abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158939020
Mijn zoon wil een broertje en mijn dochter een zusje :7 .
Voor mezelf heb ik geen voorkeur, maar ik gun mijn zoon een broertje. Zodat hij niet meer de enige jongen in huis is. ;) En als het toch een meisje is, dan ga ik extra stevig benadrukken hoe bijzonder het is dat hij mijn enige zoon is en zal blijven. O+ O+ Ik hoop vooral dat er niks geks opvalt morgen aan de echo. Gewoon een gezond spartelend kindje. O+ Ook ik ben me deze zwangerschap meer dan voorheen bewust van hoe precair het toch allemaal is.

Jammer Svane, dat het zwaarder is, zo'n tweede zwangerschap. Hier voel ik wel dat ik echt wel sneller buiten adem ben, af en toe wat steken in billen of schaamstreek, maar ik voel me nu zo ontzettend goed dat ik het gevoel heb alles aan te kunnen wat dat betreft. :P
pi_158939093
Volgens mij idd redelijk wat tweede kindjes nu ja!

En wat spannend dat de meningen verdeeld zijn Groofs! Ben heeeeel benieuwd naar morgen. En bij geslacht is het zo fijn dat allebei de opties episch fantastisch goed zijn.

Qua zwaardere zwangerschap scheelt het inderdaad dat ik vorige keer werkelijk geen klap te doen had behalve 8 uur per week college en 8 uur werken en een beetje studeren. En nu een peuter en 36 uur werk en forensen. :+ ga m'n thuiswerkmogelijkheden iets meer inzetten!
pi_158939173
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
pi_158939267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef Crumpette het volgende:
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
Ik vind het nu ook duizend keer leuker door het meeleven! Dus jeeeeee voordelen! *O*

En de hele junilichting bijna SEO's! Aaaaaah de tijd! Zo rap!
pi_158940464
Suiker, een meisje! O+ (ja, ik loop een stukje achter :@)
Nog 6 nachtjes, dan weten wij het ook!

Vandaag 20 weken, op de helft :)

Frummel, heel veel sterkte. Bij mijn vorige zwangerschap ook iets soortgelijks meegemaakt. Met een hoogzwangere buik bij de uitvaart van het kindje van een vriendin zitten, die een paar dagen voor mij was uitgerekend... :'(

Hier valt deze zwangerschap een stuk zwaarder dan de vorige keren. Ik ben veel meer moe en last van mijn bekken. De combi met gezin, werk en studie helpt ook niet mee. Komend blok ga ik even goed kijken welke vakken ik wel en welke ik niet ga doen, een compleet blok gaat hem niet worden, denk ik. Helemaal als ik ook nog aandacht wil hebben voor het maken van een nieuwe kamer voor de jongens en me wil voorbereiden op de komst van dit guppie. (en dat vind ik belangrijker dan extra studievertraging ;))
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158940681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef Frummeltje86 het volgende:
Xanteh, bij jou alles nog rustig? :*
Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
pi_158940713
Groof leuk! Wij gingen om die reden ook samen met O.
Niet de medische maar deze dus wel speciaal... Zo leuk was dat!
Ben heel benieuwd.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940719
Waaaaa spannend Xanteh!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940958
Spannend Xanteh!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158941109
Xanteh, hoei, spannend!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158941237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
Woei! Wat spannend! Veel plezier en succes :)
pi_158941451
Oh jee, wat spannend. Dat lijkt me zo'n bizar begin van de bevalling, gebroken vliezen. Dat je gewoon weet dat het gaat gebeuren.
pi_158942057
Xanteh!! :% zet m op!!
pi_158942248
Xanteh spannend, hopelijk komen de weeën ook snel. Zet hem op!
pi_158943770
Woohoo Xanteh, spannend *O* ! Zet 'm op!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:43:13 #196
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_158944145
Xanteh! *O* O+
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:48:46 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158944361
Jeetje, frummel, wat heftig.. Veel sterkte!

En zet 'm op Xanteh! :%
pi_158944418
Xanteh wat spannend! Hopelijk komt het snel op gang. Succes! :%
pi_158945681
Xanteh wat spannend!! Succes :% :%
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:35:30 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158946011
Xan zet m op *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158946356
Heeeel veel succes Xanteh!! :% *O*
pi_158951817
Dank jullie wel, helaas nog niks te melden, weeën hebben er nog geen zin in :{
pi_158952035
Xanteh ik hoop dat t snel begint, heb je wel een beetje kunnen slapen?

Piekie ik had dezelfde zorg als jij maar mijn energie is nu terug aan 't komen. Ik heb dezelfde combinatie als jij qua werk en studie en gezin. Dat is best pittig merk ik. Maar ik ga nu wat minder werken. Daar moet wel ruimte voor zijn natuurlijk! Maar ik kan ook niet minder voor mn studie doen want dan haal ik het eerste jaar niet.
Voel me wel een coole moeder vaak O+
pi_158952448
Frummeltje :*

-

*O* Xanteh, je babytje komt eraan! Zijn er al weeen gespot? En heb je wat kunnen slapen nog? Heel veel succes en geniet van de kennismaking met je babytje :*

Groofsken, wat leuk om samen met je groten een geslachtsecho te laten maken <3 Veel plezier vandaag!

Piekie, ik ben bij jou ook zo nieuwsgierig!

Ik heb ook nog steeds een heel sterk voorgevoel, maar omdat er meer mensen waren met voorgevoelens waar het dan toch het andere bleek, twijfel ik er soms opeens toch aan, of durf ik er iets minder hard op te vertrouwen of zo.. Ik heb wel 1 geslachtsgekleurd kledingstuk onderweg..! Mocht het niet kunnen, dan bewaar ik het wel voor een derde of verkoop ik het weer of zo, maar het was in de sale en te lief en <3

Hier vond ik het begin/eerste trimester van de zwangerschap ook wel eventjes heavy, vooral geestelijk. Inmiddels gaat dat gelukkig echt veel beter en lichamelijk gaat het ook prima. Mijn buik is wel wat dikker (zwaarder?) dan de eerste keer, maar ik kan d'r gewoon nog alles mee wat nodig is ;) En ik vind het ook echt prima te doen met mijn peuter. Zelfs nu we in best wat drukker vaarwater zitten, en soms heb ik het dan geestelijk nog wel even zwaar, als ik echt heel moe ben vooral, maar het meeste kan op ons eigen tempo gelukkig en is dus heel goed te doen.

En dat spartelende, rommelende, zwemmende babytje in mijn buik O+ Het is zo fijn om dat telkens weer te voelen!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:34:49 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158952517
Oe baby onderweg, leuk!

Hier iets zonniger stemming dan van de week, toen zat ik er even doorheen.
Ik ben gisteren naar opleiding geweest (doe ik naast werk, heel erg leuk en interessant, maar even loeizwaai nu, gewoon stom getimed :@ ). Ik ga zwaar gematst worden met opdrachten maken voor opleiding, dus mijn vrees van eergisteren dat ik ermee moet stoppen en volgend jaar voor duur geld opnieuw moet doen is helemaal weg _O_
Kennisniveau was wel aanwezig bij me gaf ze aan en als ik de lesdagen kan komen en de opdrachten kan maken die prioriteit hebben (hebben ze gisteren met me doorbesproken), kan ik alles gewoon halen.
Eigenlijk eind mei examen doen, maar dat mag ik eerder doen ipv uitgerekende datum O+

Helden daar, ik ben helemaal gerustgesteld en blij *O*

En tot nu toe bijna 18 uur niet gekotst, jeej *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:36:41 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158952532
Ela O+

Ik zit met een spartelend baby'tje in mijn buik in de trein. Ik ga een dagje naar vriendinnen in Amsterdam, ben wel benieuwd hoe dat gaat.

Vannacht wakker gelegen met harde buiken, ik denk dat t kwam door mijn volle blaas, maar ik ben toch ook wel blij dat ik maandag naar de vk moet. Heb toch wel een lijstje dingen die ik niet herken van de vorige keer, en er rinkelt toch ergens een 'niet pluis' belletje :@
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:38:11 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158952545
Oh fijn Molo!

Ennn vergeet ik bijna Xanteh succes te wensen! Hopelijk straks toch weeën! :%
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:39:02 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158952551
Spartelbaby in je buik lijkt me zo bijzonder O+

Veel plezier vandaag, en rustig aan, laat je maar lekker verwennen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158952664
LB, schrijf ze op, zodat je onthoudt wat je allemaal wilt vragen bij de vk :) En hopelijk is het gewoon anders en niets geks.

Molo, hoe fijn dat er zo wordt meegedacht! Het gaat je gewoon lukken :*
pi_158952850
LB dat lijkt me vervelend, zo'n onderbuikgevoel. Opschrijven vind ik geen gek idee! Hopelijk is er niets aan de hand of moet je gewoon (nog) iets rustiger aandoen..

Ela jij hebt ook veel te doen tijdens je zwangerschap inderdaad! Iedereen eigenlijk he :D maar het is ook wel weer lekker ofzo vind ik. Zoveel leuke dingen en ontwikkelingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')