Dus het waren echt zonnebankbruine Duitse boys?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net iemand die de volgende redenering hanteert:
De mannen waren stomdronken, volgens krantenberichten. Maar moslims mogen niet drinken. Dus het waren geen moslims.
Dat nu toch de moslim kaart wordt getrokken is dus weer het zoveelste voorbeeld van islamofobie en racisme.
Wanneer doet de regering hier eindelijk een keer wat aan, voordat het te laat is en de treinen weer gaan rijden.?
Geen moslims iig, want die drinken niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het waren echt zonnebankbruine Duitse boys?
Vroeg ik me idd ook af. ik had alleen gelezen dat er 5 - 8 aanhoudingen waren verricht en dat ie allemaal vluchtelingen waren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Honderden aangehouden? Heb je daar een bron voor?
Juist, en christenen neuken niet buiten de deur, zijn nooit jaloers op de buren, plegen nooit een moord, vloeken nooit enz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen moslims iig, want die drinken niet.
Het zijn ook geen vluchtelingen het zijn migranten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:10 schreef Confetti het volgende:
NOS: Afrikaanse en Arabisch uiterlijk.
Maar...geen bewijs dat het vluchtelingen zijn. Tja..
Ik zou eerder stomverbaasd zijn en me afvragen hoe dat zo gekomen is. Iets wat ik nu niet heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik, dan was het namelijk een incidentje geweest.
Goede troll, ik wilde bijna reageren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ze hebben er honderden aangehouden, daarvan hadden 6 personen een asielaanvraag.
Maar lekker met je vingertje wijzen naar de vluchtelingen joh.
Het was 1000 tegen 400 mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag die ik mezelf steeds stel;
Waar waren de Duitsers (mannen) zelf? Ik bedoel, in Keulen gaan toch niet alleen groepen meiden op stad. Er zullen toch ook vast wel kerels hebben rond gelopen die tikken hadden kunnen uitdelen?
Dat was te verwachten. 1 van de aanslagplegers in Parijs was zogenaamd ook geen moslim want die ging ook naar de kroeg. Als een moslim iets slechts doet heb je altijd mensen die dit soort onzin gaan roepen. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net iemand die de volgende redenering hanteert:
De mannen waren stomdronken, volgens krantenberichten. Maar moslims mogen niet drinken. Dus het waren geen moslims.
Dat nu toch de moslim kaart wordt getrokken is dus weer het zoveelste voorbeeld van islamofobie en racisme.
Wanneer doet de regering hier eindelijk een keer wat aan, voordat het te laat is en de treinen weer gaan rijden.?
Ik denk niet dat iedereen snel in de gaten had wat er aan de hand is (want dronken), laat staan dat ze even honderden mannen kunnen verzamelen en organiseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waar waren de Duitsers (mannen) zelf? Ik bedoel, in Keulen gaan toch niet alleen groepen meiden op stad. Er zullen toch ook vast wel kerels hebben rond gelopen die tikken hadden kunnen uitdelen?
Dat durfden ze niet of ze hadden van hun mama geleerd dat dat niet lief is tegenover vreemden, bij ons vecht je ruzies immers met woorden uit en als dat niet meer lukt, stap je naar de rechter.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
De hoofdverdachte van Parijs was zelfs een bezoeker van een gaybar daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Dat was te verwachten. 1 van de aanslagplegers in Parijs was zogenaamd ook geen moslim want die ging ook naar de kroeg. Als een moslim iets slechts doet heb je altijd mensen die dit soort onzin gaan roepen. Lekker makkelijk.
Het lukte zelfs de politie niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen snel in de gaten had wat er aan de hand is (want dronken), laat staan dat ze even honderden mannen kunnen verzamelen en organiseren.
Erg cynisch, maar volgens mij zit er wel een kern van waarheid in, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat durfden ze niet of ze hadden van hun mama geleerd dat dat niet lief is tegenover vreemden, bij ons vecht je ruzies met woorden en als dat niet meer lukt, stap je naar de rechter.
Jij begrijpt alleen niet dat moslims de beste gelovigen zijn, want Mohammed is de beste profeet met de laatste enig geldende boodschap van Allah. Dus die durven nooit wat fouts te doen. Bovendien hebben die twee engeltjes op hun schouder zitten die erop toezien wat de moslims doen. En ook weet Allah alles en is hij de beste meneer. En ongelovigen zijn kuffar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist, en christenen neuken niet buiten de deur, zijn nooit jaloers op de buren, plegen nooit een moord, vloeken nooit enz.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij begrijpt alleen niet dat moslims de beste gelovigen zijn, want Mohammed is de beste profeet met de laatste enig geldende boodschap van Allah. Dus die durven nooit wat fouts te doen. Bovendien hebben die twee engeltjes op hun schouder zitten die erop toezien wat de moslims doen. En ook weet Allah alles en is hij de beste meneer. En ongelovigen zijn kuffar.
Er zijn zelfs moslims met wie je gewoon een normaal gesprek kan voeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Overigens zijn er ook wel moslims die doodleuk een broodje ham eten enzo.
Sorry hoor, ik heb teveel te verliezen om nog een potje te knokken in het uitgaansleven. Dadelijk sla ik iemand neer, valt die verkeerd en is die dood. Ben ik m'n baan kwijt en kan ik me ook nog verantwoorden voor de rechter. Voor een vreemde spring ik er niet meer tussen, doei.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Als ze het niet weten idd...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Het zijn ook net mensen, hè.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:
Honestly, i don't care. In elk geval wel een kudde verrotte kankerlijers met een verwrongen mensbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:10 schreef Odaiba het volgende:
Het lijkt me daarom dus duidelijk dat dit geen vrome moslims waren.
Dit moeten politici vast ook bedoelen als zij zeggen ''zij verrijken onze cultuur met die van hun''quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Honestly, i don't care. In elk geval wel een kudde verrotte kankerlijers met een verwrongen mensbeeld.
Is wel de (enigste) juiste weg binnen een democratie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat durfden ze niet of ze hadden van hun mama geleerd dat dat niet lief is tegenover vreemden, bij ons vecht je ruzies immers met woorden uit en als dat niet meer lukt, stap je naar de rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |