Hier ook ja... Lijkt wel van dat geblindeerde glas wat voor badkamerdeuren gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
HR glas, dus dat ontdooit deze winter niet meer als het blijft vriezen
twitter:KNMI twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 12:36:17Code rood wegens #ijzel beëindigd. Nu code oranje voor grootschalige #gladheid in... https://t.co/dpPyZgWBwG reageer retweet
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef Jorian29 het volgende:
De rest van Nederland volgende week ook sneeuw en vorst?[ afbeelding ]
Uiterste noorden naar uiterste zuiden is 300 KM. Zuidwest naar noordoost is een kleine 350 inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
IK heb dat nog nooit meegemaakt.. NL is zo'n 350km lang schat ik?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook ja... Lijkt wel van dat geblindeerde glas wat voor badkamerdeuren gebruikt wordt.
Dit dus:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook ja... Lijkt wel van dat geblindeerde glas wat voor badkamerdeuren gebruikt wordt.
Dit dus:
[ afbeelding ]
Ik zie gewoon 10 graden bij volgende week. Lijkt me niet echt een temperatuur voor sneeuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef Jorian29 het volgende:
De rest van Nederland volgende week ook sneeuw en vorst?[ [
KNMI die 60 tot 70 procent kans op een koude oplossing geeft zie je ook niet vaak.quote:dinsdag 12 januari tot en met dinsdag 19 januari
In loop van volgende week 60-70% kans op overgang naar wat wisselvallig winterweer met soms (natte) sneeuw. 30-40% kans op aanhouden van het zachte en tevens wisselvallige weertype.
Vorst zonder neerslag en droge lucht is wel te harden, maar die ijzel is zo vervelendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:19 schreef dick_laurent het volgende:
Kut man, ik zat nog zo te hopen op een sneeuwloze, chille vorstloze winter zoals die van twee jaar terug
Nog steeds glijden op de straten tussen de hoofdwegen door.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de ergste shit nu een beetje over daar?
Wordt het niet eens tijd voor een Elfstedentocht op de straten daar?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nog steeds glijden op de straten tussen de hoofdwegen door.
We kunnen schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een Elfstedentocht op de straten daar?
Schaatsen kunnen alvast uit het vet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef Infection het volgende:
Vannacht is het midden dus ook eindelijk aan de beurt?
Is al zo lang geleden dat als ik ze nog heb, ze nu 10 maten te klein zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Schaatsen kunnen alvast uit het vet.
Ik word dan meer een gevaar voor de rest van de samenleving.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Is al zo lang geleden dat als ik ze nog heb, ze nu 10 maten te klein zijn.
Laten we het maar bij lopen houden in plaats van schaatsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:12 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik word dan meer een gevaar voor de rest van de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |