Is hij gematigd? Waarom krijgt zo'n debiel zendtijd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit.
De gematigde moslim gast van NPO programma's Pauw en Arena heeft wel een oplossing:twitter:ShabirMaiwand twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 12:34:18Volgens de PVV zijn 'onze' vrouwen in gevaar. Daarom moeten we middels shariah invoering de vrouwen beschermen hier! https://t.co/4VTFuvsUjt reageer retweet
Jan Roos en consorten zijn dat wel ja. Want ze doen maar al te hard hun best om een bepaald beeld te creëren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij doet niets anders dan een feit presenteren. En dan ben je gelijk '' natuurlijk.
Een retweet is een beeld schetsen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jan Roos en consorten zijn dat wel ja. Want ze doen maar al te hard hun best om een bepaald beeld te creëren.
Heeft Jan Roos weer een knuppelachtig ding in het hoenderhok gegooid?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Komt alsnog met betere argumenten aanzetten dan ik tot nu toe van jou gezien heb.
"Het is Jan Roos dus wat er gezegd wordt klopt niet"
Niet naar de uitspraak kijken, maar naar het persoon.
Fout. Links laat ze toe en weigert selectief de problemen te erkennen, benoemen en actie daarop te ondernemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar rechts is wel de drijvende kracht achter de massa-immigratie.
Dit klopt wel.quote:[..]
Rechts doet geen reet om de integratie een handje te helpen, want voor je het weet wordt je voor knuffelaar uitgemaakt en kun je links de schuld niet meer geven van ook dit probleem van rechts.
Het gros van het electoraat trapt er toch wel weer in.
Moet ik dit serieus uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een retweet is een beeld schetsen?
Welke linkse kabinetten hebben we zoal gehad in de afgelopen 30 jaar? Oh ja, wacht...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fout. Links laat ze toe en weigert selectief de problemen te erkennen, benoemen en actie daarop te ondernemen.
Ach ja, bij Jeroen Pauw gebeurt niks anders in zijn showquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jan Roos en consorten zijn dat wel ja. Want ze doen maar al te hard hun best om een bepaald beeld te creëren.
Wegkijken is makkelijker dan actie ondernemen. En stel je voor dat je word gezien als racist omdat je moslims of andere allochtonen streng toespreekt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Red_85 het volgende:
Fout. Links laat ze toe en weigert selectief de problemen te erkennen, benoemen en actie daarop te ondernemen.
Een beetje neo liberale rechtsgekkie ziet natuurlijk alleen maar goedkope arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar rechts is wel de drijvende kracht achter de massa-immigratie.
[..]
Rechts doet geen reet om de integratie een handje te helpen, want voor je het weet wordt je voor knuffelaar uitgemaakt en kun je links de schuld niet meer geven van ook dit probleem van rechts.
Het gros van het electoraat trapt er toch wel weer in.
[..]
Dat zijn ook van die mensen die klagen dat het signalement niet gegeven wordt als de verdachten al aangehouden zijn, die willen niet snappen wat een signalement is en waar het voor dient. Die zitten zich dan ook vooral te verkneukelen wanneer er weer eens getinte verdachten zijn, en als er geen signalement is gegeven dan verzinnen ze dat er zelf wel bij.
Hier heb ik een beeld voor je:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat creëren doen de moslims zelf. Geen vinger wijzen, maar even in de spiegel kijken xa1pt.quote:Volgens de PVV zijn 'onze' vrouwen in gevaar. Daarom moeten we middels shariah invoering de vrouwen beschermen hier! https://t.co/4VTFuvsUjt
Om dat beeld te schetsen hebben we Jan Roos niet nodig hoor. Hij benadrukt het alleen nog maar eens. Elk niet-naïeve persoon kan zien dat het de spuigaten uitloopt met bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar het is makkelijker de schuld te geven aan de pvv-telegraaf-nu-tokkies natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Om dat beeld te schetsen hebben we Jan Roos niet nodig hoor. Hij benadrukt het alleen nog maar eens. Elke niet-naïeve idioot kan zien dat het de spuigaten uitloopt met bepaalde bevolkingsgroepen.
Via Bild.quote:Ook massa-aanrandingen in Hamburg en Stuttgart
Naast de massale aanranding en beroving van vrouwen in Keulen tijdens oud en nieuw, melden ook steeds meer slachtoffers uit Hamburg en Stuttgart zich met soortgelijke verhalen. Zo zou een groep van 15 mannen twee 18-jarige vrouwen in Stuttgart hebben aangerand en beroofd. In Keulen hebben al zo'n zestig vrouwen aangifte gedaan. De Duitse autoriteiten hebben de jacht geopend op de circa duizend mannen.
Ze waren met hun handen overal. Ik had vingers in al mijn lichaamsopeningen
De autoriteiten hebben inmiddels kennis van negentig vrouwen die zijn lastiggevallen in Keulen, een flink deel ervan ook seksueel. De vrouwen werden bij het station van de stad pal naast de domkerk ingesloten door een groep van circa duizend mannen tussen vijftien en 35 jaar van Arabische en Noord-Afrikaanse afkomst. Veel mannen zouden dronken zijn geweest.
De incidenten hadden plaats tussen middernacht en 4.00 uur 's ochtends. De daders omsingelden de meisjes en jonge vrouwen, zij beledigden, bedreigden, bespuugden en betastten hen en maakten van de paniek gebruik om de vrouwen van hun portemonnees en mobiele telefoons te beroven. Sommige vrouwen werden gedwongen om via een 'tunnel' van mannen te lopen, terwijl zij door verschillende mannen werden aangerand.
,,Ze waren met hun handen overal. Ik had vingers in al mijn lichaamsopeningen", zo verklaart één van de slachtoffers aan het Duitse blad Bild. Een ander slachtoffer vertelde hoe haar jurk en onderbroek van haar lichaam werden gerukt. Zelfs een agente in burger werd in haar broek gegrepen.
Hoewel de Keulse politie na de eerste berichten omstreeks één uur 's nachts ruim 140 mensen naar het station stuurde en daar ook nog eens ongeveer zeventig federale politiemensen aanwezig waren, konden die niet op tegen de enorme groep mannen die zich er had verzameld.
Volgens Bild werden er al enkele mannen aangehouden, maar stonden zij niet veel later weer lachend buiten. De federale politie zou niet genoeg bewijs hebben gehad om ze vast te houden.
Opsporen
Burgemeester Henriette Reker heeft aangekondigd de daders hoe dan ook te zullen opsporen. Minister Ralf Jäger van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Noordrijn-Westfalen zegde de stad in elk geval alle steun toe, aldus het blad Die Zeit.
De politie is met het benoemen van de afkomst van de verdachten bewust afgeweken van de richtlijn die uit de publiciteit te houden. De politie vindt dat dat niet verzwegen mag worden in een uitzonderlijk geval als dit. Zij zegt inmiddels ongeveer tachtig verklaringen van vrouwen te hebben. Een derde van hen is ook seksueel lastiggevallen.
De stadsbestuurders houden in het oog dat over ongeveer een maand het bekende Keulse carnaval losbarst. Ze willen herhaling voorkomen. Reker wil dan meer personele ondersteuning en videobewaking in de stad.
Ook in Hamburg maakte de politie dinsdag melding van vrouwen die in de nacht van oud op nieuw door groepen mannen seksueel waren lastiggevallen en beroofd van hun bezittingen. Hetzelfde gebeurde in Stuttgart. De politie is in die steden op zoek naar getuigen, met name mensen die opnamen van de incidenten hebben gemaakt.
PVV-leider en islamtegenstander Geert Wilders heeft in een tweet felle kritiek geuit. © anp.
Vindt u het woord testosteronbommen nog steeds een verschrikkelijke term of ziet u nu eindelijk in dat het toelaten van tienduizenden Arabische mannen in Nederland de veiligheid van onze burgers op het spel zet?
Geert Wilders, PVV
Nieuwe dimensie
Politiechef Wolfgang Albers sprak maandag van een 'volledig nieuwe dimensie van geweld'. Hij zei dat de vrouwen slachtoffer zijn van 'een vorm van verkrachting'. Een kwart van de slachtoffers spreekt van seksuele misdrijven. Vijf personen zijn aangehouden.
De politie heeft de aangiftes in behandeling genomen en er zal gekeken worden naar beelden van bewakingscamera's in de omgeving.
De slachtoffers zeggen dat het allemaal begon toen de groep met vuurwerk begon te gooien. Daarna zouden ze in kleinere groepjes vrouwen belaagd en omsingeld hebben.
Kamervragen
Ook in Nederland zijn door Geert Wilders en Sietse Fritsma (beiden PVV) Kamervragen gesteld over het incident. De heren willen weten of de minister premier en staatssecretaris het eens zijn met de politiecommissaris, die spreekt van een volledig nieuwe dimensie van geweld.
Volgens de PVV'ers is dit soort geweld het resultaat van de import van migranten met een gewelddadige islamitische cultuur, waarin vrouwen en jonge meisjes vaak als minderwaardig worden gezien. ,,Vindt u het woord testosteronbommen nog steeds een verschrikkelijke term of ziet u nu eindelijk in dat het toelaten van tienduizenden Arabische mannen in Nederland de veiligheid van onze burgers op het spel zet?"
Volgens de politici worden Nederlandse vrouwen in gevaar gebracht door het massaal toelaten van asielzoekers. ,,Bent u eindelijk bereid de Nederlandse grenzen te sluiten voor islamitische testosteronbommen?"
Graag ja, hoe kan een retweet door iemand een beeld schetsen zijn? Dat beeld is immers allang en breed gemaakt door de oorspronkelijke tweet.quote:
Want GeenStijl kan natuurlijk niet de keuze maken om dit soort figuren op een andere manier van repliek te voorzien. Nee, je kunt dit soort figuren alleen maar hard uitlachen en net doen alsof dit is wat de gemiddelde moslim denkt. Andere keuzes zijn er niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier heb ik een beeld voor je:
[..]
Dat creëren doen de moslims zelf. Geen vinger wijzen, maar even in de spiegel kijken xa1pt.
Hmmmm, misschien wel omdat de keuze wordt gemaakt om deze tweet te selecteren. Waarom zijn er geen tweets geselecteerd van andere moslims die een andere mening propageren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Graag ja, hoe kan een retweet door iemand een beeld schetsen zijn? Dat beeld is immers allang en breed gemaakt door de oorspronkelijke tweet.
Die zou ook bij de EU moeten liggen. Zij hebben er overigens voor gezorgd dat deze figuren het continent binnen kwamen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, de bal ligt nu bij de Duitse justitie, politie en politiek.
Dus voor elke retweet van een extreme mening die Jan Roos maakt moet hij verplicht een genuanceerde tegentweet vinden en plaatsen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien wel omdat de keuze wordt gemaakt om deze tweet te selecteren. Waarom zijn er geen tweets geselecteerd van andere moslims die een andere mening propageren?
Een groepje jongens die meisjes bespugen, bedreigen en betasten. Wij kennen het inmiddels maar al te goed. Hoe zeg je "hoooeeerrrrr" in het Duits?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Naast Keulen ook in Hamburg en Stuttgart massa-aanrandingen.
[..]
Via Bild.
Ik ben van mening dat je dit soort uitschot per direct het land uit moet flikkeren. Deporteren. En als persona non grata verklaren in heel de EU.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
volgens mij is dit gewoon een kwestie van dit tuig oppakken, en straffen volgens ons strafrecht. want zo doen wij dat in een beschaafd land ( en ook in duitsland)
Ga je nu NL en DE vergelijken met SA en Iran waar mensen op straat onthoofd worden omdat ze anders zijn dan moslims?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
in niet beschaafde landen, zoals je er nogal wat in het midden oosten hebt, wordt dan een soort lynch partijtje georganiseerd, zoals sommigen hier proberen..... veelzeggend.
Net zoals de media in Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doet hij niet. Zeer selectief als het gaat om moslims, noord afrikanen en arabieren in een negatief daglicht. Kan hij niet verdragen en gaat hij het downplayen, goedpraten en daarna wegkijken. En al helemaal geen feiten benoemen of alleen er al naar kijken.
Nope, ik kom terug op het onderwerp omdat jij weg kijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je de aandacht verlegt en op de man speelt.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Jan Roos en consorten graag een bepaald beeld neerzetten en dit wel degelijk een bewuste keuze is. Moeten ze zelf weten alleen is het wel redelijk 'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus voor elke retweet van een extreme mening die Jan Roos maakt moet hij verplicht een genuanceerde tegentweet vinden en plaatsen ?
Nutte? Hure?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een groepje jongens die meisjes bespugen, bedreigen en betasten. Wij kennen het inmiddels maar al te goed. Hoe zeg je "hoooeeerrrrr" in het Duits?
Prima, als je niet inhoudelijk kunt reageren laat ik je posts wel verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, ik kom terug op het onderwerp omdat jij weg kijkt.
Weet je nog de 'aanslag' op het huis van een Somalische gezin waar een pamflet van Wilders aan de deur gehangen werd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net zoals de media in Nederland.
Moet je voorstellen dat een kaalkopje een moslima zou aanranden.. dat was die vrouw ten eerste al hele week te gast in allerlei praatprogramma's, zou het nieuws alleen maar over moslimhaat gaan etc.
Dan zou de wereld te klein zijn, maar nu negeert de (staats)media het drie dagen lang, tot ze niet meer kunnen.
Het is een regelrechte klap in het gezicht van de vrouwen die daar beroving, aanranding en verkracht hebben ondergaan.
Ik moet de eerste objectieve berichtgever nog tegenkomen, dus kunnen we elke bron wel standaard afdoen met dequote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Jan Roos en consorten graag een bepaald beeld neerzetten en dit wel degelijk een bewuste keuze is. Moeten ze zelf weten alleen is het wel redelijk ''-waardig.
Blijkbaar waren honderdzeventig agenten onvoldoende om duizend ingestroomde geile Arabische chirurgen in de hand te houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
het trieste van deze gehele discussie is, dat het gelijk moet gaan over of moslims of mensen uit het midden oosten hier wel horen.
volgens mij is dit gewoon een kwestie van dit tuig oppakken, en straffen volgens ons strafrecht. want zo doen wij dat in een beschaafd land ( en ook in duitsland)
in niet beschaafde landen, zoals je er nogal wat in het midden oosten hebt, wordt dan een soort lynch partijtje georganiseerd, zoals sommigen hier proberen..... veelzeggend.
Nogmaals, dat beeld zeg Jan Roos niet neer. Dat zetten die gasten zelf neer met hun meningen en gedragingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Jan Roos en consorten graag een bepaald beeld neerzetten en dit wel degelijk een bewuste keuze is. Moeten ze zelf weten alleen is het wel redelijk ''-waardig.
Overquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je nog de 'aanslag' op het huis van een Somalische gezin waar een pamflet van Wilders aan de deur gehangen werd?
Zie jij nu berichten in de krant over een aanval van moslim jongeren tijdens de nieuwjaarsnacht op een huis van een Joods gezin?
Ik ken weinig berichtgevers die zo kinderachtig opereren als GeenStijl eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste objectieve berichtgever nog tegenkomen, dus kunnen we elke bron wel standaard afdoen met de-smiley.
Top. Zet je jezelf alleen maar verder voor lul. Kijken of je nog een paar mooie quotejes kan neerplempen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Prima, als je niet inhoudelijk kunt reageren laat ik je posts wel verder.
Kijk even wie de vluchtelingenstroom stond aan te moedigen. Dat waren Merkel, de Duitse werkgeverslobby en Verhofstadt c.s.. De vrouwen die met hun verkapte kinderwens sokjes gaan breien en schaatslessen gaan geven zijn er wel maar die hebben dat effect helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het zijn de stiekemerds van rechts die zich verkneukelen bij zo'n groot arbeidsaanbod dat de lonen gaat drukken, die maakt dat je werknemers voor je kunt laten kruipen en de kosten worden toch betaald door de werknemers die er in alle opzichten de last van hebben.quote:Dit klopt wel.
Want die zien een hoop ellendelingen arriveren zonder enige toekomst. Die wil je zo snel mogelijk het land uit hebben en zo weinig mogelijk middelen in stoppen. Verspeelde moeite en onnodige belastingdruk op een net bijkomend europa van de crisis.
Echte vluchtelingen en gezinnen daargelaten. We hebben het nu over de 20 tot 40 jarige mannen die kunnen vechten voor hun land, maar er voor kiezen hier er een zooitje van te trappen.
Het enige probleem zijn de knuffelaars zelf. De policor, het gezwel van de samenleving tegenwoordig.
Exact: at5. De rest negeert het gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Over-waardige mediaberichtgeving besproken: dat was er pas 1.
Jan Roos kiest er zelf voor om dat beeld breed uit te meten. Omdat dat ook weer aansluit op de bekrompen ideeën die ze er zelf op nahouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat beeld zeg Jan Roos niet neer. Dat zetten die gasten zelf neer met hun meningen en gedragingen.
Schlampe?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een groepje jongens die meisjes bespugen, bedreigen en betasten. Wij kennen het inmiddels maar al te goed. Hoe zeg je "hoooeeerrrrr" in het Duits?
Joop, Pauw, TPO, Telegraaf, Volkskrant, allemaal bedenkelijk niveau qua berichtgeving en dubbele agenda's.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ken weinig berichtgevers die zo kinderachtig opereren als GeenStijl eigenlijk.
NOS.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joop, Pauw, TPO, Telegraaf, Volkskrant, allemaal bedenkelijk niveau qua berichtgeving en dubbele agenda's.
Volgens de agenten ter plekke die ze aanspraken op hun gedrag sprak er geen 1 een woord Duits.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schlampe?
Al denk ik niet dat de aanranders al de Duitse taal onder de knie hadden..
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 13:54:02Eveline is één van de vrouwen die zijn aangerand in Keulen. "Hij kneep in mijn bil" https://t.co/dc8e7q6ToT https://t.co/UBz9cESbEi reageer retweet
als sommigen hier hun zin zouden krijgen, zouden we daar heel hard naartoe gaan, ja. gelukkig krijgen die hun zin niet. domheid is niet ras-gebonden, daar hebben we er zelf ook genoeg van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga je nu NL en DE vergelijken met SA en Iran waar mensen op straat onthoofd worden omdat ze anders zijn dan moslims?
Goed man. Ik heb hier in Europa nog niemand vermoord zien worden omdat hij moslim is, maar wel omdat ze geen moslim waren. An masse.
Ze zetten zichzelf in de etalage met opmerkingen als sharia voor alle vrouwen in NL.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jan Roos kiest er zelf voor om dat beeld breed uit te meten. Omdat dat ook weer aansluit op de bekrompen ideeën die ze er zelf op nahouden.
Doe je ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die hier worden geboren of zelfs officieel verblijven, die flikker je niet het land uit. die moeten straf krijgen in ons land, omdat ze hier iets doen wat niet mag. simpel. die hele veronderstelling, dat je kan kiezen om mensen dit land uit te gooien, is belachelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dit soort uitschot per direct het land uit moet flikkeren. Deporteren. En als persona non grata verklaren in heel de EU.
Dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je nog de 'aanslag' op het huis van een Somalische gezin waar een pamflet van Wilders aan de deur gehangen werd?
Zie jij nu berichten in de krant over een aanval van moslim jongeren tijdens de nieuwjaarsnacht op een huis van een Joods gezin?
Dit inderdaad. Het is gewoon een verkapte vorm van buigen voor de vijand.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net zoals de media in Nederland.
Moet je voorstellen dat een kaalkopje een moslima zou aanranden.. dat was die vrouw ten eerste al hele week te gast in allerlei praatprogramma's, zou het nieuws alleen maar over moslimhaat gaan etc.
Dan zou de wereld te klein zijn, maar nu negeert de (staats)media het drie dagen lang, tot ze niet meer kunnen.
Het is een regelrechte klap in het gezicht van de vrouwen die daar beroving, aanranding en verkracht hebben ondergaan.
Die kunnen allemaal niet tippen aan het niveau van GS.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joop, Pauw, TPO, Telegraaf, Volkskrant, allemaal bedenkelijk niveau qua berichtgeving en dubbele agenda's.
Reactie op Facebook: 'Ik was er ook'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 13:54:02Eveline is één van de vrouwen die zijn aangerand in Keulen. "Hij kneep in mijn bil" https://t.co/dc8e7q6ToT https://t.co/UBz9cESbEi reageer retweet
Begint er zo wel op te lijken ja.quote:
Die wil je dan ook nog niet aanraken met een stok :vquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Reactie op Facebook: 'Ik was er ook'
De Duitse Regina Schleheck plaatste op Facebook een bericht over de aanrandingen. "Ik lees nu al drie dagen over de aanrandingen in Duitsland", schrijft ze. "Ja, ik was er ook, in Keulen. Wat er bij de Dom op het plein is gebeurd, kan ik niet zeggen, ik zat vast in een menigte, onder wie veel mannen. Velen hadden te veel gedronken, zagen er afgepeigerd uit en moesten overgeven." Maar Regina zegt dat ze in al die uren dat ze in de drukte stond, niet is lastiggevallen. "Ik denk dat de media de zaak gewoon hebben opgeblazen, dat past bij de angstcultuur waar we in leven."
Foto van deze vrouw:
[ afbeelding ]
Nee gek dat ze jou met rust gelaten hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |