Nee, maar ik zwicht tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag weg voor kleine prijsjesStuur maar een dm/pm.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mabawa. op 07-01-2016 13:42:20 ]
Wow, das echt goedkoop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:41 schreef Dot. het volgende:
Ebay!
Bijv: http://m.ebay.com/itm/New(...)556349213?nav=SEARCH
Wel uit China, dus dat duurt even.
Heb je een naaimachine? Kan trouwens zelfs met de hand. Je hebt een paar sokken nodig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef LuDann het volgende:
Hola.![]()
Ik zoek beenwarmers voor mijn meisjesbaby. Advies voor waar ze goedkoop te krijgen zijn is ook welkom, maar ik kom niet vaak in fysieke winkels.
Baby legsquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wow, das echt goedkoop.Op welke term zocht je? Ik keek net ook even maar kwam dit niet tegen.
Oh das best een leuk projectje! Ze zijn tof! Ik heb een naaimachine maar geen idee hoe er mee om te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je een naaimachine? Kan trouwens zelfs met de hand. Je hebt een paar sokken nodig.[ afbeelding ]
Super, thanks. Ik ga er denk ik een paar bestellen en dan ook zelf een stel proberen te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Baby legsVolgens mij zijn ze er nog goedkoper, maar dit was even snel. Ik dacht dat ik ooit 5 paar voor 8$ ofzo had besteld.
geen patroon, maar heel simpel. Je knipt de hiel en de tenen uit een paar sokken. Het gedeelte tussen hiel en tenen vouw je dubbel en zet je aan de onderkant van het lange stuk vast. Goede kanten tegen elkaar, zigzagsteekje erdoorheen en klaar...quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:58 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh das best een leuk projectje! Ze zijn tof! Ik heb een naaimachine maar geen idee hoe er mee om te gaan.Wil het eigenlijk wel leren though, dit is misschien wel een leuk iets om mee te oefenen. Heb je een patroontje ofzo?
[..]
Super, thanks. Ik ga er denk ik een paar bestellen en dan ook zelf een stel proberen te maken.
oh je gooit al je meisjesspul er uit! Leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:56 schreef Dyre het volgende:
Ik gooi mijn album er ook weer even in
Voornamelijk meissjesspul, van maat 50 t/m maat 74, en wat extra's zoals slaapzakken, schoentjes etc.
https://www.flickr.com/ph(...)57660749177783/page2
(zijn 2 pagina's)
Hoi! Mag ik die twee bolero's? (Die gele en die blauwe, maat 74)quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:56 schreef Dyre het volgende:
Ik gooi mijn album er ook weer even in
Voornamelijk meissjesspul, van maat 50 t/m maat 74, en wat extra's zoals slaapzakken, schoentjes etc.
https://www.flickr.com/ph(...)57660749177783/page1
(zijn 2 pagina's)
Jahoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:20 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Hoi! Mag ik die twee bolero's? (Die gele en die blauwe, maat 74)
Maar het kost toch niks.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die Chinese ook en koop / maak vooral geen tien paar, die gebruik je namelijk niet(ze worden niet vies verder)
Ok, thanks voor de instructies.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen patroon, maar heel simpel. Je knipt de hiel en de tenen uit een paar sokken. Het gedeelte tussen hiel en tenen vouw je dubbel en zet je aan de onderkant van het lange stuk vast. Goede kanten tegen elkaar, zigzagsteekje erdoorheen en klaar...
Ik hen 8 paarquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die Chinese ook en koop / maak vooral geen tien paar, die gebruik je namelijk niet(ze worden niet vies verder)
Hij valt als het onderste broekje van dat setje van noppies. Daar is hij namelijk van nageknipt. ;-) Echt een maatje 50 dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef Dyre het volgende:
Oei, jongensspul
Ik heb wel interesse in de superheldenbroeken het Hema setje van Jip en Janneke.
(en misschien ook wel het Prenatal pakje)
Dat superheldenbroekje ziet er wel smal uit, hoe valt 'ie als je hem over 1 van die andere broekjes legt?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:47 schreef Estrys het volgende:
O ja rookvrij huis zonder huisdieren. Nou ja twee cavia's. Die mogen ook weg trouwens
Ze heeft maat 98-104 maar mevroi weigert iets met knoopjes te dragenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Estrys mag ik die Moodstreet en het spijkerjurkje van je overnemen?
En is jouw dochter daar al uit gegroeid of weigert ze ze te dragen?!
Girls..... gotta love emquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef Estrys het volgende:
Ze heeft maat 98-104 maar mevroi weigert iets met knoopjes te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:30 schreef Sylver_ het volgende:
Potver, LB!![]()
Ik twijfelde gisteren nog of ik nog even in V&A zou kijken, had ik het nu maar gedaan!
Die linksboven en rechtsonder bedoel je dan? Tuurlijk. Weg is weg zeg ik. Anders gooi ik ze in zo'n bak en als iemand hier er nog wat aan heeft, top toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh!! Jaaa Susie mag ik wel die hoge grijze en roze gympjes uit de onderste foto?
Ik wou net hier gaan vragen of iemand in die maat iets had liggen![]()
Ja die jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Die linksboven en rechtsonder bedoel je dan? Tuurlijk. Weg is weg zeg ik. Anders gooi ik ze in zo'n bak en als iemand hier er nog wat aan heeft, top toch.
Pm je even je adres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjes/unisex kleding mt 50/56 en accessoires: ¤25 excl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doomooseat, baby zitzak + bijhorende babygym: ¤50 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekbare draagdoek ByKay (maat M): ¤30 excl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrippTrapp baby-kuipje / newborn-set voor op de tripptrapp stoel: ¤50 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipper ¤10 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hier opruiming mt 50/56.
Maat 50 is hier alleen gewassen, want Dexter bleek er niet in te passen.
Vooral richtprijzen, pakketafname heeft de voorkeur. Als je alles koopt (of een heul groot deel) kunnen we wel een leuke prijs overeenkomen! Rookvrij huis, Dierenvrij huis en strijkvrij huis. Prijzen zijn excl. verzenden. Pm heeft de voorkeur!
Oh en het tafelkleed is niet helemaal schoon zie ik nu.
Klikkerdeklikklik (Hopelijk werkt ie ook).
Onder andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rekbare doek die Lijnloos hierboven aanvoert heb ik ook, maar dan zonder ster erop.
Hij is al tweedehands (misschien wel meer) via hier gekocht, ik heb nu te veel dus gaat die ook weg. Doe een mooi bod zou ik zeggen.![]()
http://static.webshopapp.(...)doek-grijs-melee.jpgI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Oeh die rendieren? Maat/prijs?We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Toch gek dat dat soort kleertjes als dat rendierpakje niet meer verkrijgbaar zijn in winkels als V&D, HEMA enzo. Zijn toch best veel mensen enthousiast over als ik het zo hier en in mijn omgeving om me heen hoor (Scandinavische retro kleding bedoel ik dan dus)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maat 50, paste Dexter niet zo goed. Beentjes te kort. prijs weet ik even niet uit m'n hoofd, 2,50 dacht ik. Staat in foto-emmerquote:. Pm maar bij verdere interesse.
Maar er is al een gegadigde in de Pm.. Zie ik nu.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kuukske op 12-01-2016 16:44:26 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ja.. Idd. Al zijn er genoeg van die retro winkeltjes in heel Nederland te vinden. Althans, ik zie ze steeds vaker.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:16 schreef Molo het volgende:
Toch gek dat dat soort kleertjes als dat rendierpakje niet meer verkrijgbaar zijn in winkels als V&D, HEMA enzo. Zijn toch best veel mensen enthousiast over als ik het zo hier en in mijn omgeving om me heen hoor (Scandinavische retro kleding bedoel ik dan dus)I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Er zijn echt tientallen webshops en ook veel stenen winkels die deze merken voerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:16 schreef Molo het volgende:
Toch gek dat dat soort kleertjes als dat rendierpakje niet meer verkrijgbaar zijn in winkels als V&D, HEMA enzo. Zijn toch best veel mensen enthousiast over als ik het zo hier en in mijn omgeving om me heen hoor (Scandinavische retro kleding bedoel ik dan dus)![]()
Alleen geen grote ketens idd
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Ja dat laatste bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Er zijn echt tientallen webshops en ook veel stenen winkels die deze merken voeren![]()
Alleen geen grote ketens idd
Als jullie nog goeie tips hebben voor online winkels houd ik me aanbevolen, na 1-2 (20-weken echo) mag ik los van mezelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
't Is wat meer niche dan LIEF en STOER etc. en dat vindt je meer bij de grote ketens, die willen bij zoveel mogelijk mensen aansluiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat laatste bedoelde ik eigenlijk.
Als jullie nog goeie tips hebben voor online winkels houd ik me aanbevolen, na 1-2 (20-weken echo) mag ik los van mezelf![]()
Goedvantoen.nlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat laatste bedoelde ik eigenlijk.
Als jullie nog goeie tips hebben voor online winkels houd ik me aanbevolen, na 1-2 (20-weken echo) mag ik los van mezelf
musjes.nl
littleshoparoundthecorner.nl
knotsknetter.nl
regenboogschaap.nl
Zit je al in het kinderkleertjes topic?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Yepquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef Moppert het volgende:
[..]
Goedvantoen.nl
musjes.nl
littleshoparoundthecorner.nl
knotsknetter.nl
regenboogschaap.nl
Zit je al in het kinderkleertjes topic?
Staan die daar ook in? Thanks in ieder geval
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heeft er iemand interesse in 7 dichte pakken Hero Baby Allergy Care, houdbaar tot 1-8-2017 en/of een dicht doosje Nutrilon Nutriton, houdbaar tot 23-6-2016?![]()
Dank je, Wolk loopt denk ik niet ver genoeg achter de meiden aan. Anders had je straks 68 kunnen shoppenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:26 schreef LuDann het volgende:
Ik heb niks meer nodig in maat 62, maar wat een tof spul Shop.
Al weet ik niet hoe lang N daar nog in zit gezien haar groeispurt. L zit al in 74.![]()
Je envelop kwam vandaag binnen, ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze heeft maat 98-104 maar mevroi weigert iets met knoopjes te dragen
Mevrouw leek er enthousiast over, dus we gaan t zien!![]()
![]()
Te koop aangeboden box en mobiel, bij voorkeur in een koop voor 125 euro
De box heeft een lade en is in hoogte verstelbaar
Afmetingen:
Lengte 80,5 cm
Breedte 100 cm
Hoogte 95 cm
Diepte van de lade 43 cm
Muziekmobiel is van Tiny Love Symphony in Motion Sweet Island
Af te halen in Amsterdam, reacties via dm/pm alstublieft![]()
![]()
Ik denk dat ze voorlopig nog wel even in 62 zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dank je, Wolk loopt denk ik niet ver genoeg achter de meiden aan. Anders had je straks 68 kunnen shoppen
Al weet ik niet hoe lang N daar nog in zit gezien haar groeispurt. L zit al in 74.Maar wie weet, ik hoop wel op een groeispurt met de maatregelen die we nemen om haar beter te laten groeien. Ik houd het topic in de gaten voor als je 68 erop gooit.
![]()
![]()
Ik heb heel veel avi boeken in de aanbieding.
Iemand die daar intresse in heeft?
Van start tot en met E3.![]()
Is er nog meer interesse in meisjes kleding mt 50 en 56?
Kruiken + zakken?
Spectra borstkolf?
En ik moet nog jongenskleding mt 92 op de foto zetten.![]()
Dit is wat ik heb:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand nog leuk meisjes spul mt 68 in de aanbieding?
http://smg.photobucket.co(...)ber%202015/Maat%2068![]()
Hier ook, en lange mouwen spul ook nog.. Ik zal eens kijken hopelijk vanmiddag ..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand nog leuk meisjes spul mt 68 in de aanbieding?Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
heb je foto's of titels?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:03 schreef happy78 het volgende:
Ik heb heel veel avi boeken in de aanbieding.
Iemand die daar intresse in heeft?
Van start tot en met E3.*poef* nu is het weg![]()
Heel veel hiervan heeft Y al, haha. Ik zie wel wat dingetjes die ik leuk vind en we nog niet hebben. Reageer straks ff als t luktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb:
http://smg.photobucket.co(...)ber%202015/Maat%2068![]()
Wat vraag je voor foto 7quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb:
http://smg.photobucket.co(...)ber%202015/Maat%2068
foto 32 (grijze legging)
foto 38 (grijzige spijkerbroek print broekje)
foto 44 (setje met roze broek),![]()
Ik heb een aantal op marktplaats staanquote:
http://link.marktplaats.nl/m1001606776
Dit is bv een link, onder mijn naam staan er nog meer.
Welke er niet op staan zijn de volgende:
Lis wil een vis
Wie wil er mee
Kip in de war
Zap
Joep is op jet
Ik haat ijs
Kat in de zak
Vis wil de zee zien
Mam is moe
Poes bouwt een vlot. Dit is een serie dunnen boekjes van leerjaar groep drie
Daarnaast nog
Ik was een held
Mijn hond Flip
Ik lees al hoed
De hut
Wartels zwemmen als een zeehond
Leesregel voor eestte lezers
Oom van room
Een aap op het dak
Mijn juf doet raar
Kaatje koe
Broertjes mus maken het bont
Jij ziet er raar uit
Pam en de poes
Tom gaat op reis
De meester wil mij opeten
De o van opa
Haas en schildpad
Mik heeft de hik
In totaal 57 boeken die op marktplaats staan en die ik nog niet erop heb staan. Van start tot en met M3![]()
Sorry, maar ik kies er niks vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hier ook, en lange mouwen spul ook nog.. Ik zal eens kijken hopelijk vanmiddag ..
Twinkle, ik heb t gezien![]()
Ja, ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef LuDann het volgende:
Heeft iemand het boek 'eten voor de kleintjes' van Stefan Kleintjes?
Ik heb nog meer boeken te koop, zal ze hier neerzetten.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik kan boeken die te groot zijn voor de brievenbus (The Baby Book) of pakketen met meerdere boeken eventueel verzenden via Kiala, dat is 3,95 euro per pakket.
Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! 1 euro.
Krijg nou tieten! 1 euro.
The continuum concept. 6 euro.
De taal van huilen. 8 euro.
Eten voor de kleintjes. 5 euro.
Fussy baby book. 8 euro.
The baby book. Hier staat echt alles in wat je moet weten over (AP) ouderschap. Van borstvoeding en dragen tot kinderziektes en EHBO. 10 euro.
Erg dik!
Why love matters. 8 euro.
Mothering your nursing toddler. 6 euro.
Gastouderopvang. 6 euro.
Pedagogisch kader gastouderopvang. Nieuw. 10 euro.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Fijn! Ik stuur je een DM.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik
Ik heb nog meer boeken te koop, zal ze hier neerzetten.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: