Corrie is het hier mee eens, ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
En Queen is natuurlijk ook de god van de meest cultige cultfilms en series ooit gemaakt.
There can be only one
[ afbeelding ]
Flash Gordon, ook een heldenfilmquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie is het hier mee eens, ik eigenlijk ook wel.
Ongelovige hoooeerrrrr! TAKBIR!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
En Queen is natuurlijk ook de god van de meest cultige cultfilms en series ooit gemaakt.
There can be only one
[ afbeelding ]
Die van Donald Duck zou ik wel dragen, maar alleen thuis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil deze schoenen kopen jongens, zal ik het doen?
https://www.zalando.nl/va(...)g-va215b019-b11.html
Lastig te zeggen. Er zijn zo veel artiesten die fantastische nummers hebben gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef timmmmm het volgende:
En wat zijn voor jou de beste artiesten wereldwijd?
Voor mij een 50/50 splitsing tussen 2 grootheden met aan de ene kant Queen en aan de andere kant Simon&Garfunkel.
Die zie ik inderdaad ook niet vaak meer op FOK!quote:
Die mist geen mensquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad ook niet vaak meer op FOK!
En waar is Webschip? Die is al 111 dagen niet op FOK! geweest.
Die heeft Syndroom als nieuwe kloon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En waar is Webschip? Die is al 111 dagen niet op FOK! geweest.
Ah oké. Ik vond zijn lange afwezigheid wel een beetje verontrustend, namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft Syndroom als nieuwe kloon.
HIJ IS TERUG.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Ik vond zijn lange afwezigheid wel een beetje verontrustend, namelijk.
Ik snap dat trouwens ook niet, dat mensen nieuwe kloons maken en dan de oude ineens niet meer gebruiken.
Gewoon nieuwe start, niets mis mee. Of dat je in een gekke bui het allemaal zat bent en je account zelf de kliko intieft en dan later toch weer terugkomt, heb ik ook paar keer gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat trouwens ook niet, dat mensen nieuwe kloons maken en dan de oude ineens niet meer gebruiken.
Ik weet niet of hij dat is hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds die UI niet geïnstalleerd?
Ik wist van mijn eerste account het wachtwoord niet meer, maar dat heb ik inmiddels terug. Heel af en toe log ik er nog mee in. Omdat het uit 2004 stamt, kan ik dan dat oldbies-forum zien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe start, niets mis mee. Of dat je in een gekke bui het allemaal zat bent en je account zelf de kliko intieft en dan later toch weer terugkomt, heb ik ook paar keer gedaan.
Mjah, ik heb niet echt de behoefte om die oude accounts weer te activeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist van mijn eerste account het wachtwoord niet meer, maar dat heb ik inmiddels terug. Heel af en toe log ik er nog mee in. Omdat het uit 2004 stamt, kan ik dan dat oldbies-forum zien.
Mijn nieuwste kloon is trouwens een grote flop, maar dat terzijde.
YokiKater is dan ook wel een eindbaas-username.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik heb niet echt de behoefte om die oude accounts weer te activeren.
Precies.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YokiKater is dan ook wel een eindbaas-username.
Je bent zelf leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het wel over de door mij speciaal ontworpen kerst-UI hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we een uur verder en zit jij nog steeds met deze rommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |