Ik vind het prima, zo leuk is deze wereld helemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst ze ons samen in de kist naar beneden takelen
Dat heb ik niet bekend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Henk moest natuurlijk ook wel terugkomen nadat hij vandasg aan me bekende dat hij stiekem al meelas hier
HOE WIST JIJ DAN DAT IK TERUG MOEST NAAR HET ZIEKENHUIS WAAR JE NET NAAR VROEG JIJ BOEFJE JIJquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bekend.Wél heb ik 521 lokquotes gehad.
Intuïtie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HOE WIST JIJ DAN DAT IK TERUG MOEST NAAR HET ZIEKENHUIS WAAR JE NET NAAR VROEG JIJ BOEFJE JIJ
Ik ook, ik heb een spelletje op mijn telefoon gezet en daar zit die reclame constant in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik word trouwens echt heel verdrietig van die teringreclame van Schwarzenegger en zijn gmsspelleke
Jij hebt het weer zitten turven natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan 493 van Harry. Dus dat maakt het stukken zwaarder.
We hebben sowieso best wel veel lurkers hier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
We zijn ook wel fabulous hier dus ik snap het wel
Vond je die van mij wel een beetje leuk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan 493 van Harry. Dus dat maakt het stukken zwaarder.
Ik moest toch iets te doen hebben hè?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt het weer zitten turven natuurlijk.
Welke van de 14 ook alweer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vond je die van mij wel een beetje leuk?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende: [..] Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Nou die ene weetjewel, die vond ik wel geslaagd.quote:
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Je zou denken dat de keuze tissen radiolegendes als fokker en fylax en mr. Nobody Lennon makkelijk zou zijn, maar helaas
O ja, die... Ja, die was erg leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou die ene weetjewel, die vond ik wel geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Go West is ook een topshowquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.
Ik blijf "Imagine" een wereldplaat vinden. Altijd gevonden. En dat blijft ook zo. Ik heb me mateloos gestoord aan al het gezeik rondom dat nummer. Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |