Okee, dat is een nieuwe ontwikkeling dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het werd nét op het NOS-journaal heel letterlijk gezegd. In een uitgebreid interview van een Duitse politie-officier. Dat het allemaal vluchtelingen waren, in ieder geval mensen die via de Turkije-route naar Duitsland gegaan zijn en daar asiel aangevraagd hebben.
Pechtold is dan ook een enorme debiel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
Het is ook te danken aan internet. Zonder social media en facebook was dit slechts bij een heel klein groepje bekend gebleven en hadden de media het eenvoudig kunnen negeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Proximo het volgende:
[..]
De wind uit de zeilen proberen te nemen van de *geerts* van deze wereld.
Helaas is het origineel altijd beter dan een goedkope knockoff, en dat gaat ook hier op. Puntje bij paaltje zullen merkel, asscher etc geen poot uitsteken
"Geïmporteerd tuig" is een betere benaming.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.
Frans Timmermans zegt ook niks meer . Zou die act al in een bunker zitten ergens ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
Hij doet het al erg goed, laat staan als zoiets in Nederland voorkomt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef empa1010 het volgende:
Hoe zal Wilders het gaan doen in de peilingen vraag je je nu ook af..
De media en de politiek zijn daar grotendeels debet aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.
38 virtuele zetels nu toch? Ja idd, dan stijgt ie helemaal naar ongekende hoogte..quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij doet het al erg goed, laat staan als zoiets in Nederland voorkomt.
Ik vind het helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Boosmakend.quote:
Hopelijk winnen we door superieure technologie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef SeLang het volgende:
Het probleem is ook dat de meeste autochtonen geen militaire training meer hebben gehad (ik zelf was ik nog dienstplichtig maar ben afgekeurd na een herkeuring), terwijl we straks een burgeroorlog moeten gaan voeren tegen mensen die vanaf hun jeugd al met Kalashnikovs hebben leren schieten.
Vorig jaar kwamen er alleen al in Duitsland 1.000.000 "vluchtelingen". Theoretisch zijn die hier "tijdelijk". Yeah right. Succes met het deporteren van 1.000.000 mensen die vaak uit oorlogsgebieden komen. Daar hoor ik ook nooit niemand over hoe ze dat denken te gaan doen.
Mja, de nuchtere realiteit is soms moeilijk te accepteren natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Nee want ze worden niet geïmporteerd dat zou suggereren dat ze actief worden opgehaald. Het is juist een probleem dat men totaal geen controle heeft over de stroom migranten en het maar niet lukt om vluchtelingen opvang te bieden en de anderen weer uit te zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Geïmporteerd tuig" is een betere benaming.
Denk dat dit te grote lafbekjes zijn. Anders hadden ze dat wel meteen gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit soort gasten hebben zo'n hekel aan westerlingen dat de stap zo gemaakt is naar dodelijk terrorisme.
Ik schat in dat die niet (veel) verder komt dan die 40. De meeste mensen hebben hun keus echt wel gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef empa1010 het volgende:
Hoe zal Wilders het gaan doen in de peilingen vraag je je nu ook af..
Helaas heeft Duitsland uitstekende ervaring met het op industriele schaal opzoeken, vervolgen en uitroeien van ongewenste entiteiten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef SeLang het volgende:
Het probleem is ook dat de meeste autochtonen geen militaire training meer hebben gehad (ik zelf was ik nog dienstplichtig maar ben afgekeurd na een herkeuring), terwijl we straks een burgeroorlog moeten gaan voeren tegen mensen die vanaf hun jeugd al met Kalashnikovs hebben leren schieten.
Vorig jaar kwamen er alleen al in Duitsland 1.000.000 "vluchtelingen". Theoretisch zijn die hier "tijdelijk". Yeah right. Succes met het deporteren van 1.000.000 mensen die vaak uit oorlogsgebieden komen. Daar hoor ik ook nooit niemand over hoe ze dat denken te gaan doen.
Zoiets waaiert instant uit over heel Europa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:23 schreef SeLang het volgende:
Dat je dat nog kan voelen na zoveel jaar.quote:
Pechtold is een opportunist, een glibber, een slang. Maar ja, dat is 95% van alle politici.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mja, de nuchtere realiteit is soms moeilijk te accepteren natuurlijk.
Of het nou vluchtelingen of illegale migranten zijn doet er niet zoveel toe. Het zijn islamieten en die hebben een fundamenteel rotte cultuur als het op vrouwenrechten aankomt. Dat moet eens erkent gaan worden zodat we kunnen gaan werken naar een oplossing; geen migranten meer uit moslimlanden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |