kreeg met 6 stemmen een unanieme Top. Helaas, na 5 weken in de tipparade geruisloos
verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |