Ja een subafdeling of zo, weet niet hoe het precies georganiseerd is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo economie en cultuur, wat ga je daar dan doen?
Oh damn dat is wel echt niceInclusief alles?
Hey canimquote:
Gewoon kfc knalle ja togg #plussizequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
Ben zo gefrustreerd dat ik niets kon vinden wat ik wil eten dat ik nu maar gwn helemaal geen zin meer heb om te eten
nee ik wilde iets normaals te eten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon kfc knalle ja togg #plussize
Crip jij zou mad money maken met hijab en natural juggs op chaturbate!quote:
ik zeg toch dat ik dat al doequote:Op woensdag 6 januari 2016 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip jij zou mad money maken met hijab en natural juggs op chaturbate!
Wat wil je me appen bbbbbbb :$quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging over je fantastische voorgevel. Wanneer gaan we weer appen? Lang geleden hoor
Hoi mahllllllll hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omg, ik vroeg net waar je was geblevenMiste je topics tetjes al.
Ja was leuk altijd tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat wil je me appen bbbbbbb :$
[..]
Hoi mahllllllll hoiiiiiiiiiiiiiiiiii
halloooooooooooooooooooo
incident??? vertel meeeerquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja was leuk altijd tochTot het incident.
Je kreeg m niet omhoog?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga er nu vandoor om te eten, wij gaan toch ook wel binnenkort weer een keertje appen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat wil je me appen bbbbbbb :$
[..]
Hoi mahllllllll hoiiiiiiiiiiiiiiiiii
halloooooooooooooooooooo
Hoest leven?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja of wel, maar ze zag hem nog niet
Doe link danquote:
Die oude goeiee tijdquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
brutaaal ben je mahlquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga er nu vandoor om te eten, wij gaan toch ook wel binnenkort weer een keertje appen?
Vakantie was wel lekker, bedankt nog.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
nee jullie zouden mij toch niet tippen gierige hollanders
Ik wel hoor als mijn begeleider toestemming geeft om geld uit te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
nee jullie zouden mij toch niet tippen gierige hollanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |