Volgens Marianne en haar dierenclubje welquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht global warming, dat was toch de nieuwste reden voor aanslagen/terrorisme/jihadisme?
Dat lijkt mij helemaal niet zo opvallend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar opvallend is dat de politie ook aangeeft dat er specifiek naar gevraagd moet worden, de aangevers doen vooral aangifte van diefstal:
[..]
Deels wel. Schijnt wel degelijk een oorzaak te zijn voor het gedoe in Syrie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht global warming, dat was toch de nieuwste reden voor aanslagen/terrorisme/jihadisme?
Ja, steek je kop maar in het zand als het je niet uitkomt. Wat je hier doet is geen spat beter dan die verduivelde linksen die andere problemen bagatelliseren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens Marianne en haar dierenclubje wel
Ongetwijfeld één van de vele oorzaken, maar absoluut niet de belangrijkste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Deels wel. Schijnt wel degelijk een oorzaak te zijn voor het gedoe in Syrie.
o, wacht...quote:SPD wil AfD en Pegida laten doorlichten door geheime dienst
6 januari 2016
De SPD ziet bij AfD en Pegida 'gevaarlijke extreemrechtse tendensen'. Een klus voor de geheime dienst, vinden de sociaaldemocraten.
Beide organisaties misbruiken de angst en zorgen bij burgers en deze te richten op moslims en vreemdelingen.
De haat tegen vluchtelingen, azc's en politici neemt zorgwekkende vormen aan.
SPD will AfD und Pegida vom Verfassungsschutz beobachten lassen
Oh oké dus ik kan ze gewoon gebruiken ? mooi want. . .quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:57 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de door jou geposte CBS cijfers onbetrouwbaar zijn
quote:. . . ze zijn alleen niet representatief
Two wrongs don't make a right.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig komt de politiek al met harde maatregelen.
[..]
o, wacht...
Laat dan meteen ook die knuppels van Antifa doorlichten. Zijn bewezen agressieve relschoppers. Of nog: islamistische organisaties. Of het politieapparaat wat jammerlijk faalde op oudejaarsnacht.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ongetwijfeld één van de vele oorzaken, maar absoluut niet de belangrijkste.
Daar komt net zo goed islamitisch terreur voorquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verwoestijningsgevaar in de wereld.
Is het toeval dat Maleisie en Indonesie de enige twee Islamitische landen zijn (en grote ook) die niet door uitdroging bedreigd worden en dat precies daar ook niet de terroristen vandaan komen?
Sinds wanneer heb je in Indonesië geen terreur of islamitisch extremisme? Met name dat laatste wordt steeds erger.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het toeval dat Maleisie en Indonesie de enige twee Islamitische landen zijn (en grote ook) die niet door uitdroging bedreigd worden en dat precies daar ook niet de terroristen vandaan komen?
Op 12 oktober 2002 vond op het Indonesische eiland Bali een aanslag plaats, waarbij 202 doden vielen, voornamelijk Australiërs. De aanslag werd gepleegd door Amrozi bin Nurhasyim, Imam Samudra en Ali Ghufron.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zijn ook islamitische terroristen, maar die komen niet hierheen want de regio heeft weinig binding met het Westen. Klimaatverandering en de ontberingen die daarmee gepaard gaan zullen ongetwijfeld bijdragen aan het vormen van de juiste condities waarbinnen terroristen opstaan, maar er is heel wat meer nodig. Het is derhalve niet meer dan een toevallige bijkomstigheid, niet een doorslaggevende reden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk ergens een land waar er een moslimminderheid is en geen gedonder op één of andere manier, vraag ik me af?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Op 12 oktober 2002 vond op het Indonesische eiland Bali een aanslag plaats, waarbij 202 doden vielen, voornamelijk Australiërs. De aanslag werd gepleegd door Amrozi bin Nurhasyim, Imam Samudra en Ali Ghufron.
https://nl.wikipedia.org/(...)i_op_12_oktober_2002quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overal waar moslims zijn is gedonder. Dat hoort er gewoon bij. Maakt niet uit of ze een meerderheid of minderheid vormen. Tenzij ze zeer streng onder de duim worden gehouden zorgen ze voor narigheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ergens een land waar er een moslim minderheid is en geen gedonder op één of andere manier, vraag ik me af?
Wat een baasje toch, onze Geertquote:
Geuzennaam in wording.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seksuele jihad wordt de term van 2016.
En dat ligt nooit aan de moslims?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Overal waar moslims zijn is gedonder. Dat hoort er gewoon bij. Maakt niet uit of ze een meerderheid of minderheid vormen. Tenzij ze zeer streng onder de duim worden gehouden zorgen ze voor narigheid.
Grenzen sluiten helpt niet. Ten eerste zit het tuig hier al en anders laten ze zich echt niet door een slagboom tegenhouden. maar erom vragen klonkt wel ferm.quote:
Grappig dan dat de instroom in Zweden, Noorwegen, Hongarije en Denemarken wel is gedaald.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:50 schreef trabant het volgende:
Benieuwd hoeveel carnavalswagens iets met het thema armlengte doen.
[ afbeelding ]
Deze variant zal wel teveel van het goede zijn...
[..]
Grenzen sluiten helpt niet. Ten eerste zit het tuig hier al en anders laten ze zich echt niet door een slagboom tegenhouden. maar erom vragen klonkt wel ferm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |