Als je interesse hebt.... ik kan 'm ook wel voor je leveren, dan bestel ik er nog ene en stuur die door naar jou. Moet je wel eerst overmaken plus verzendkosten (weet niet of dat hoog of laag tarief wordt uit m'n hoofd) Dan komen we er in DM wel verder uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 04:58 schreef mschol het volgende:
[..]
die kunnen helaas alleen in belgie leveren..
bedankt voor het aanbod, maar heb hem alquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 05:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je interesse hebt.... ik kan 'm ook wel voor je leveren, dan bestel ik er nog ene en stuur die door naar jou. Moet je wel eerst overmaken plus verzendkosten (weet niet of dat hoog of laag tarief wordt uit m'n hoofd) Dan komen we er in DM wel verder uit
Haha okquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 05:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod, maar heb hem al
was meer in het algemeen bedoeld(en als aanbiedingen voor mij echt intressant zijn ben ik in staat naar een afhaalpunt te gaan in belgie)
Het disney castle wil ik wel en niet hebben:quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 05:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Ik had mezelf dus voorgenomen om bij de exclusives te blijven, maarja voor deze prijs...
Ik zag dat de Porsche ook voor iets meer dan 200,- te krijgen is her en der. Maarja ik blijf het wat duur vinden. Wil ook nog het Disney kasteel, Big Ben en straks de nieuwe modular. Ik ga wel een eventuele uitverkoop van de Opera House in de gaten houden. Wie weet.
toch vandaag even geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:02 schreef Da hopman het volgende:
Morgen weer naar legoworld. Ik vind het altijd wel de moeite waard om daar rond te kijken. Ga wel maar 1x in de 3 jaar of zo anders is het veel van het zelfde.
Dat idee had ik ook al wel... een van de redenen dat ik er niet zo'n zin in heb...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
toch vandaag even geweest
het is echt heel erg gericht op kinderen tot een jaar of 12
de claas tractor icm de echte is een leuk contrast
de intertoys geeft daar 10%korting
wat voor een cargotrein superpack een goeie deal geeft, maar helaas geen exclusivere modellen, het is echt het intertoys aanbod
Ben er een aantal jaar geleden geweest met een neefje en moet zeggen, tis best geinig voor een keertje. Loop met een boog rond de displays van verzamelingen (lees, opgebouwde sets) en ga direct door naar de Afols met hun zelf gebouwde modellen. Zitten serieus toffe dingen tussen. En dan hebben die modellen vaak meer detail of zijn ze groter dan je van foto's op Lowlug zou verwachtenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al wel... een van de redenen dat ik er niet zo'n zin in heb...
Elk jaar als exposantquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:49 schreef mschol het volgende:
hier iemand die wel eens naar legoworld is geweest?
ik vind 20 euro toegang + kruidvat treinkaartje best aan de prijs voor een, paar uitgestalde legomodellen
nicequote:
Geen idee, zal wel even rondvragenquote:Op woensdag 2 november 2016 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
weet jij toevallig nog de naam van die zweden die 3D printed 9v rails maken?
ik wilde er eens op verder zoeken maar weet de naam niet meer
niet dat ik het perse wil hebben, lijkt me pas leuk als ik een daadwerkelijke layout kan neerplempen
Dit hadden ze in de Lego store in New York, alleen moest je dan de doos voor een scanner houden. Werkte helaas niet feilloos.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:41 schreef mschol het volgende:
Lego werkt aan een 3D app voor de lego catalogus
ik heb hem nog niet eerder gezien..quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef Da hopman het volgende:
Die app is er al een aantal jaar toch?
dat wordt een aankoop met diverse goodies..quote:Op maandag 7 november 2016 02:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
https://shop.lego.com/nl-NL/Yellow-Submarine-21306
Deze toch maar gewoon besteld
opera house is al sinds 2013 in productie he, alleen in frankrijk en duitsland staat hij er pas sinds 2015 op:quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:45 schreef Faxie het volgende:
Veel![]()
Opera House al best snel. Was ook niet zo'n heel succes volgens mij?
Zo lang al?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
opera house is al sinds 2013 in productie he, alleen in frankrijk en duitsland staat hij er pas sinds 2015 op:
http://brickset.com/sets/10234-1/Sydney-Opera-House
ik zie er ook sets tussenstaan die nog maar een half jaar uit zijn. Klopt die lijst wel?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
opera house is al sinds 2013 in productie he, alleen in frankrijk en duitsland staat hij er pas sinds 2015 op:
http://brickset.com/sets/10234-1/Sydney-Opera-House
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |