abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158844145
Hoi allen,

In verband met het opstarten van trainingen onder de naam 'beasting' (fitter en mentaal sterker worden door sportief afzien) ben ik benieuwd of daar veel animo voor is. Zijn er bijvoorbeeld mensen hier die zich willen voorbereiden op het Korps Mariniers, KCT, LMB etc? Of gewoon een berenconditie willen krijgen?

Het gaat om regio Amsterdam en zal gedaan worden vanuit een professionele Krav Maga school. Alle trainingen zullen in de buitenlucht zijn. Verwacht modder, water, teamwork en overall zware shit.
Schrijf me even een persoonlijk bericht als je meer informatie wil. Het is geen geheim verder, maar dit gaat me puur om een inventarisatie van interesse, en ik wil voorkomen dat het een reclameboodschap wordt.

Ideeën en opmerkingen zijn welkom. Bedankt!
If you've got a why, you can endure almost any how
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 13:39:58 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_158846012
Douchen we naakt achteraf?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 16:03:34 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:45:23 #5
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_158852028
De L op je toetsenbord is stuk hoop ik.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_158852490
quote:
Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef Pumatje het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 januari 2016 12:43 schreef CharlieKravMaga het volgende:
Hoi allen,

In verband met het opstarten van trainingen onder de naam 'beasting' (fitter en mentaal sterker worden door sportief afzien) ben ik benieuwd of daar veel animo voor is. Zijn er bijvoorbeeld mensen hier die zich willen voorbereiden op het Korps Mariniers, KCT, LMB etc? Of gewoon een berenconditie willen krijgen?

Het gaat om regio Amsterdam en zal gedaan worden vanuit een professionele Krav Maga school. Alle trainingen zullen in de buitenlucht zijn. Verwacht modder, water, teamwork en overall zware shit.
Schrijf me even een persoonlijk bericht als je meer informatie wil. Het is geen geheim verder, maar dit gaat me puur om een inventarisatie van interesse, en ik wil voorkomen dat het een reclameboodschap wordt.

Ideeën en opmerkingen zijn welkom. Bedankt!
Lijkt mij stug.
pi_158852929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef Pumatje het volgende:
Dat dacht ik eerst ook.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_158877910
Bedankt voor de reacties. Wat bedoelen jullie met de 'L' die het niet doet?
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:03:27 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158877952
Wat maakt jou geschikt om jongens klaar te stomen voor kct/marns/lmb?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158893414
Fathank, terechte vraag.

Ten eerste is de initiator een ervaren krav maga instructeur (E1) met relevante ervaring bij defensie (KCT). Ten tweede zijn we ons binnen onze school steeds meer gaan focussen op mentale training (combat mindset) naast techniek en tactiek. Daarvoor heb ik de Mental Conditioning Instructor Course (MCIC) gevolgd, onder leiding van Ole Boe en Eyal Yanilov, die allebei zeer veel ervaring mee brengen op het gebied van militaire training. Google ze vooral.

Je vraag veronderstelt wel dat het specifiek ons doel is om mensen een militaire vooropleiding te geven. Dit is niet zo. Het is primair een training om mentaal en fysiek fitter te worden. De reden dat ik strooi met defensietermen, is omdat dit het defensieforum is en ik hoopte dat daar een aantal gelijkgezinden zouden zeggen: tof, daar ben ik naar op zoek. Wij bieden geen specifiek militaire training. De topictitel is onhandig gekozen van me wat betreft, dat besef ik me.

Onlangs stond er in de Volkskrant het bericht dat het aantal uitvallers bij het Korps Mariniers groter is dan ooit. Er zou een jonge generatie opgroeien die weinig mentale weerbaarheid heeft. Krav Maga kan in het algemeen de mentale weerbaarheid vergroten en deze training zal zich daar specifiek op richten.
pi_158954271
Ik zie dat ik wat berichten heb ontvangen, maar ik kan er volgens Fok niet bij, omdat ik eerst een week geregistreerd moet zijn. Nog even geduld dus, maar bedankt alvast.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 00:44:58 #12
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_159114910
TT maar aangepast, irriteerde me kapot ;(
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:05:42 #13
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_159126875
quote: