Donkerblauwe zijn mooier, roze schattiger.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen? De roze of de donkerblauwe, lastig.
http://www.sarenza.nl/geox-d-sainko-a-s802-p0000091122#ectrans=1
Blauw is wel praktischer, maar ik heb al donkerblauwe all-stars en esprit-gympen. Dus dan zijn ze een beetje saai.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind ze niet zo leuk
Maar blauw lijkt me praktischer
Maar het schijnt wel een comfortabel en degelijk merk te zijn, m'n huidige Esprits hebben totaal geen ondersteuning en vallen een beetje uit elkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet geschikt voor nat weer trouwens, die Geox dingen met hun 'waterdichte' ademsysteem.
Roze dus. Solved!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blauw is wel praktischer, maar ik heb al donkerblauwe all-stars en esprit-gympen. Dus dan zijn ze een beetje saai.
Heb één keer Geox gehad, comfortabel wel, maar bij veelvuldig gebruik loop je ze ook al vrij snel aan gort. Maar goed, jij bent niet zo'n wandelaarster hè?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het schijnt wel een comfortabel en degelijk merk te zijn, m'n huidige Esprits hebben totaal geen ondersteuning en vallen een beetje uit elkaar.
Ze waren wel bedoeld voor op vakantie en dagjes weg enzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb één keer Geox gehad, comfortabel wel, maar bij veelvuldig gebruik loop je ze ook al vrij snel aan gort. Maar goed, jij bent niet zo'n wandelaarster hè?
Moet er toch op kunnen lopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Schoenen zijn niet voor de comfortabel mensen
Voor pretty
Naja dan zijn er toch alsnog wel schoenen die misschien nou niet direct wandelschoenen zijn maar wel goed genoeg voor een dag lopen en ook cute zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet er toch op kunnen lopenliever meer dan 100 meter achter elkaar.
Ik vind deze cutequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja dan zijn er toch alsnog wel schoenen die misschien nou niet direct wandelschoenen zijn maar wel goed genoeg voor een dag lopen en ook cute zijn?
Dat trekken ze vast wel. Bedoelde meer als je ze 5 dagen per week aan hebt en relatief veel loopt. Maar dan loop je elke 'lichte' schoen vrij snel naar de knoppenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren wel bedoeld voor op vakantie en dagjes weg enzo
Wat Rhu zegt, en de keus is ook al gemaakt omdat je al 2 paar andere donkerblauwe hebt.quote:
Omdat we allemaal moddervet aan het worden zijn....quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst altijd Skechers maar die hebben de modellen allemaal een stuk breder gemaakt dus die passen niet meerHeb die helemaal aan gort gelopen, heb nog één paar over en die was wit. Was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |