razz waar liggen ze bij Primark? Ik kon ze niet vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor de Wallaboo voetenzak wil ik graag ¤15.
Kwijlslabjes ¤2,50 voor de hele stapel. Is mix zelfgemaakt door oma, Primark, Karstad. Een paar zijn wat verkleurd aan 1 kant maar ze zijn allemaal aan twee kanten te dragen.
Doe me maar een PM als je ze wil overnemen.
Geen idee! M'n moeder heeft ze destijds daar gekocht, maar dat is alweer 1,5 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
razz waar liggen ze bij Primark? Ik kon ze niet vinden
Hier hangen ze vlak voor de kassa, bij het andere babytextiel (slaapzakken, handdoeken en washandjes), in de buurt van de babykleding. Erg goedkoop vond ik ze overigens niet toen ik ze kocht, volgens mij waren ze 8 of 10 euro voor een pakje met drie stuks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
razz waar liggen ze bij Primark? Ik kon ze niet vinden
Bij H&M 3 voor ¤7 en 's ochtends kun je ze voor goedkoper uit de sale halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier hangen ze vlak voor de kassa, bij het andere babytextiel (slaapzakken, handdoeken en washandjes), in de buurt van de babykleding. Erg goedkoop vond ik ze overigens niet toen ik ze kocht, volgens mij waren ze 8 of 10 euro voor een pakje met drie stuks.
ik zou voor LuDann kijken, kon ze niet vinden, medewerker ook niet. Achte de kassa heb ik niet gekeken, kan ik nog wel doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier hangen ze vlak voor de kassa, bij het andere babytextiel (slaapzakken, handdoeken en washandjes), in de buurt van de babykleding. Erg goedkoop vond ik ze overigens niet toen ik ze kocht, volgens mij waren ze 8 of 10 euro voor een pakje met drie stuks.
afbeelding[/url] ]quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke schoentjes, maat 21. Bijna niet gedragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkje van Chaos and Order met bijpassende legging, maat 134/140
zgan omdat dochter weigert![]()
[ afbeelding ]
Jurkje van Bampidano maat 128/134
[ afbeelding ]
Zomersetje, 6jr
[ afbeelding ]
maatje 92, nooit gedragen
[ afbeelding ]
TomTailor colbertje 122
[ [url=http://myalbum.com/photo/BVodQd514Ire/720.jpg
Ik heb je gePM'd!quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:59 schreef Lamb29 het volgende:
Zo nog een laatste uitmestpoging totdat het hier los gaat met babygeweld
Hai!quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:29 schreef hilliebillie het volgende:
Dan heb ik ook nog de aerosleep matrasjes met hoeslaken
Die ene met het kleine defect (zie foto) voor dertig euro incl een hoeslakentje (werking is nog goed, is alleen een keer met de verkeerde kant naar buiten in de wasmachine geweest)
En die zonder defect voor ¤35 (ex verzenden)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook nog twee pacco piccolo inbakerdoeken te koop
[ link | afbeelding ]
En de babykamer (als ik dan toch bezig ben)
http://link.marktplaats.nl/m1013665100
Yep stuur me maar een dm dan reageer ik in m'n pauze of vanmiddagquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai!
Ik zou graag die zonder defect met hoeslakentje van je overnemen
In DM verder?
Jaaa die zijn leuk! KwijlSjaak wil ze graag hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:01 schreef Dot. het volgende:
Iemand nog interesse in kwijlslabjes? De witte dinosaurus dingetjes zijn van de Primark, die grijs-blauwe heeft wat last van tomatenaanslag in het puntje en die met de bootjes is veel gewassen. Rechts zijn de bovenste twee van Target en zgan, daaronder Marks & Spencer en de matchende met de bootjes die volgens mij van de Debenhams komen. 4 euro plus verzenden voor alles?
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
afbeelding[/url] ]quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke schoentjes, maat 21. Bijna niet gedragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkje van Chaos and Order met bijpassende legging, maat 134/140
zgan omdat dochter weigert![]()
[ afbeelding ]
Jurkje van Bampidano maat 128/134
[ afbeelding ]
Zomersetje, 6jr
[ afbeelding ]
maatje 92, nooit gedragen
[ afbeelding ]
TomTailor colbertje 122
[ [url=http://myalbum.com/photo/BVodQd514Ire/720.jpg
Wat wil je voor dat Chaos and Order setje?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:29 schreef milka82 het volgende:
[..]
afbeelding[/url] ]
Winterjasje maat 92
[ afbeelding ]
Leuk zomerpakketje (evt ook los) maat 116-122
[ afbeelding ]
Foto van het jurkje in het pakketje hierboven
[ afbeelding ]
Jurkje 110/116
[ afbeelding ]
En een heel leuk setje van Nijntje maat 86 (lukt niet om de foto hier te plaatsen)
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
he jammer je bent me voor. Ik had die cars wel willen hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jaaa die zijn leuk! KwijlSjaak wil ze graag hebbenIk pm je zo.
Vooralsnog zijn beide 134 jurkjes nog beschikbaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Sjit te laat voor de 134 jurkjes. Sjit sjit.
Wat wil je er voor hebben, faptist?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:57 schreef faptist het volgende:
Maak ik iemand blij met een frozen jurkje van Elsa?
Het is blauw met zilveren details. (Joh!)
Maat 110
Helemaal nieuw in de verpakking. Dubbel besteld. Dom dom.
Ah mogelijk interesse hier, aangezien mini vrij klein is.. Heb je een prijs in gedachten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb een Joolz Baby bodyguard die ik niet ga gebruiken, nog nooit de verpakking uit geweest.
Het is een extra ondersteuning voor in de wandelwageninzet voor kindjes die nog wat klein zijn, een beetje het idee als de inleg van de Maxi Cosi.
Geschikt voor alle Joolz Geo en Joolz Day modellen.
Zwart. Ik wil er ¤32,- inclusief voor (verzending met Kiala of DHL4you).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah mogelijk interesse hier, aangezien mini vrij klein is.. Heb je een prijs in gedachten?
Edit: welke kleur istie?
dan sla ik even over, heb inmiddels redelijk watquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Cholula het volgende:
[..]
Super late reactie:
Ik heb effen rompers, ze zijn bijna allemaal wit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤4 per stuk
[ Bericht 13% gewijzigd door Cholula op 29-01-2016 21:51:36 ]
5 euro?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:15 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben, faptist?
Dit is hem trouwens (maar reclame foto dus irl wel minder mooi natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:15 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben, faptist?
Dochter zag zojuist de foto en was meteen verkochtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:35 schreef faptist het volgende:
[..]
Dit is hem trouwens (maar reclame foto dus irl wel minder mooi natuurlijk)
[ link | afbeelding ]
Het meisje voor wie ik hem kocht is 5 en is 102 cm lang.quote:Op zondag 31 januari 2016 07:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dochter zag zojuist de foto en was meteen verkocht
Ik twijfel alleen een beetje of het erg is dat hij twee maten te groot is.
Valt de jurk toevallig klein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |