Ik mag hier niks verwijderen. Als je feedback hebt, is daar het feedback-topic voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
Och och och Perrin toch, jij hebt daadwerkelijk die post verwijderd? Dat zegt veel.
Ah oké, laten we het inhoudelijk houden dan. Naar welke post refereerde jij zojuist?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik mag hier niks verwijderen. Als je feedback hebt, is daar het feedback-topic voor.
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #6quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah oké, laten we het inhoudelijk houden dan. Naar welke post refereerde jij zojuist?
Nee, ik lees ook mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
Och och och Perrin toch, jij hebt daadwerkelijk die post verwijderd? Dat zegt veel.
waarop baseer je dat..quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
106 aangiftes, 2 verkrachtingen, meer dan 3 kwart van de aangiftes ging over aanranding. Dus geen tasjesbende,
En hoe is dat een antwoord op wat ik had gepost? Jij stelt kritiek op de islam gelijk aan racisme, ik zeg dat dit onjuist is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #6
Staat direct boven mijn eigen reactie, overigens.
Waar heb ik het in hemelsnaam over de islam?!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op wat ik had gepost? Jij stelt kritiek op de islam gelijk aan racisme, ik zeg dat dit onjuist is.
http://www.faz.net/aktuel(...)vester-14000124.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarop baseer je dat..
de officiele getallen die mij voorliggen zijn 'ongeveer 100 aangiftes van beroving' waaronder 2 waarin een verkrachting meespeelde en meerdere waarin er sprake van aanranding was (een aantal daarvan is niet aangegeven maar een eerdere politieverklaring noemde toendertijd 60 aangiftes waarvan 15, dus een kwart aanranding bevatten en toendertijd 1 verkrachting)
http://www.zeit.de/gesell(...)uebergriffe-raub-faq
(recent ge-update artikel van een grote duitse krant)
Juist de officiele bronnen maken heel duidelijk dat de verdenking vooral uitgaat naar een grote bende van straatrovers die de strafbare feiten pleegden, met als doel beroving van de slachtoffers, hierbij geholpen door de chaotische situatie en mensenmassa vol dronken personen
Het is dus onzin en juist een vorm van 'de waarheid pogen weg te drukken vanuit een politiek-ideologisch' motief om hier te gaan ontkennen dat het vooral gaat om beroving, en dit bestreden kan worden door keihard op te treden tegen zulke straatroofbende's, van tientallen vooral noorafrikaanse personen
Jij reageert op SeLang welke het heeft over de islamitische gemeenschap en haar invloed op aanhangers van de islam. Daar mag je best kritiek op hebben zonder een racist te zijn, maar jij stelde dat je dan gewoon een ongenuanceerde racist was.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar heb ik het in hemelsnaam over de islam?!
Dat is de burgeroorlog in Marokko en Algerije hè. Toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Harmankardon het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)oom-noord-afrikanen/
''De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière (CDU), zegt zich zorgen te maken over de snelle toename van vluchtelingen uit de Noord-Afrikaanse landen Marokko en Algerije. In de laatste maand van 2015 steeg de vluchtelingenstroom uit die landen plotseling, terwijl de vluchtelingenstroom uit de Balkanlanden vrijwel opdroogde.
Volgens De Maizière is de toename van vluchtelingen uit Noord-Afrika reden tot zorg en “moeten we uitzoeken waar dit precies door komt”.
![]()
Prutsers
Vrouwen kunnen zich best wat 'bedekter' kleden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef DUTCHKO het volgende:
http://www.independent.co(...)ssault-a6798186.html
The Mayor of Cologne said today that women should adopt a “code of conduct” to prevent future assault at a crisis meeting following the sexual attack of women by 1000 men on New Year’s eve.
The suggested code of conduct includes maintaining an arm’s length distance from strangers, to stick within your own group, to ask bystanders for help or to intervene as a witness, or to inform the police if you are the victim of such an assaul
-----------------------------------------------
Zo, het is de vrouwen hun schuld.
Hadden ze zich maar niet zo dichtbij een vremdeling moeten bewegen!!
Eigen schuld!!
Ferme taal van de bewindvoerders...![]()
![]()
Klopt, ongekende slagvelden daar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de burgeroorlog in Marokko en Algerije hè. Toch?
maar opvallend is dat de politie ook aangeeft dat er specifiek naar gevraagd moet worden, de aangevers doen vooral aangifte van diefstal:quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.faz.net/aktuel(...)vester-14000124.html
106 aangiftes waarbij 3/4 een seksueel component bevatten
quote:Allerdings berichteten Geschädigte, die etwa den Diebstahl ihres Handys anzeigten, häufig erst auf Nachfrage von sexualisierter Gewalt.
Met mijn reactie wilde ik vooral benadrukken dat het lastig is als zo'n groep elkaar telkens dekt, maar als ze daar als groep op worden aangesproken iedereen begint te piepen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij reageert op SeLang welke het heeft over de islamitische gemeenschap en haar invloed op aanhangers van de islam. Daar mag je best kritiek op hebben zonder een racist te zijn, maar jij stelde dat je dan gewoon een ongenuanceerde racist was.
Of jouw interpretatie van die post is anders, of jij had het wel degelijk over de islam.
quote:Die moslim organisaties e.d. hebben veel meer grip op die criminelen dan de politie. Laat ze daar dan eens een keer gebruik van maken en niet steeds het slachtoffer te gaan lopen uithangen zoals nu dus weer gebeurt.
Ik ben er zeker van dat als de eigen gemeenschap het wil dat ze dan een groot deel van die criminelen kunnen pakken. Maar iedereen loopt elkaar te dekken en het slachtoffer uit te hangen. En om die reden mag je op een bepaald moment ook die hele gemeenschap erop gaan aanspreken vind ik.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met mijn reactie wilde ik vooral benadrukken dat het lastig is als zo'n groep elkaar telkens dekt, maar als ze daar als groep op worden aangesproken iedereen begint te piepen.
[..]
Men leert het wel hoor, Gisteren bij de NOS journaal werd er al over verdronken migranten gesproken en nu.nl begint t ook te snappen en heeft t over aangespoelde migranten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de door jou geposte CBS cijfers onbetrouwbaar zijn, ze zijn alleen niet representatief omdat het in verhouding een heel klein percentage ondervraagden betreft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef moby_jones het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik was vergeten dat CBS-cijfers onbetrouwbaar zijn zodra ze niet overeenkomen met je beeld van de werkelijkheid
Ik vermoed dat de politie daar ook een rol in heeft gespeeld. "Dus er werd bij u alleen ongevraagd een paar vingers in de vagijn en de anus gestoken, ik noteer dat als aanranding".quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Harmankardon het volgende:
Het verbaast me dat alle aangiftes voor aanranding zijn als je sommige verhalen leest. Ik neem aan dat de juridische invulling van verkrachting in Duitsland niet fundamenteel verschilt van de onze.
Ik dacht global warming, dat was toch de nieuwste reden voor aanslagen/terrorisme/jihadisme?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |