Het is hutspot of wortelstamp of peen- en ui.quote:
Klinkt nog steeds naar ziekenhuis!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:19 schreef Skeletor. het volgende:
Slavink, aardappelpuree, andijvie en bloemkool. Toetje is griesmeelpudding met rode bessensaus.
Hollandse keukenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef zeefje het volgende:
Straks stampot boerenkool met spek en rookworst.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
*brofist
AGV'tjes mijn lievelingseten
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
*brofist
AGV'tjes mijn lievelingseten
Tik um aan!quote:
Ik heb met ziekenhuiseten wel eens het gevoel alsof ze niet eens willen dat je beter wordt. Witbrood met hagelslag 's morgens en 's middags, doodgekookte groente met vet vlees 's avonds...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:19 schreef Skeletor. het volgende:
Slavink, aardappelpuree, andijvie en bloemkool. Toetje is griesmeelpudding met rode bessensaus.
quote:
Ik zie hier een AGV-meet aankomen <3quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een AGV-meet aankomen <3
Jaaa wanneer?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een AGV-meet aankomen <3
werk je bij de Feboquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Overwerketen vnv:
Twisterfriet flip
Vlammetjes
Van Dobben kroket
Milkshake aardbei
Alweer overwerken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Overwerketen vnv:
Twisterfriet flip
Vlammetjes
Van Dobben kroket
Milkshake aardbei
Niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Overwerketen vnv:
Twisterfriet flip
Vlammetjes
Van Dobben kroket
Milkshake aardbei
lekker hoor ik maak m'n bolognese ook altjid met doperwten en wortelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:28 schreef minilot het volgende:
Straks: http://thewoksoflife.com/2015/12/chinese-spaghetti-bolognese/
Jep. Komende 2 maanden iedere week een dag (de hele afdeling hoor)quote:
En? Was het wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Spaghetti met bolognesesaus, volgens dit recept (helemaal scrollen naar beneden naar Bolognese saus):
http://koken.met.aschwin.net/
Eerste keer dat ik zelf pastasaus maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |