Was het niet ook een beetje Hollandsche trots?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Missen jullie trouwens ook niet de dikke reclamestukken van bijvoorbeeld Reiger Racing Suspension en nog een bekend bandenmerk? Dit jaar hebben ze zoiets niet bij RTL, wel?
De intercoolers van Kamaz komen uit Eindhoven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was het niet ook een beetje Hollandsche trots?
Zelfs Kamaz rolt op de paarse staven.
[ afbeelding ]
Omdat geen weldenkend mens IVECO wil rijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom was Stacey eigenlijk weg bij de Rooy
Hij won toch in een man? Volgens mij heeft man hem gevraagd om weer bij hun te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen zei een welbekend schaatser.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef jpjedi het volgende:
Nondeju, peugeot zet wel even een Dakar weg zeg.
nou nou hahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat geen weldenkend mens IVECO wil rijden.
Ik vind ze degelijk over komen. Ik vermoed dat ze het wel gaan redden. Beter dan die coronel buggies iigquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen zei een welbekend schaatser.
Het is voor hun te hopen dat ze hun kruit niet te veel verschieten in de beginfase
Verklaar?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De intercoolers van Kamaz komen uit Eindhoven.
En waarom post je dan niet effe een linkje?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de blog gelezen van Jan van Gerven?
Humor in de dakar
die was vorig jaar als sponsor van van alles en nogwatquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Volgend jaar kan 'ie beter Kärcher aantrekken als hoofdsponsor![]()
Hij wilde helemaal stoppen. Maar toen heeft Marcel van Vliet gevraagd of hij MAN wilde gaan rijden. En tegen Marcel van Vliet kan volgens mij niemand nee zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is niet is, kan nog komen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Missen jullie trouwens ook niet de dikke reclamestukken van bijvoorbeeld Reiger Racing Suspension en nog een bekend bandenmerk? Dit jaar hebben ze zoiets niet bij RTL, wel?
Doe dan een linkje, pikquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de blog gelezen van Jan van Gerven?
Humor in de dakar
twitter:GinafRallyPower twitterde op donderdag 07-01-2016 om 00:48:11Einde #dakar voor Lammers, de motorschade is niet tijdig te verhelpen voor de start van het tweede deel van marathonetappe. reageer retweet
twitter:ProkopOfficial twitterde op donderdag 07-01-2016 om 07:58:14Hello to all fans! Thanks for great support! How are you today??
Crazy @dakar https://t.co/gjKsP8sun6 reageer retweet
Als er toch niks krom is, is er toch weinig aan de hand? Allemaal body zoals ik kan zienquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Impry het volgende:
En zo stond Prokop vandaag aan de start
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)5534/?type=3&theater
Komt vooral door dat paneel van het 'bed' van de pickup i.c.m. de slappe band, lijkt op een gebroken rug. Net een Ford Raptor zo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:08 schreef Impry het volgende:
Klopt, ziet er erger uit dan dat het is, vandaar dat hij ook gewoon rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |