Zeker zeker, behalve dan dat ik vandaag van plan was te gaan leren, maar dat is niet gelukt. Met jou?quote:
Wow toevallig, ik had precies het zelfde, wat hebben we toch veel gemeenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker zeker, behalve dan dat ik vandaag van plan was te gaan leren, maar dat is niet gelukt. Met jou?
WTF MAN GA UIT MIJN TOPIC. Het is dat ik je mag, maar wil je hier alsjeblieft niet meer posten, dat is tegen de regels.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
Inhuldevanspatieloostikikditspatieloos!
Het gaat niet om het aantal posts. Ik wil gewoon een plekje voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
Het is dat jij je post gemiddelde omhoog wil hebben en omdat ik je mag, anders had ik al een TR gemacht.
Als je mij toelaat komt het wel tot deel twee, mits geen mod tussen beide springt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit tot deel 2 kom
Maar maar jij bent geen Spatieloos.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je mij toelaat komt het wel tot deel twee, mits geen mod tussen beide springt.
DM effe je rekening, dan zal ik het overmaken!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar jij bent geen Spatieloos.
Okay okay, laten we het zo doen. Voor 10 euro per topic mag jij er in posten!!
Ik heb dus wel een eigen SC, maar jij mag er eigenlijk niet in posten!!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een eigen SC, maar jij mag er eigenlijk niet in posten!!
Maar ja ik mag ook in jouw SC posten dus ik denk dat ik jou toegang niet kan verbieden.
Niet schelden spatie, dat doe je IRL toch ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
Tering, ik wou eigenlijk een SC met alleen mijn posts, maar minstens 4 mensen hebben het al verpest
Slet. TR. hopelijk gaat dit op slotquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was niet lief bedoeld, was sarcastisch. Op donderen ******h**r
Hopelijk niet, en stop nou met posten, dan stop ik met je stalken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slet. TR. hopelijk gaat dit op slot
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hopelijk niet, en stop nou met posten, dan stop ik met je stalken.
Vorige week was niet, zal wel toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
Zou er morgen One Piece manga zijn?
U mad bro?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Abed, G, ga uit mijn topic. Is verboden voor niet Spatieloos.
Ja best wel. Dit is een privé topic. Er mag alleen gelurkt worden, maar lurkers in dit topic zijn wel erg kansloosquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
Aangezien dit toch tot nachtbagger verheven is....nog maar eentje van mij erbij.
quote:
Maak maar een nieuwe Nachtbagger, of nachtbagger maar in Geerd. Dit is een serieus topic bedoelt voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
Aangezien dit toch tot nachtbagger verheven is....nog maar eentje van mij erbij.
Beter wordt dit de 'contact Spatieloos" topic.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft ga nou weg, als je mij wilt contacteren is een DM of een andere SC beter.
Nee, maak maar een nieuw topic daarvoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter wordt dit de 'contact Spatieloos" topic.
nee, want dit topic bestaat al.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maak maar een nieuw topic daarvoor.
Ik heb maar meteen voor 300 topics overgemaakt. Als ik minder dan 30.000 euro over maakt begint de bank weer te zeiken over "abnormale transacties"quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je het geld al over gemaakt? Want je bent anders wel enorm illegaal bezig.
wezenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen voor 300 topics overgemaakt. Als ik minder dan 30.000 euro over maakt begint de bank weer te zeiken over "abnormale transacties"
Bedankt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen voor 300 topics overgemaakt. Als ik minder dan 30.000 euro over maakt begint de bank weer te zeiken over "abnormale transacties"
Geen probleem.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef Spatieloos het volgende:
Bedankt mensen die hier niet posten.
Son of Zeus, brother of Hercules, Father of aestheticsquote:
Ok doei.quote:
Ik vind hem wel cool eigenlijk, NU WEGWEZENquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Son of Zeus, brother of Hercules, Father of aesthetics
Laat dan ook eens wat ruimte voor andere MANquote:
Alleen jij, want jij hebt betaald.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat dan ook eens wat ruimte voor andere MAN
Father of mankindquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Son of Zeus, brother of Hercules, Father of aesthetics
Vandaag*quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
Heb veel TRtjes moeten maken vandag.
Misschien word het eens tijd om te gaan slapen?quote:
Abed het is dat ik niet discriminerend wil over komen, maar jouw soort is hier niet welkomquote:
Eerst moet het topic vol zodat ik een tweede deel kan openen, want als iemand anders de TS is kunnen ze de regels aanpassen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien word het eens tijd om te gaan slapen?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Abed het is dat ik niet discriminerend wil over komen, maar jouw soort is hier niet welkom
Ik zal wel een beetje meehelpenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eerst moet het topic vol zodat ik een tweede deel kan openen, want als iemand anders de TS is kunnen ze de regels aanpassen.
Niet haten op mijn bradda abedquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Abed het is dat ik niet discriminerend wil over komen, maar jouw soort is hier niet welkom
Goed punt, goed punt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eerst moet het topic vol zodat ik een tweede deel kan openen, want als iemand anders de TS is kunnen ze de regels aanpassen.
TR GEMACHTquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zal wel een beetje meehelpen
Ik haat niet, ik wil gewoon dat jullie weg gaan. Alleen ik en DerRabbit mogen hier posten.quote:
"Ik en"quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik wil gewoon dat jullie weg gaan. Alleen ik en DerRabbit mogen hier posten.
Kapen is alleen toegestaan door Spatieloos, zelfs niet voor betalers. Lapohunten mag wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt.
Ik zal voor de Lapo hunt gaan!
Deze man weetquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik wil gewoon dat jullie weg gaan. Alleen ik en DerRabbit mogen hier posten.
Ik ben net terug van een ban van een jaar, laat me genieten swa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee appels opquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TR GEMACHT
KLOOTZAK KRIJG TEVEEL APPELS VOOR JE VERJAARDAG!
Geniet maar in een fatsoenlijle SCquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een ban van een jaar, laat me genieten swa.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geniet maar in een fatsoenlijle SC
Gezond. Op je verjaardag hoop ik dat je er minstens 18 moet eten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee appels op
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar je moet gewoon weg. Jullie mensen zijn hier niet welkom.
Ik ben pas jarig geweest, maar ik kan me niet herinneren of ik toen appels heb gegeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezond. Op je verjaardag hoop ik dat je er minstens 18 moet eten.
Ik weet het ook niet, en nu weg, sinterklaas, of ik laat Zwarte piet (Abed) je in elkaar slaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben pas jarig geweest, maar ik kan me niet herinneren of ik toen appels heb gegeten.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, en nu weg, sinterklaas, of ik laat Zwarte piet (Abed) je in elkaar slaan.
Je zit al op 7.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben al op pagina 4
Over de helft nog.
Nog minder dan de helft om bij twee keer de helft te komen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb meerdere posts per pagina. WEGWEZEN
Kratten er niks van.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
Dit stuurde Toto net, ik ga kijken.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
Bedankt Toto dat je weg bent. Nu Abed nog.
Het staat voor speedchat voor diegenen die het behandelen als een slowchat!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Staat SC eigenlijk voor slowchat of speedchat?
nope kan niet wel sneller postenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga de FOK! regels lezen.
Krijgen mensen met ABO minder kans op ban?
http://forum.fok.nl/rde/faqquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
TR Gemacht
Waar staan de regels van FOK!?
Ik kijk toch geen STARWARSquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als dit topic binnen een uur niet dicht zit ga ik Star Wars spoileren
WEGWEZENquote:
idkquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom praat je ineens Engels, Spatie?
Hallo beste Guus_Geluk, dit topic is alleen voor mensen met de exacte username: Spatieloosquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo beste Guus_Geluk, dit topic is alleen voor mensen met de exacte username: Spatieloos
Zou u alsjeblieft niet meer verder willen posten in dit topic.
Bedankt
Wegwezen.
Perfect score dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Pagina 5/7
Helaas is waarschijnlijk meer dan een halve pagina gevuld door Niet-Spatieloos
Die spoilers DM je maar lekker. WEGWEEZENquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik zal terugkomen met spoilers
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij geen empathie, jij psychopaat?!
Moderators kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik moderator was had je nu een ban of 6
Dat wist ik ergens. Helaas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet bannen.
Word je dan spatieboos?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
You better not Mod or I'll find you and ruin your fucking life
JA DAN WORD IK SPATIEBOOS, DAT BEN IK NU OOK WANT JE BEN ER WEER!!!!quote:
Oh.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
Nu weg wezen, Guus. Ik heb je altijd gerespecteerd, maar het respect daalt met de post.
Aantal forumposts82.715 (75 per dag)quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:48 schreef Spatieloos het volgende:
aantal posts: 32.226 (gemiddeld 18 per dag)
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aantal forumposts82.715 (75 per dag)
wegwezenquote:
Maak een nieuw account.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil het aantal posts per dag gelijk aan mijn leeftijd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |