Zeker zeker, behalve dan dat ik vandaag van plan was te gaan leren, maar dat is niet gelukt. Met jou?quote:
Wow toevallig, ik had precies het zelfde, wat hebben we toch veel gemeenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker zeker, behalve dan dat ik vandaag van plan was te gaan leren, maar dat is niet gelukt. Met jou?
WTF MAN GA UIT MIJN TOPIC. Het is dat ik je mag, maar wil je hier alsjeblieft niet meer posten, dat is tegen de regels.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
Inhuldevanspatieloostikikditspatieloos!
Het gaat niet om het aantal posts. Ik wil gewoon een plekje voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
Het is dat jij je post gemiddelde omhoog wil hebben en omdat ik je mag, anders had ik al een TR gemacht.
Als je mij toelaat komt het wel tot deel twee, mits geen mod tussen beide springt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit tot deel 2 kom
Maar maar jij bent geen Spatieloos.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je mij toelaat komt het wel tot deel twee, mits geen mod tussen beide springt.
DM effe je rekening, dan zal ik het overmaken!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar jij bent geen Spatieloos.
Okay okay, laten we het zo doen. Voor 10 euro per topic mag jij er in posten!!
Ik heb dus wel een eigen SC, maar jij mag er eigenlijk niet in posten!!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een eigen SC, maar jij mag er eigenlijk niet in posten!!
Maar ja ik mag ook in jouw SC posten dus ik denk dat ik jou toegang niet kan verbieden.
Niet schelden spatie, dat doe je IRL toch ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
Tering, ik wou eigenlijk een SC met alleen mijn posts, maar minstens 4 mensen hebben het al verpest
Slet. TR. hopelijk gaat dit op slotquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was niet lief bedoeld, was sarcastisch. Op donderen ******h**r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |