Hoi lievert.quote:
Niet eens, maar die kutwijven hebben alle lol gehad hoorde ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat vingers in vluchtelingen gestoken in Keulen?
Hoe gaat ie honnepon?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prachtig, is een beetje als een naamketting.
Omdat zo'n dikke kamper anders haar naam vergeet.
Klinkt toch niet al te best.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Redelijk. Kon beter, maar het gaat niet slecht genoeg om te klagen. En jij?
Kun jij niet gewoon weer een of andere homo als UI doen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt toch niet al te best.
Maar zelfde hier eigenlijk hehe.
Oke dan, omdat jij het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon weer een of andere homo als UI doen?
Deze is eng.
Niks ernstigs hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt toch niet al te best.
Maar zelfde hier eigenlijk hehe.
Het was écht pijnlijk vandaag. Ik mis Pauwquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
Wat was Jinek weer kut.
Het is bijna niet te filmen en toch doen ze het.
Ik mis zelfs KvdBquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was écht pijnlijk vandaag. Ik mis Pauw
specularium twittert ooktwitter:PWEM twitterde op donderdag 07-01-2016 om 00:00:30Het was wéér als vanouds flut #Jinek !Vroegâh liet ze tenminste af-en-toe haar gleufje nog eens zien... reageer retweet
Ja hoe durven we te hopen dat een live talkshow zich in de eerste week kan verbeterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |