Mwah, ik begrijp best dat wanneer jij het niet heel breed hebt en je doet niet mee op het moment dat de prijs valt dat dat best wel kut is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of men moet zich niet zo hysterisch aanstellen.
Tja, kanker krijgen is ook best wel kut.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, ik begrijp best dat wanneer jij het niet heel breed hebt en je doet niet mee op het moment dat de prijs valt dat dat best wel kut is.
Dan heb je zorgverzekering, verplicht.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, kanker krijgen is ook best wel kut.
Onbewust doe je toch mee. Ik ben er na jaren ook voor gezwicht. Een lootje heb je ieder geval iets als het valt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:33 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo'n postcode is net ff wat anders dan een nummer, daar woon je.
Kut ik heb al veel postcodes gehad, ga ik echt niet bijhouden en de kans dat je onder de tram komt is groter.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Onbewust doe je toch mee. Ik ben er na jaren ook voor gezwicht. Een lootje heb je ieder geval iets als het valt.
Als men het in de spaarpot duwen doet, doet men ook mee en heeft al gewonnen voordat er een trekking is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Onbewust doe je toch mee. Ik ben er na jaren ook voor gezwicht. Een lootje heb je ieder geval iets als het valt.
Elke keer de inleg opsparen geeft meer kans op kapitaal dan welke loterij dan ook.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als men het in de spaarpot duwen doet, doet men ook mee en heeft al gewonnen voordat er een trekking is.
Op geen stijl?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Oorlogsgravenstichting? ongeval gevaarlijke stoffen?
Ongelofelijk Grote Sukkel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Oorlogsgravenstichting? ongeval gevaarlijke stoffen?
Ik denk gewoon de incasso van de nieuwe ronde.quote:
k dacht dat ik net las hier in dit topic , maar ik heb niet zo best geslapen , dus kan ook zijn dat ik het niet goed gelezen hebquote:
quote:himmelhoch jauchzend zu tode betrübt
Bij voorgaande trekkingen wel bij deze niet dacht ik gelezen te hebben, jij weet toch als een verhaal door 10 monden gaat dat het totaal anders is dan of niet?quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
k dacht dat ik net las hier in dit topic , maar ik heb niet zo best geslapen , dus kan ook zijn dat ik het niet goed gelezen heb
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij voorgaande trekkingen wel bij deze niet dacht ik gelezen te hebben, jij weet toch als een verhaal door 10 monden gaat dat het totaal anders is dan of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |