Alle mensen die dat verschil niet maken zijn er schuldig aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De media en de politiek zijn daar grotendeels debet aan.
Ik denk dat het gewoon niet mogelijk is; verdragen, afspraken maken met dat soort landen lijkt niet mogelijk. Wie wil dat tuig nou hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef SeLang het volgende:
Het probleem is ook dat de meeste autochtonen geen militaire training meer hebben gehad (ik zelf was ik nog dienstplichtig maar ben afgekeurd na een herkeuring), terwijl we straks een burgeroorlog moeten gaan voeren tegen mensen die vanaf hun jeugd al met Kalashnikovs hebben leren schieten.
Vorig jaar kwamen er alleen al in Duitsland 1.000.000 "vluchtelingen". Theoretisch zijn die hier "tijdelijk". Yeah right. Succes met het deporteren van 1.000.000 mensen die vaak uit oorlogsgebieden komen. Daar hoor ik ook nooit niemand over hoe ze dat denken te gaan doen.
Nou ik hoop dat ze het schaffen en dan bedoel ik niet Merkel en consortenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee, dit gaat ploffen, en hard ook. Wir schaffen das !
D66 zal ongetwijfeld een geheim plan hebben klaarliggen voor censuur op internet als dergelijke massa-aanrandingen teveel volkswoede veroorzaken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is ook te danken aan internet. Zonder social media en facebook was dit slechts bij een heel klein groepje bekend gebleven en hadden de media het eenvoudig kunnen negeren.
In 2016 werkt dit niet meer. Ze hebben nu de keuze tussen erover berichten, of het verzwijgen en er anderen (via social media) over laten berichten. Dan is het logisch dat ze het eerst edoen.
Zijn gedachtengoed zit al langer in de hoek waar de klappen vallen. Moet je nagaan, die man werd een paar jaar terug nog als premierskandidaat gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Pechtold is een opportunist, een glibber, een slang. Maar ja, dat is 95% van alle politici.
Als Duitsland wil hebben ze binnen een jaar een enorm leger dat bij de beste legers ter wereld hoort.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef SeLang het volgende:
Het probleem is ook dat de meeste autochtonen geen militaire training meer hebben gehad (ik zelf was ik nog dienstplichtig maar ben afgekeurd na een herkeuring), terwijl we straks een burgeroorlog moeten gaan voeren tegen mensen die vanaf hun jeugd al met Kalashnikovs hebben leren schieten.
Vorig jaar kwamen er alleen al in Duitsland 1.000.000 "vluchtelingen". Theoretisch zijn die hier "tijdelijk". Yeah right. Succes met het deporteren van 1.000.000 mensen die vaak uit oorlogsgebieden komen. Daar hoor ik ook nooit niemand over hoe ze dat denken te gaan doen.
Zimmer frei?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn stukje grond buiten Europa wordt met de dag meer waard zo ....
Aan de kant van de inheemse burgerman staan ze zeker niet, iig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
D66 zal ongetwijfeld een geheim plan hebben klaarliggen voor censuur op internet als dergelijke massa-aanrandingen teveel volkswoede veroorzaken.
Dit soort dingen zijn binnen een paar weken toch weer uit de media, we hebben het nu ook niet meer over Bataclan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef qwerty_x het volgende:
Als het volk echt in opstand komt heeft men pas echt een probleem. Logisch dat men voorzichtig begint in te zien dat er iets helemaal uit de hand loopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op een zeker moment zal de staat moeten besluiten om óf partij te kiezen, óf om te accepteren dat de bevolking zelf het heft in handen neemt. Tot nu toe proberen ze door wegkijken en goedpraten de gemoederen nog kalm te houden. Maar ze verliezen vlug hun geloofwaardigheid.
Het is opvallend te noemen dat Asscher en de NOS opeens dit moslimgeweld aan het veroordelen zijn en het beestje bij de naam noemen.
Nou nee, D66 is juist degene die zich heeft ingezet tegen het bezuinigen op veiligheidsdiensten en op de politie om dit soort dingen te voorkomen. Dat kunnen van een bepaalde partij met een grote bek over veiligheid niet zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
D66 zal ongetwijfeld een geheim plan hebben klaarliggen voor censuur op internet als dergelijke massa-aanrandingen teveel volkswoede veroorzaken.
Hebben ze nog lapjes grond over ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef qwerty_x het volgende:
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, D66 is juist degene die zich heeft ingezet tegen het bezuinigen op veiligheidsdiensten en op de politie om dit soort dingen te voorkomen. Dat kunnen van een bepaalde partij met een grote bek over veiligheid niet zeggen.
Plenty.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hebben ze nog lapjes grond over ?
In de media allichtquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn binnen een paar weken toch weer uit de media, we hebben het nu ook niet meer over Bataclan.
Ik volg het topic al een tijd.quote:
Waarom is opperbaas Pechtold zo stil dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik volg het topic al een tijd.
Maar waarom zou je als D66 nog een mening moeten uiten als mensen die hier blijkbaar zelf invullen voor zichzelf met allerlei waandenkbeelden.
Misschien is die hete aardappel in z'n slokdarm geschotenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom is opperbaas Pechtold zo stil dan?
Om de leiding te nemen. Burgers kijken naar politici om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom zou je als D66 nog een mening moeten uiten als mensen die hier blijkbaar zelf invullen voor zichzelf met allerlei waandenkbeelden.
Het probleem van D66 is dat hun ideaal van een Europa zonder grenzen en zonder nationale soevereiniteit, met een massale toestroom van migranten uit de Derde Wereld die hier vlekkeloos integreren en gaan bijdragen aan de maatschappij en de D66-idealen al snel tot zich nemen gewoon een utopie is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, D66 is juist degene die zich heeft ingezet tegen het bezuinigen op veiligheidsdiensten en op de politie om dit soort dingen te voorkomen. Dat kunnen van een bepaalde partij met een grote bek over veiligheid niet zeggen.
Maar het getuigt wel van een soepele geest om te beweren dat je partij tegen politiebezuinigingen was omdat ze dit soort praktijken zagen aankomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |