quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandstalige nummer is VlaamsJe bent er zelf erg enthousiast over, zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zijn voor jou de beste artiesten wereldwijd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sultans Of Swing is wel oké ja.
[..]
Boudewijn de Groot is één van de besten. Mijn favoriete NL-talige nummer is, heel afgezaagd en een beetje Imagine-achtig qua thematiek: Vrede van Ruth Jacott.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Was meer om het feit dat het niet Nederlands isquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er zelf erg enthousiast over, zie ik.
Wat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef timmmmm het volgende:
En de man die de smileys die wij allemaal kennen en adoreren populariseerden met smileys tekenen op het strand zonder een zorg in de wereld is zou ook wel on de top 2000 mogen
Corrie is het hier mee eens, ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
En Queen is natuurlijk ook de god van de meest cultige cultfilms en series ooit gemaakt.
There can be only one
[ afbeelding ]
Flash Gordon, ook een heldenfilmquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie is het hier mee eens, ik eigenlijk ook wel.
Ongelovige hoooeerrrrr! TAKBIR!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
En Queen is natuurlijk ook de god van de meest cultige cultfilms en series ooit gemaakt.
There can be only one
[ afbeelding ]
Die van Donald Duck zou ik wel dragen, maar alleen thuis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil deze schoenen kopen jongens, zal ik het doen?
https://www.zalando.nl/va(...)g-va215b019-b11.html
Lastig te zeggen. Er zijn zo veel artiesten die fantastische nummers hebben gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef timmmmm het volgende:
En wat zijn voor jou de beste artiesten wereldwijd?
Voor mij een 50/50 splitsing tussen 2 grootheden met aan de ene kant Queen en aan de andere kant Simon&Garfunkel.
Die zie ik inderdaad ook niet vaak meer op FOK!quote:
Die mist geen mensquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad ook niet vaak meer op FOK!
En waar is Webschip? Die is al 111 dagen niet op FOK! geweest.
Die heeft Syndroom als nieuwe kloon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En waar is Webschip? Die is al 111 dagen niet op FOK! geweest.
Ah oké. Ik vond zijn lange afwezigheid wel een beetje verontrustend, namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft Syndroom als nieuwe kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |