Ik vind het prima, zo leuk is deze wereld helemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst ze ons samen in de kist naar beneden takelen
Dat heb ik niet bekend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Henk moest natuurlijk ook wel terugkomen nadat hij vandasg aan me bekende dat hij stiekem al meelas hier
HOE WIST JIJ DAN DAT IK TERUG MOEST NAAR HET ZIEKENHUIS WAAR JE NET NAAR VROEG JIJ BOEFJE JIJquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bekend.Wél heb ik 521 lokquotes gehad.
Intuïtie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HOE WIST JIJ DAN DAT IK TERUG MOEST NAAR HET ZIEKENHUIS WAAR JE NET NAAR VROEG JIJ BOEFJE JIJ
Ik ook, ik heb een spelletje op mijn telefoon gezet en daar zit die reclame constant in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik word trouwens echt heel verdrietig van die teringreclame van Schwarzenegger en zijn gmsspelleke
Jij hebt het weer zitten turven natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan 493 van Harry. Dus dat maakt het stukken zwaarder.
We hebben sowieso best wel veel lurkers hier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
We zijn ook wel fabulous hier dus ik snap het wel
Vond je die van mij wel een beetje leuk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan 493 van Harry. Dus dat maakt het stukken zwaarder.
Ik moest toch iets te doen hebben hè?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt het weer zitten turven natuurlijk.
Welke van de 14 ook alweer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vond je die van mij wel een beetje leuk?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende: [..] Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Nou die ene weetjewel, die vond ik wel geslaagd.quote:
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Je zou denken dat de keuze tissen radiolegendes als fokker en fylax en mr. Nobody Lennon makkelijk zou zijn, maar helaas
O ja, die... Ja, die was erg leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou die ene weetjewel, die vond ik wel geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Go West is ook een topshowquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.
Ik blijf "Imagine" een wereldplaat vinden. Altijd gevonden. En dat blijft ook zo. Ik heb me mateloos gestoord aan al het gezeik rondom dat nummer. Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Ik heb je zelfs nog gelockquote tijdens Imagine.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.
Ik blijf "Imagine" een wereldplaat vinden. Altijd gevonden. En dat blijft ook zo. Ik heb me mateloos gestoord aan al het gezeik rondom dat nummer. Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Ik weet het.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog gelockquote tijdens Imagine.
Ik zou liever andere PSB-nummers in de lijst zien, al is "Go West" een tamelijk geniale cover. Zelf zie ik liever nummers als Suburbia, Left To My Own Devices of Being Boring in de Top 2000 opduiken.quote:
Hun beste nummer staat er niet eens in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Alles van Talking Heads vind ik evenals Go West schromelijk onderschat
Staat once in a lifetime er niet in?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hun beste nummer staat er niet eens in.
Nee die cover van de Spice Girls gekkie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Staat once in a lifetime er niet in?
Hoewel ik natuurlijk ook kan genieten van de fa fa fa fa fa fa fa fa fa fa en eigenlijk alles.
Maar once in a lifetime is sel echt de beste
Nou nee, niet echt... - Ik zou hier een aantal betere kandidaten kunnen noemen, maar ik heb niet de indruk dat ik de NWS-SC daar enorm blij mee maak. (Gelukkig komen de heren dit voorjaar wel weer met een nieuw album, dus dat is leuk)quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon de PSB-versie van imagine
Poeh, gewaagde keuze....quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil deze schoenen kopen jongens, zal ik het doen?
https://www.zalando.nl/va(...)g-va215b019-b11.html
Als ze 20 euro waren geweest en eeyore erop gestaan had, had ik ze zelf gekochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil deze schoenen kopen jongens, zal ik het doen?
https://www.zalando.nl/va(...)g-va215b019-b11.html
Klopt. Idem voor Leningrad, dat achter "Imagine" op #2 in mijn Top 200 allertijden staat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Het is ook wel heftig dat Goodnight saigon onder Poano man staat
Fuck de nws sc, vanaf nu is dit de elf en timmmmm sc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt... - Ik zou hier een aantal betere kandidaten kunnen noemen, maar ik heb niet de indruk dat ik de NWS-SC daar enorm blij mee maak. (Gelukkig komen de heren dit voorjaar wel weer met een nieuw album, dus dat is leuk)
Ik ga nooit meer weg hier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fuck de nws sc, vanaf nu is dit de elf en timmmmm sc.
Dus moet gewoon kunnen
Oké. Tekstueel denk ik als eerste aan dit nummer uit 1999, dat op het laatste moment geen single werd (helaas).quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fuck de nws sc, vanaf nu is dit de elf en timmmmm sc.
Dus moet gewoon kunnen
Sultans Of Swing is wel oké ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Overigens vind ik, nu we tocj muzikale ontboezemingen doen, Sultans of Swing het enige goede nummer van Knoflook en zijn band.
Boudewijn de Groot is één van de besten. Mijn favoriete NL-talige nummer is, heel afgezaagd en een beetje Imagine-achtig qua thematiek: Vrede van Ruth Jacott.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
En de beste Nederlandse muzikant is Boudewijn de Groot. Beste Nederlandstalige nummer Pastorale.
Nou, gr gr
Mijn favoriete Nederlandstalige nummer is Vlaamsquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Boudewijn de Groot is één van de besten. Mijn favoriete NL-talige nummer is, heel afgezaagd en een beetje Imagine-achtig qua thematiek: Vrede van Ruth Jacott.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |