Oh leuk, afdeling milieu ofzo? Tussen alle andere linksmeisjes op de afdeling. En Zwolle is volgens mij nog wel redelijk te doen qua kamers. Dus daarmee bof je ook wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een kamer is mijn e-mailtje al wel doorgestuurd naar de huisbaas (die doet de selectie) en heb morgenavond kijkavond bij een andere.
[..]
Provincie Overijssel. Toen ik dat vanochtend aan de kapster vertelde begreep ze het volgens mij niet helemaal, die dacht volgens mij aan de geografische definitie.
Gewoon jaartje of twee wachten, zijn alle bugs/kinderziektes eruit en is de concurrentie ook op de markt waardoor de prijs ook weer zakt.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, je kunt moeilijk voor zwarte Piet zijn en tegelijk Stanley en Leonel simultaanketsen.
Nee afdeling economie en cultuur. En daar weer een deel van of zo. Redelijk te doen hoop ik ja, kamer waar ik morgenavond ga kijken is 17 m2 voor 285 euro.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh leuk, afdeling milieu ofzo? Tussen alle andere linksmeisjes op de afdeling. En Zwolle is volgens mij nog wel redelijk te doen qua kamers. Dus daarmee bof je ook wel.
Hoezo economie en cultuur, wat ga je daar dan doen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee afdeling economie en cultuur. En daar weer een deel van of zo. Redelijk te doen hoop ik ja, kamer waar ik morgenavond ga kijken is 17 m2 voor 285 euro.
omdat je het niet kan betalen héquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:53 schreef deadprez het volgende:
oculus riftflikker lekker op met die virtual reality hype
ja, kloptquote:
omdat je het woord poesjes las.......... ha-haquote:
Nee niet gezien. Is het een hulde of belediging.......quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MELOEWA
Heb je het naamtopic gezien dat ik voor je gemaakt heb?
Jaa. Klopt idd. Was ff ertussen uit.quote:
Ging over je fantastische voorgevel. Wanneer gaan we weer appen? Lang geleden hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Is het een hulde of belediging.......
beter cammenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging over je fantastische voorgevel. Wanneer gaan we weer appen? Lang geleden hoor
Omg, ik vroeg net waar je was geblevenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jaa. Klopt idd. Was ff ertussen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |