Ja, maar die is oud genoeg om hem op TV te hebben gezien toen het uitgezonden werd....quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik meen dat Edwin Evers hem ook altijd nadoet op de radio
Opnemen en delen... Ik vind het altijd hilarischquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die is oud genoeg om hem op TV te hebben gezien toen het uitgezonden werd....
Daarbij doet Evers niet de actualiteiten zoals die op dat moment bij ons in de auto en om ons heen spelen, dat maakt het vooral zo leuk.
Nah, liever morgen dan over een week omdat de vrachtwagen vandaag van de weg geschoven is toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef sacha het volgende:
ik wacht op mijn nieuwe tablet maar de post ligt plat in het noorden van het land
Ik krijg ook een alert dat ivm weersomstandigheden mn levering mogelijk later komtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef sacha het volgende:
ik wacht op mijn nieuwe tablet maar de post ligt plat in het noorden van het land
tablet zou er gisteren al zijn dus misschien ligt ie al naast de wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, liever morgen dan over een week omdat de vrachtwagen vandaag van de weg geschoven is toch?
Is de school alweer open?
Vaart de boot wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
tablet zou er gisteren al zijn dus misschien ligt ie al naast de weg![]()
en ja, de school is weer open
de eikelmannetjesquote:
Deze dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was vast wel een Jambers gast die ze heeft zien lopen....
Hoe komt het dat je dit allemaal weet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo ik wil graag even aankondigen dat jullie een nieuwe vaste user hier krijgen binnenkort, hij heet Kurovski, vroeger bekend als niels0. Ik denk dat jullie enorm blij met hem gaan zijn. Hij houdt van skaten, leunen, varen en meisjes van 18.
Dan ga ik nu weer weg want ik ben 24. Dag vrienden.
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dit allemaal weet?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.
Ik heb liever dat je zelf zijn luier verschoond.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.
Nee, nee hij is ontzettend zelfstandig. Een echte zeebonk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zelf zijn luier verschoond.
Dank je Guus, dank je.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gefeliciteerd met de komst van Niels0. Die man is een rasechte kwaliteitsuser.
Donder eens op. Jij bent veel te jong om hier te posten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe Piet Paulusma!
Prijzen zijn niet ruilbaar of in te leveren bij je dichtstbijzijnde skatewinkel.
Ik ben je dochter, zo praat je niet tegen mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Donder eens op. Jij bent veel te jong om hier te posten.
Oh ja shit. Sorry milady.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben je dochter, zo praat je niet tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |