ooiebeest heeft gratis verzenden, dragenenzo pas vanaf een bepaald bedrag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef LuDann het volgende:
[..]
Woah, forse verzendkosten zeg.
Thanks, ik houd hem in gedachten maar als iemand nog een tweedehandsje heeft houd ik me aanbevolen.
DMquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:19 schreef Twinkly het volgende:
Bordspel Knibbel Knabbel Knuisje. Een keer geprobeerd. 18 euro.
[ afbeelding ]
Bordspel Muizenval. Een keer geprobeerd. 18 euro.
[ afbeelding ]
Puzzel 1000 stukjes van Walt Disney, waarin je verborgen plaatjes moet vinden. 2 euro.
[ afbeelding ]
Puzzel 1000 stukjes Lord of the Rings. 2 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donkerblauw campingbedje. Twee keer gebruikt. 10 euro. Eventueel hebben we ook een goed Ikea-matrasje erbij.
[ afbeelding ]
Little People SkyWay racebaan. Onze jongens houden niet zo van autootjes, dus spelen er nooit mee. 20 euro.
[ afbeelding ]
Doppler Angelsounds. Helaas is de geleidingsgel op, maar je schijnt ook babyolie te kunnen gebruiken en anders zijn de flesjes gel ook los te koop voor weinig.
12 euro.
[ afbeelding ]
Medela valves & membranes. Zit nog dicht. 4 euro.
[ afbeelding ]
Zachte warme winterslaapzak. 5 euro.
[ afbeelding ]
Wollen slaapzak Disana. 10 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wie heeft er leuk lente spul voor een meisje 92/98
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben op zoek naar zomerkleding in maat 104 (en jurkjes evt 110). Wie heeft er nog wat liggen?
Oh, dankje voor het opzoekenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zie hierboven
Mexx salopette is officieel 110 maar kan al met 98/104 en door tot 110 als 3 kwart pijpjes
Ja ik denk het wel. Straks even overleggen. Hebben die dingen gekocht voor Sjaak maar nooit gebruikt (ja, om te kijken hoe ze staan).quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig oorkappen in de aanbieding?
Bedankt, maar deze zijn te klein voor kuikenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Straks even overleggen. Hebben die dingen gekocht voor Sjaak maar nooit gebruikt (ja, om te kijken hoe ze staan).
Deze:
http://www.oorkappen-shop(...)oorkappen-blauw.html
Ik wil ze wel! Wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Straks even overleggen. Hebben die dingen gekocht voor Sjaak maar nooit gebruikt (ja, om te kijken hoe ze staan).
Deze:
http://www.oorkappen-shop(...)oorkappen-blauw.html
¤15,-?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:27 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel! Wat wil je ervoor hebben?
Ben ik al te snelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog wel het een en ander... remind me effe als je over een paar dagen nog niks hebt gezien
Ook maar even hier!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heb je al iets gevonden Spees? Wat sneu voor S.![]()
Ik heb ook een vraagje; heeft iemand deze misschien liggen waar niks mee wordt gedaan?
[ afbeelding ]
Mijn jongste is ineens gék op deze tuttel (het gaat dus om de tuttel variant) dus ik wil er wel 1 (of 2) als reserve hebben. Ze zijn nog gewoon in de winkel te koop maar omdat ik weet dat veel mensen, net zoals wij, te maken hebben met een knuffeloverschot probeer ik het eerst hier!
Ik snooze je effe...quote:
Ik ben op zoektocht gegaan, nog niet gevonden. Zal het vanavond even aan vriend vragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |