Traagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een cliffhanger van vLoon vorige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wtf, Gordon een uur!?! Waarom in godsnaam zoveel??
Daar ben ik het mee eensquote:
Ik ben groot fan. Dat jaar dat ie gediskwalificeerd werdt, over zo'n dom iets, bahquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
jammer.ik gun het hem wel een beetje
Gordels verplicht op de quads!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef DieselTank het volgende:
hij stuiterde van zijn quad af ahhah
En renegade is toch wel mooier dan zon yamaha![]()
Wij hebben thuis ook een gordel op onze quad ivm met landbouwvoertuig en anders moet je een helm op maar als ik iemand zie met een gordel om op die quad snijd ik meteen die gordel doorquote:
Heeft jouw quad een dieseltank?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook een gordel op onze quad ivm met landbouwvoertuig en anders moet je een helm op maar als ik iemand zie met een gordel om op die quad snijd ik meteen die gordel door
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |