abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:32:22 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158874192
quote:
19s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
Och och och Perrin toch, jij hebt daadwerkelijk die post verwijderd? Dat zegt veel.
Ik mag hier niks verwijderen. Als je feedback hebt, is daar het feedback-topic voor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158874224
..

Ook tientallen aangiftes aanranding Hamburg
HAMBURG -

Jonge vrouwen hebben in Hamburg meer dan vijftig aangiftes gedaan naar aanleiding van gevallen van aanranding, mishandeling of beroving rond oud en nieuw op de Reeperbahn. Dit heeft de politie van de havenstad woensdag bekendgemaakt. Het gaat om 39 klachten over aanrandingen en veertien over beroving en diefstal.

De slachtoffers zijn vrouwen van 18 tot 25 jaar oud. De politie heeft een speciaal onderzoeksteam op de zaak gezet en vraagt getuigen zich te melden. Volgens de Hamburgse politie zijn er geen aanwijzingen dat deze zaken iets te maken hebben met het seksueel geweld rond oud en nieuw in Keulen.

In en voor het station van Keulen zijn circa honderd vrouwen betast, beledigd en beroofd rond het Nieuwjaar. De vele honderden beschonken daders gingen systematisch te werk en zagen eruit als buitenlanders, mogelijk van Noord-Afrikaanse komaf.

Bron;

http://www.telegraaf.nl/b(...)nding_Hamburg__.html

Net zoals in Nederland zijn het slechts enkele die zich misdragen. die zijn zeer actief ze hebben een dikke (gestolen) moped om zo op meerdere plaatsen tijdens oud en nieuw toe te kunnen slaan.

We kunnen dus spreken van incidenten.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158874230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik mag hier niks verwijderen. Als je feedback hebt, is daar het feedback-topic voor.
Ah oké, laten we het inhoudelijk houden dan. Naar welke post refereerde jij zojuist?
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:35:03 #229
38496 Perrin
pi_158874262
quote:
19s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ah oké, laten we het inhoudelijk houden dan. Naar welke post refereerde jij zojuist?
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #6

Staat direct boven mijn eigen reactie, overigens.
pi_158874284
quote:
19s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
Och och och Perrin toch, jij hebt daadwerkelijk die post verwijderd? Dat zegt veel.
Nee, ik lees ook mee.
pi_158874310
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

106 aangiftes, 2 verkrachtingen, meer dan 3 kwart van de aangiftes ging over aanranding. Dus geen tasjesbende,
waarop baseer je dat..
de officiele getallen die mij voorliggen zijn 'ongeveer 100 aangiftes van beroving' waaronder 2 waarin een verkrachting meespeelde en meerdere waarin er sprake van aanranding was (een aantal daarvan is niet aangegeven maar een eerdere politieverklaring noemde toendertijd 60 aangiftes waarvan 15, dus een kwart aanranding bevatten en toendertijd 1 verkrachting)

http://www.zeit.de/gesell(...)uebergriffe-raub-faq
(recent ge-update artikel van een grote duitse krant)

Juist de officiele bronnen maken heel duidelijk dat de verdenking vooral uitgaat naar een grote bende van straatrovers die de strafbare feiten pleegden, met als doel beroving van de slachtoffers, hierbij geholpen door de chaotische situatie en mensenmassa vol dronken personen

Het is dus onzin en juist een vorm van 'de waarheid pogen weg te drukken vanuit een politiek-ideologisch' motief om hier te gaan ontkennen dat het vooral gaat om beroving, en dit bestreden kan worden door keihard op te treden tegen zulke straatroofbende's, van tientallen vooral noorafrikaanse personen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158874387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #6

Staat direct boven mijn eigen reactie, overigens.
En hoe is dat een antwoord op wat ik had gepost? Jij stelt kritiek op de islam gelijk aan racisme, ik zeg dat dit onjuist is.
pi_158874393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, ik lees ook mee.
:W
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:39:24 #234
38496 Perrin
pi_158874397
quote:
19s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En hoe is dat een antwoord op wat ik had gepost? Jij stelt kritiek op de islam gelijk aan racisme, ik zeg dat dit onjuist is.
Waar heb ik het in hemelsnaam over de islam?!
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:39:53 #235
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158874407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waarop baseer je dat..
de officiele getallen die mij voorliggen zijn 'ongeveer 100 aangiftes van beroving' waaronder 2 waarin een verkrachting meespeelde en meerdere waarin er sprake van aanranding was (een aantal daarvan is niet aangegeven maar een eerdere politieverklaring noemde toendertijd 60 aangiftes waarvan 15, dus een kwart aanranding bevatten en toendertijd 1 verkrachting)

http://www.zeit.de/gesell(...)uebergriffe-raub-faq
(recent ge-update artikel van een grote duitse krant)

Juist de officiele bronnen maken heel duidelijk dat de verdenking vooral uitgaat naar een grote bende van straatrovers die de strafbare feiten pleegden, met als doel beroving van de slachtoffers, hierbij geholpen door de chaotische situatie en mensenmassa vol dronken personen

Het is dus onzin en juist een vorm van 'de waarheid pogen weg te drukken vanuit een politiek-ideologisch' motief om hier te gaan ontkennen dat het vooral gaat om beroving, en dit bestreden kan worden door keihard op te treden tegen zulke straatroofbende's, van tientallen vooral noorafrikaanse personen
http://www.faz.net/aktuel(...)vester-14000124.html
106 aangiftes waarbij 3/4 een seksueel component bevatten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158874514
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)oom-noord-afrikanen/

''De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière (CDU), zegt zich zorgen te maken over de snelle toename van vluchtelingen uit de Noord-Afrikaanse landen Marokko en Algerije. In de laatste maand van 2015 steeg de vluchtelingenstroom uit die landen plotseling, terwijl de vluchtelingenstroom uit de Balkanlanden vrijwel opdroogde.

Volgens De Maizière is de toename van vluchtelingen uit Noord-Afrika reden tot zorg en “moeten we uitzoeken waar dit precies door komt”.

:{w

Prutsers
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:44:21 #237
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_158874528
http://www.independent.co(...)ssault-a6798186.html

The Mayor of Cologne said today that women should adopt a “code of conduct” to prevent future assault at a crisis meeting following the sexual attack of women by 1000 men on New Year’s eve.
The suggested code of conduct includes maintaining an arm’s length distance from strangers, to stick within your own group, to ask bystanders for help or to intervene as a witness, or to inform the police if you are the victim of such an assaul
-----------------------------------------------
Zo, het is de vrouwen hun schuld.
Hadden ze zich maar niet zo dichtbij een vremdeling moeten bewegen!!
Eigen schuld!!
Ferme taal van de bewindvoerders... _O- _O- _O-
pi_158874538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waar heb ik het in hemelsnaam over de islam?!
Jij reageert op SeLang welke het heeft over de islamitische gemeenschap en haar invloed op aanhangers van de islam. Daar mag je best kritiek op hebben zonder een racist te zijn, maar jij stelde dat je dan gewoon een ongenuanceerde racist was.

Of jouw interpretatie van die post is anders, of jij had het wel degelijk over de islam.
pi_158874550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Harmankardon het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)oom-noord-afrikanen/

''De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière (CDU), zegt zich zorgen te maken over de snelle toename van vluchtelingen uit de Noord-Afrikaanse landen Marokko en Algerije. In de laatste maand van 2015 steeg de vluchtelingenstroom uit die landen plotseling, terwijl de vluchtelingenstroom uit de Balkanlanden vrijwel opdroogde.

Volgens De Maizière is de toename van vluchtelingen uit Noord-Afrika reden tot zorg en “moeten we uitzoeken waar dit precies door komt”.

:{w

Prutsers
Dat is de burgeroorlog in Marokko en Algerije hè. Toch?
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:48:00 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158874624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef DUTCHKO het volgende:
http://www.independent.co(...)ssault-a6798186.html

The Mayor of Cologne said today that women should adopt a “code of conduct” to prevent future assault at a crisis meeting following the sexual attack of women by 1000 men on New Year’s eve.
The suggested code of conduct includes maintaining an arm’s length distance from strangers, to stick within your own group, to ask bystanders for help or to intervene as a witness, or to inform the police if you are the victim of such an assaul
-----------------------------------------------
Zo, het is de vrouwen hun schuld.
Hadden ze zich maar niet zo dichtbij een vremdeling moeten bewegen!!
Eigen schuld!!
Ferme taal van de bewindvoerders... _O- _O- _O-
Vrouwen kunnen zich best wat 'bedekter' kleden.

Zal hopelijk niet het volgende advies zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:48:04 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158874625
quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, ongekende slagvelden daar.
pi_158874720
Het verbaast me dat alle aangiftes voor aanranding zijn als je sommige verhalen leest. Ik neem aan dat de juridische invulling van verkrachting in Duitsland niet fundamenteel verschilt van de onze.
pi_158874765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

http://www.faz.net/aktuel(...)vester-14000124.html
106 aangiftes waarbij 3/4 een seksueel component bevatten
maar opvallend is dat de politie ook aangeeft dat er specifiek naar gevraagd moet worden, de aangevers doen vooral aangifte van diefstal:

quote:
Allerdings berichteten Geschädigte, die etwa den Diebstahl ihres Handys anzeigten, häufig erst auf Nachfrage von sexualisierter Gewalt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:54:27 #244
38496 Perrin
pi_158874798
quote:
19s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Jij reageert op SeLang welke het heeft over de islamitische gemeenschap en haar invloed op aanhangers van de islam. Daar mag je best kritiek op hebben zonder een racist te zijn, maar jij stelde dat je dan gewoon een ongenuanceerde racist was.

Of jouw interpretatie van die post is anders, of jij had het wel degelijk over de islam.
Met mijn reactie wilde ik vooral benadrukken dat het lastig is als zo'n groep elkaar telkens dekt, maar als ze daar als groep op worden aangesproken iedereen begint te piepen.

quote:
Die moslim organisaties e.d. hebben veel meer grip op die criminelen dan de politie. Laat ze daar dan eens een keer gebruik van maken en niet steeds het slachtoffer te gaan lopen uithangen zoals nu dus weer gebeurt.

Ik ben er zeker van dat als de eigen gemeenschap het wil dat ze dan een groot deel van die criminelen kunnen pakken. Maar iedereen loopt elkaar te dekken en het slachtoffer uit te hangen. En om die reden mag je op een bepaald moment ook die hele gemeenschap erop gaan aanspreken vind ik.
pi_158874831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Met mijn reactie wilde ik vooral benadrukken dat het lastig is als zo'n groep elkaar telkens dekt, maar als ze daar als groep op worden aangesproken iedereen begint te piepen.

[..]

:P Dan zijn we het dus gewoon met elkaar eens.
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:57:33 #246
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158874888
quote:

[..]

Men leert het wel hoor, Gisteren bij de NOS journaal werd er al over verdronken migranten gesproken en nu.nl begint t ook te snappen en heeft t over aangespoelde migranten. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:57:41 #247
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_158874891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef moby_jones het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry, ik was vergeten dat CBS-cijfers onbetrouwbaar zijn zodra ze niet overeenkomen met je beeld van de werkelijkheid :')
Ik zeg niet dat de door jou geposte CBS cijfers onbetrouwbaar zijn, ze zijn alleen niet representatief omdat het in verhouding een heel klein percentage ondervraagden betreft.
Cijfers die aangeven dat er in 2014 vaker aangifte is gedaan van criminaliteit jegens allochtone Nederlanders zijn dat wel. Zolang daar geen sprake van is, is mijn ''beeld van de werkelijkheid'' inderdaad anders.
pi_158874904
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Harmankardon het volgende:
Het verbaast me dat alle aangiftes voor aanranding zijn als je sommige verhalen leest. Ik neem aan dat de juridische invulling van verkrachting in Duitsland niet fundamenteel verschilt van de onze.
Ik vermoed dat de politie daar ook een rol in heeft gespeeld. "Dus er werd bij u alleen ongevraagd een paar vingers in de vagijn en de anus gestoken, ik noteer dat als aanranding".
pi_158874991
quote:

[..]

Ik dacht global warming, dat was toch de nieuwste reden voor aanslagen/terrorisme/jihadisme?
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:02:40 #250
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158874999
Keulen onthult bij deze ook een nieuw verkeersbord. Alvast ter sensibilisering van de Duitse vrouw voor het Carnavalsfeest volgende maand:

Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')