Hij valt als het onderste broekje van dat setje van noppies. Daar is hij namelijk van nageknipt. ;-) Echt een maatje 50 dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef Dyre het volgende:
Oei, jongensspul
Ik heb wel interesse in de superheldenbroeken het Hema setje van Jip en Janneke.
(en misschien ook wel het Prenatal pakje)
Dat superheldenbroekje ziet er wel smal uit, hoe valt 'ie als je hem over 1 van die andere broekjes legt?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:47 schreef Estrys het volgende:
O ja rookvrij huis zonder huisdieren. Nou ja twee cavia's. Die mogen ook weg trouwens
Ze heeft maat 98-104 maar mevroi weigert iets met knoopjes te dragenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Estrys mag ik die Moodstreet en het spijkerjurkje van je overnemen?
En is jouw dochter daar al uit gegroeid of weigert ze ze te dragen?!
Girls..... gotta love emquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef Estrys het volgende:
Ze heeft maat 98-104 maar mevroi weigert iets met knoopjes te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:30 schreef Sylver_ het volgende:
Potver, LB!![]()
Ik twijfelde gisteren nog of ik nog even in V&A zou kijken, had ik het nu maar gedaan!
Die linksboven en rechtsonder bedoel je dan? Tuurlijk. Weg is weg zeg ik. Anders gooi ik ze in zo'n bak en als iemand hier er nog wat aan heeft, top toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh!! Jaaa Susie mag ik wel die hoge grijze en roze gympjes uit de onderste foto?
Ik wou net hier gaan vragen of iemand in die maat iets had liggen![]()
Ja die jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Die linksboven en rechtsonder bedoel je dan? Tuurlijk. Weg is weg zeg ik. Anders gooi ik ze in zo'n bak en als iemand hier er nog wat aan heeft, top toch.
Pm je even je adres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjes/unisex kleding mt 50/56 en accessoires: ¤25 excl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doomooseat, baby zitzak + bijhorende babygym: ¤50 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekbare draagdoek ByKay (maat M): ¤30 excl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrippTrapp baby-kuipje / newborn-set voor op de tripptrapp stoel: ¤50 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipper ¤10 (ophalen midden des lands, verzenden is geen optie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hier opruiming mt 50/56.
Maat 50 is hier alleen gewassen, want Dexter bleek er niet in te passen.
Vooral richtprijzen, pakketafname heeft de voorkeur. Als je alles koopt (of een heul groot deel) kunnen we wel een leuke prijs overeenkomen! Rookvrij huis, Dierenvrij huis en strijkvrij huis. Prijzen zijn excl. verzenden. Pm heeft de voorkeur!
Oh en het tafelkleed is niet helemaal schoon zie ik nu.
Klikkerdeklikklik (Hopelijk werkt ie ook).
Onder andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rekbare doek die Lijnloos hierboven aanvoert heb ik ook, maar dan zonder ster erop.
Hij is al tweedehands (misschien wel meer) via hier gekocht, ik heb nu te veel dus gaat die ook weg. Doe een mooi bod zou ik zeggen.![]()
http://static.webshopapp.(...)doek-grijs-melee.jpgI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Oeh die rendieren? Maat/prijs?We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Toch gek dat dat soort kleertjes als dat rendierpakje niet meer verkrijgbaar zijn in winkels als V&D, HEMA enzo. Zijn toch best veel mensen enthousiast over als ik het zo hier en in mijn omgeving om me heen hoor (Scandinavische retro kleding bedoel ik dan dus)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maat 50, paste Dexter niet zo goed. Beentjes te kort. prijs weet ik even niet uit m'n hoofd, 2,50 dacht ik. Staat in foto-emmerquote:. Pm maar bij verdere interesse.
Maar er is al een gegadigde in de Pm.. Zie ik nu.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kuukske op 12-01-2016 16:44:26 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Forum Opties Forumhop: Hop naar: