SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een cliffhanger van vLoon vorige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wtf, Gordon een uur!?! Waarom in godsnaam zoveel??
Daar ben ik het mee eensquote:
Ik ben groot fan. Dat jaar dat ie gediskwalificeerd werdt, over zo'n dom iets, bahquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
jammer.ik gun het hem wel een beetje
Gordels verplicht op de quads!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef DieselTank het volgende:
hij stuiterde van zijn quad af ahhah
En renegade is toch wel mooier dan zon yamaha![]()
Wij hebben thuis ook een gordel op onze quad ivm met landbouwvoertuig en anders moet je een helm op maar als ik iemand zie met een gordel om op die quad snijd ik meteen die gordel doorquote:
Heeft jouw quad een dieseltank?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook een gordel op onze quad ivm met landbouwvoertuig en anders moet je een helm op maar als ik iemand zie met een gordel om op die quad snijd ik meteen die gordel door
quote:
hihi iets teveel offtopicquote:
Als de batterij niet leeg isquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De tomcam is het betrouwbaarste apparaat van de hele Dakar
Na het blussen van gisteren mogen ze niet het imago van baksteen etende boosRussen verliezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kamaz porpt zich er even denderend langs
Ja, voor zandbakken en schepjes en zandkoekjes en alleszuigers!quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef gijsman het volgende:
Coronel zijn agenda komt nu wel overvol te staan met sponsor activiteiten.
Vooral voor dat laatstequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, voor zandbakken en schepjes en zandkoekjes en alleszuigers!
Past Karcher nog wel op zijn buggy?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Volgend jaar kan 'ie beter Kärcher aantrekken als hoofdsponsor![]()
Even wat Eru kuipjes opeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef gijsman het volgende:
[..]
Past Karcher nog wel op zijn buggy?
Achterliggie-immekaar-zette mis ik welquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Missen jullie trouwens ook niet de dikke reclamestukken van bijvoorbeeld Reiger Racing Suspension en nog een bekend bandenmerk? Dit jaar hebben ze zoiets niet bij RTL, wel?
Was het niet ook een beetje Hollandsche trots?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Missen jullie trouwens ook niet de dikke reclamestukken van bijvoorbeeld Reiger Racing Suspension en nog een bekend bandenmerk? Dit jaar hebben ze zoiets niet bij RTL, wel?
De intercoolers van Kamaz komen uit Eindhoven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was het niet ook een beetje Hollandsche trots?
Zelfs Kamaz rolt op de paarse staven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |