Voor een volle 100%. Dan ik de lul maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij hangt wel de held uit als je ziet dat 5 Noord-Afrikanen een vrouw belagen?
Ik ben als de dood in zo'n situatie terecht te komen. Als ze aan mijn vriendin gaan zitten dan zal ik toch echt hardhandig ingrijpen, en hoe groot of sterk je ook bent, je bent de pineut.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Ringo het volgende:
Overigens ben je tegenover een meute van duizend wilde apen sowieso weerloos.
Respectquote:
Dat was even offtopic om tips uit te wisselenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef Cattivo het volgende:
pepperspray gezeur dit en dat, niks pepperspray, de oorzaak moet worden aangepakt.
En met 1000 man, geen kop die de vrouwen hebben geholpen. Dus zijn ze met zen allen schuldig.
Maarja het enige waar europa nou goed in is, is praten over problemen, oplossen kunnen ze niet.
Dat heet democratie, bovendien, dit had onder elke andere regeringsleider kunnen gebeuren, de vraag is nu vooral wat men er aan gaat doen.quote:
Het moet gewoon niet nodig zijn. Belachelijk dat vrouwen zich niet veilig meer kunnen voelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat was even offtopic om tips uit te wisselensoms is dat handig he.
Helemaal mee eens. Maar deze tip kun je overal gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Het moet gewoon niet nodig zijn. Belachelijk dat vrouwen zich niet veilig meer kunnen voelen.
Heb de rest nog niet gelezen, maar dat vraag ik me ook steeds af. Hoe kan dit gebeuren? Waarom greep niemand in?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag die ik mezelf steeds stel;
Waar waren de Duitsers (mannen) zelf? Ik bedoel, in Keulen gaan toch niet alleen groepen meiden op stad. Er zullen toch ook vast wel kerels hebben rond gelopen die tikken hadden kunnen uitdelen?
Afkeuren mag natuurlijk altijd, er zijn zat gristelijke dorpen in Nederland waar homo's, abortus, euthanasie en seks voor het huwelijk ook word afgekeurd, sterker nog, er is zelfs een partij genaamd de SGP die dit afkeurt in in de tweede kamer zit. Er mochten zelfs tot voor kort zelfs geen vrouwen lid van woorden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
Velen accepteren de boel zoals het hier gaat terwijl ze het wel afkeuren; homo's, seks voor het huwelijk, samenwonen, abortus, euthanasie enz enz enz.
Maar idd als er meer en meer bij elkaar zitten, komt dat groepsgedrag weer om de hoek zetten.
Het was toen een ver van ons bed show, maar inmiddels importeren we dit en alle vormen van de kleine en grote Jihad naar Europa. Grenzen dicht en dit tuig Europa uitzetten.quote:On Wednesday night, when Egypt's army chief announced the forced departure of Mohamed Morsi, the streets around Tahrir Square turned into an all-night carnival. But not everyone there was allowed to celebrate. Among the masses dancing, singing and honking horns, more than 80 women were subjected to mob sexual assaults, harassment or rape. In Tahrir Square since Sunday, when protests against Morsi first began, there have been at least 169 counts of sexual mob crime.
Gedragscode voor vrouwen?? Hallo, wie moeten zich nu aanpassen, die buitenlanders toch? Lijkt de koran wel, waar vrouwen zich aan moeten passen omdat ze anders te verleidelijk zijn voor de man die zijn handen niet thuis kan houden.quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
Dat is alleen zinvol als je groepen die van buitenaf komen, niet kunnen integreren en meer dan 1 keer over de schreef gaat ook daadwerkelijk de-nationaliseert en het land uitknikkerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
Aangezien integratie al jarenlang faalt wordt het misschien tijd om juist aan segregatie te denken.
Wat moet ze dan zeggen ? Als ze het kindje bij de naam noemt * noord afrikaan* dan is dat discriminatie of racisme.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind overigens dat die burgemeester "vreemde mannen" wel een beetje stigmatiseert met dat advies over dat vrouwen vreemde mannen op armlengte afstand moeten houden, 4 op de 5 vrouwen die misbruikt worden, worden door "bekende mannen" misbruikt.
Wat een debiele gedachte zeg...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
Aangezien integratie al jarenlang faalt wordt het misschien tijd om juist aan segregatie te denken.
Het wordt allemaal een stuk eenvoudiger als vrouwen zelf zorgen dat ze uit de buurt blijven van noord-Afrikanen. Als je dan een noord-Afrikaan ziet bij een Duitse vrouw dan weet je dat ze in nood is en hulp nodig heeft. Nu moet je dat allemaal maar raden.
Merkel verlangt "harte Antwort des Rechtsstaates"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
...en niet reageert.
Althans nog geen quote opgepikt van haar.
Ja, de bandbreedte van wat je kunt zeggen is niet groot idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat moet ze dan zeggen ? Als ze het kindje bij de naam noemt * noord afrikaan* dan is dat discriminatie of racisme.
Dit. Wat er heeft plaatsgevonden was dan ook niet meer dan een herinnering aan hoe het er zonder gezag en een gebrek aan basale normen en waarden aan toe kan gaan. Menig plekken op aarde waar men (onder meer) dit soort ongein nog geregeld uithaalt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je met een kapmes de straten af moet schuimen op zoek naar een willoze prooi. Maar in onze compleet gepacificeerde maatschappij zijn we geneigd om principieel iedere vorm van (particulier) geweld af te wijzen, we dragen allemaal het gebroken geweertje om de schouders. Terwijl geweld, mits beperkt en gericht toegepast, een prima vorm van conflictbeheersing is. Dat zijn we vergeten of we durven het in ons verlangen naar oneindige goedheid niet toe te geven.
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Voor een volle 100%. Dan ik de lul maar.
Als we zo ver zijn moeten we gewoon aan "Re-pa-tri-a-tie" gaan denken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |