abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158845811
het trieste van deze gehele discussie is, dat het gelijk moet gaan over of moslims of mensen uit het midden oosten hier wel horen.

volgens mij is dit gewoon een kwestie van dit tuig oppakken, en straffen volgens ons strafrecht. want zo doen wij dat in een beschaafd land ( en ook in duitsland)

in niet beschaafde landen, zoals je er nogal wat in het midden oosten hebt, wordt dan een soort lynch partijtje georganiseerd, zoals sommigen hier proberen..... veelzeggend.
pi_158845831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, de bal ligt nu bij de Duitse justitie, politie en politiek.
Die zou ook bij de EU moeten liggen. Zij hebben er overigens voor gezorgd dat deze figuren het continent binnen kwamen.
pi_158845833
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hmmmm, misschien wel omdat de keuze wordt gemaakt om deze tweet te selecteren. Waarom zijn er geen tweets geselecteerd van andere moslims die een andere mening propageren?
Dus voor elke retweet van een extreme mening die Jan Roos maakt moet hij verplicht een genuanceerde tegentweet vinden en plaatsen ?

Lijkt me nogal raar. Pauw vraagt ook geen voor en tegenstanders en schetst eentonig beelden aan de lopende band, en verdient daar ook nog eens geld mee. Lijkt me prima in balans.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:48:43 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158845842
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Naast Keulen ook in Hamburg en Stuttgart massa-aanrandingen.

[..]

Via Bild.
Een groepje jongens die meisjes bespugen, bedreigen en betasten. Wij kennen het inmiddels maar al te goed. Hoe zeg je "hoooeeerrrrr" in het Duits?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158845846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
volgens mij is dit gewoon een kwestie van dit tuig oppakken, en straffen volgens ons strafrecht. want zo doen wij dat in een beschaafd land ( en ook in duitsland)
Ik ben van mening dat je dit soort uitschot per direct het land uit moet flikkeren. Deporteren. En als persona non grata verklaren in heel de EU.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:50:08 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845880
quote:
in niet beschaafde landen, zoals je er nogal wat in het midden oosten hebt, wordt dan een soort lynch partijtje georganiseerd, zoals sommigen hier proberen..... veelzeggend.
Ga je nu NL en DE vergelijken met SA en Iran waar mensen op straat onthoofd worden omdat ze anders zijn dan moslims?

Goed man. Ik heb hier in Europa nog niemand vermoord zien worden omdat hij moslim is, maar wel omdat ze geen moslim waren. An masse.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158845888
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doet hij niet. Zeer selectief als het gaat om moslims, noord afrikanen en arabieren in een negatief daglicht. Kan hij niet verdragen en gaat hij het downplayen, goedpraten en daarna wegkijken. En al helemaal geen feiten benoemen of alleen er al naar kijken.
Net zoals de media in Nederland.

Moet je voorstellen dat een kaalkopje een moslima zou aanranden.. dat was die vrouw ten eerste al hele week te gast in allerlei praatprogramma's, zou het nieuws alleen maar over moslimhaat gaan etc.

Dan zou de wereld te klein zijn, maar nu negeert de (staats)media het drie dagen lang, tot ze niet meer kunnen.

Het is een regelrechte klap in het gezicht van de vrouwen die daar beroving, aanranding en verkracht hebben ondergaan. :r
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:51:01 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845903
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed om te zien dat je de aandacht verlegt en op de man speelt.
Nope, ik kom terug op het onderwerp omdat jij weg kijkt.
1947-2016
pi_158845909
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dus voor elke retweet van een extreme mening die Jan Roos maakt moet hij verplicht een genuanceerde tegentweet vinden en plaatsen ?
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Jan Roos en consorten graag een bepaald beeld neerzetten en dit wel degelijk een bewuste keuze is. Moeten ze zelf weten alleen is het wel redelijk ' :') '-waardig.
pi_158845913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een groepje jongens die meisjes bespugen, bedreigen en betasten. Wij kennen het inmiddels maar al te goed. Hoe zeg je "hoooeeerrrrr" in het Duits?
Nutte? Hure?
I´m back.
pi_158845929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nope, ik kom terug op het onderwerp omdat jij weg kijkt.
Prima, als je niet inhoudelijk kunt reageren laat ik je posts wel verder.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:53:08 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Moet je voorstellen dat een kaalkopje een moslima zou aanranden.. dat was die vrouw ten eerste al hele week te gast in allerlei praatprogramma's, zou het nieuws alleen maar over moslimhaat gaan etc.

Dan zou de wereld te klein zijn, maar nu negeert de (staats)media het drie dagen lang, tot ze niet meer kunnen.

Het is een regelrechte klap in het gezicht van de vrouwen die daar beroving, aanranding en verkracht hebben ondergaan. :r
Weet je nog de 'aanslag' op het huis van een Somalische gezin waar een pamflet van Wilders aan de deur gehangen werd?

Zie jij nu berichten in de krant over een aanval van moslim jongeren tijdens de nieuwjaarsnacht op een huis van een Joods gezin?
1947-2016
pi_158845943
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Jan Roos en consorten graag een bepaald beeld neerzetten en dit wel degelijk een bewuste keuze is. Moeten ze zelf weten alleen is het wel redelijk ' :') '-waardig.
Ik moet de eerste objectieve berichtgever nog tegenkomen, dus kunnen we elke bron wel standaard afdoen met de :')-smiley.
pi_158845955
quote:
het trieste van deze gehele discussie is, dat het gelijk moet gaan over of moslims of mensen uit het midden oosten hier wel horen.

Blijkbaar waren honderdzeventig agenten onvoldoende om duizend ingestroomde geile Arabische chirurgen in de hand te houden.

Wilders kan weer een gelijk wegstrepen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:53:53 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845956
quote:

[..]

Nogmaals, dat beeld zeg Jan Roos niet neer. Dat zetten die gasten zelf neer met hun meningen en gedragingen.
1947-2016
pi_158845964
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weet je nog de 'aanslag' op het huis van een Somalische gezin waar een pamflet van Wilders aan de deur gehangen werd?

Zie jij nu berichten in de krant over een aanval van moslim jongeren tijdens de nieuwjaarsnacht op een huis van een Joods gezin?
Over :')-waardige mediaberichtgeving besproken: dat was er pas 1.
pi_158845974
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik moet de eerste objectieve berichtgever nog tegenkomen, dus kunnen we elke bron wel standaard afdoen met de :')-smiley.
Ik ken weinig berichtgevers die zo kinderachtig opereren als GeenStijl eigenlijk.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:54:34 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845977
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Prima, als je niet inhoudelijk kunt reageren laat ik je posts wel verder.
Top. Zet je jezelf alleen maar verder voor lul. Kijken of je nog een paar mooie quotejes kan neerplempen.
1947-2016
pi_158845987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Fout. Links laat ze toe en weigert selectief de problemen te erkennen, benoemen en actie daarop te ondernemen.

Kijk even wie de vluchtelingenstroom stond aan te moedigen. Dat waren Merkel, de Duitse werkgeverslobby en Verhofstadt c.s.. De vrouwen die met hun verkapte kinderwens sokjes gaan breien en schaatslessen gaan geven zijn er wel maar die hebben dat effect helemaal niet.

quote:
Dit klopt wel.
Want die zien een hoop ellendelingen arriveren zonder enige toekomst. Die wil je zo snel mogelijk het land uit hebben en zo weinig mogelijk middelen in stoppen. Verspeelde moeite en onnodige belastingdruk op een net bijkomend europa van de crisis.
Echte vluchtelingen en gezinnen daargelaten. We hebben het nu over de 20 tot 40 jarige mannen die kunnen vechten voor hun land, maar er voor kiezen hier er een zooitje van te trappen.

Het enige probleem zijn de knuffelaars zelf. De policor, het gezwel van de samenleving tegenwoordig.
Het zijn de stiekemerds van rechts die zich verkneukelen bij zo'n groot arbeidsaanbod dat de lonen gaat drukken, die maakt dat je werknemers voor je kunt laten kruipen en de kosten worden toch betaald door de werknemers die er in alle opzichten de last van hebben.

Als ze nou gewoon zorgt voor werkgelegenheid, door het kapitaal wat minder te spekken, en door immigratie te beperken, dan is er ook werk voor immigranten en blijft er van de integratieproblemen veel minder over. Maar daar is de kiezer te simpel voor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:55:18 #220
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158845989
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over :')-waardige mediaberichtgeving besproken: dat was er pas 1.
Exact: at5. De rest negeert het gewoon.
1947-2016
pi_158845992
quote:

[..]

Nogmaals, dat beeld zeg Jan Roos niet neer. Dat zetten die gasten zelf neer met hun meningen en gedragingen.
Jan Roos kiest er zelf voor om dat beeld breed uit te meten. Omdat dat ook weer aansluit op de bekrompen ideeën die ze er zelf op nahouden.
pi_158845996
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Schlampe?

Al denk ik niet dat de aanranders al de Duitse taal onder de knie hadden.. :')
pi_158845997
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ken weinig berichtgevers die zo kinderachtig opereren als GeenStijl eigenlijk.
Joop, Pauw, TPO, Telegraaf, Volkskrant, allemaal bedenkelijk niveau qua berichtgeving en dubbele agenda's.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:56:20 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Joop, Pauw, TPO, Telegraaf, Volkskrant, allemaal bedenkelijk niveau qua berichtgeving en dubbele agenda's.
NOS.
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:56:29 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158846023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Schlampe?

Al denk ik niet dat de aanranders al de Duitse taal onder de knie hadden.. :')
Volgens de agenten ter plekke die ze aanspraken op hun gedrag sprak er geen 1 een woord Duits. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158846025
RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 13:54:02 Eveline is één van de vrouwen die zijn aangerand in Keulen. "Hij kneep in mijn bil" https://t.co/dc8e7q6ToT https://t.co/UBz9cESbEi reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158846028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ga je nu NL en DE vergelijken met SA en Iran waar mensen op straat onthoofd worden omdat ze anders zijn dan moslims?

Goed man. Ik heb hier in Europa nog niemand vermoord zien worden omdat hij moslim is, maar wel omdat ze geen moslim waren. An masse.
als sommigen hier hun zin zouden krijgen, zouden we daar heel hard naartoe gaan, ja. gelukkig krijgen die hun zin niet. domheid is niet ras-gebonden, daar hebben we er zelf ook genoeg van.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:57:28 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846042
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jan Roos kiest er zelf voor om dat beeld breed uit te meten. Omdat dat ook weer aansluit op de bekrompen ideeën die ze er zelf op nahouden.
Ze zetten zichzelf in de etalage met opmerkingen als sharia voor alle vrouwen in NL.
1947-2016
pi_158846046
Bizar dat Keulse media het over 40 a 50 daders hebben die bekend zijn bij de politie terwijl het hier over 1.000+ man gaat die ook nog eens vluchteling zouden zijn... :{

http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,33047730.html
pi_158846062
quote:

[..]

Doe je ook :') als Sanne Wallis de Vries weer eens onzin loopt te verkondigen voor een flink uurtarief bij Pauw?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158846070
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je dit soort uitschot per direct het land uit moet flikkeren. Deporteren. En als persona non grata verklaren in heel de EU.
mensen die hier worden geboren of zelfs officieel verblijven, die flikker je niet het land uit. die moeten straf krijgen in ons land, omdat ze hier iets doen wat niet mag. simpel. die hele veronderstelling, dat je kan kiezen om mensen dit land uit te gooien, is belachelijk.
pi_158846122
quote:

[..]

Dit bedoel ik.
pi_158846143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het is gewoon een verkapte vorm van buigen voor de vijand.

Vroeger werden dit soort mensen NSB'ers genoemd. Tegenwoordig is het 'politiek correct' en toon je 'solidariteit'. Allemaal één grote dekmantel om het NSB gedrag goed te praten. :r

Het is in ieder geval al duidelijk aan welke kant van de geschiedenis de EU staat. Het enige verzet vind je onder de nog normaal-denkende bevolking. Maar die worden inmiddels door een gehersenspoeld gedeelte van de bevolking afgeschilderd als neo-nazi en xenofoob, en dus eigenlijk de vijand. Waar kennen we dit toch van? Iets met 75 jaar geleden...
pi_158846156
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die kunnen allemaal niet tippen aan het niveau van GS.
pi_158846169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef StaceySinger het volgende:
RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 13:54:02 Eveline is één van de vrouwen die zijn aangerand in Keulen. "Hij kneep in mijn bil" https://t.co/dc8e7q6ToT https://t.co/UBz9cESbEi reageer retweet
[ afbeelding ]
Reactie op Facebook: 'Ik was er ook'

De Duitse Regina Schleheck plaatste op Facebook een bericht over de aanrandingen. "Ik lees nu al drie dagen over de aanrandingen in Duitsland", schrijft ze. "Ja, ik was er ook, in Keulen. Wat er bij de Dom op het plein is gebeurd, kan ik niet zeggen, ik zat vast in een menigte, onder wie veel mannen. Velen hadden te veel gedronken, zagen er afgepeigerd uit en moesten overgeven." Maar Regina zegt dat ze in al die uren dat ze in de drukte stond, niet is lastiggevallen. "Ik denk dat de media de zaak gewoon hebben opgeblazen, dat past bij de angstcultuur waar we in leven."

Foto van deze vrouw:

Nee gek dat ze jou met rust gelaten hebben. :') _O-
pi_158846179
'Ook massa-aanrandingen in Hamburg en Stuttgart'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-en-Stuttgart.dhtml

Dus dit is een nieuwe trend. Lekker weer. De Arabische lente komt naar u toe!
Geef gewoon alle vrouwen pepperspray, dan is het gauw afgelopen.
pi_158846222
http://www.joop.nl/nieuws/65751

Na veel dralen en excuses dat het nieuws pas op maandagmiddag naar buiten is gebracht door de Duitse politie heeft Joop.nl nu ook maar iets geschreven.

Eigenlijk te gek voor woorden: de titel spreekt over onrust over de aanrandingen. Alsof het raar is dat men zich hierover verontrust... Alsof dat het nieuws is. Vervolgens wordt in de inleiding geschreven dat er minstens 15 vrouwen zijn aangerand. Wellicht in de hoop dat het meerendeel van de lezers wegklikt hierna, want bij de details verderop in het artikel schrijft men vervolgens over 90 aangiftes..... Damn, wat een volk zit daar bij Joop zeg....
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:06:57 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158846223
Tahir platz :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:07:59 #239
117098 Hathor
Effe niet
pi_158846249
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:06 schreef Twiitch het volgende:
Tahir platz :')
Begint er zo wel op te lijken ja.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158846281
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

De Duitse Regina Schleheck plaatste op Facebook een bericht over de aanrandingen. "Ik lees nu al drie dagen over de aanrandingen in Duitsland", schrijft ze. "Ja, ik was er ook, in Keulen. Wat er bij de Dom op het plein is gebeurd, kan ik niet zeggen, ik zat vast in een menigte, onder wie veel mannen. Velen hadden te veel gedronken, zagen er afgepeigerd uit en moesten overgeven." Maar Regina zegt dat ze in al die uren dat ze in de drukte stond, niet is lastiggevallen. "Ik denk dat de media de zaak gewoon hebben opgeblazen, dat past bij de angstcultuur waar we in leven."

Foto van deze vrouw:

[ afbeelding ]

Die wil je dan ook nog niet aanraken met een stok :v
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158846286
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:06 schreef Multatilu het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws/65751

Na veel dralen en excuses dat het nieuws pas op maandagmiddag naar buiten is gebracht door de Duitse politie heeft Joop.nl nu ook maar iets geschreven.

Eigenlijk te gek voor woorden: de titel spreekt over onrust over de aanrandingen. Alsof het raar is dat men zich hierover verontrust... Alsof dat het nieuws is. Vervolgens wordt in de inleiding geschreven dat er minstens 15 vrouwen zijn aangerand. Wellicht in de hoop dat het meerendeel van de lezers wegklikt hierna, want bij de details verderop in het artikel schrijft men vervolgens over 90 aangiftes..... Damn, wat een volk zit daar bij Joop zeg....
Joop moet je sowieso boycotten. Door die link hier neer te plempen krijgen ze alleen maar meer bezoekers en dus meer naamsbekendheid.
pi_158846311
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Foto van deze vrouw:

[ afbeelding ]

Homoseksualiteit is haram. Daarom hebben ze deze 'vrouw' niet aangeraakt natuurlijk.
pi_158846316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:09 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Die wil je dan ook nog niet aanraken met een stok :v
RTLNieuws plaatst dan ook geen foto van de vrouw bij het artikel.

Waarom moet het dan wel erbij?
pi_158846324
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is haram. Daarom hebben ze deze 'vrouw' niet aangeraakt natuurlijk.
_O-
pi_158846334
Des te meer een reden om een limiet te stellen aan het aantal moslimmannen dat Europa binnenkomt.
pi_158846401
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het is gewoon een verkapte vorm van buigen voor de vijand.

Vroeger werden dit soort mensen NSB'ers genoemd. Tegenwoordig is het 'politiek correct' en toon je 'solidariteit'. Allemaal één grote dekmantel om het NSB gedrag goed te praten. :r

Het is in ieder geval al duidelijk aan welke kant van de geschiedenis de EU staat. Het enige verzet vind je onder de nog normaal-denkende bevolking. Maar die worden inmiddels door een gehersenspoeld gedeelte van de bevolking afgeschilderd als neo-nazi en xenofoob, en dus eigenlijk de vijand. Waar kennen we dit toch van? Iets met 75 jaar geleden...
jij ziet moslims kennelijk als 'de vijand' ?
waartegen we ons moeten verzetten?

sorrie hoor, maar dta lijkt toch echt meer op de NSB dan mensen die (volgens jou, ik en iedereen wist allang wat er in keulen was gebeurt...)bepaald nieuws niet snel of heftig genoeg naar voren brengen.

niemand schilderd jou of anderen af als nazis, maar als mensen zich zo gedragen, dan is de link snel gelegd, tja... moslims als de nieuwe joden. allemaal het land uit. toch?
pi_158846425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef Tjoptjop1967 het volgende:
Bizar dat Keulse media het over 40 a 50 daders hebben die bekend zijn bij de politie terwijl het hier over 1.000+ man gaat die ook nog eens vluchteling zouden zijn... :{

http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,33047730.html
kwestie van begrijpend lezen (wat helaas veel mensen niet doen)

enkele tientallen personen zouden zich daar strafbaar gemaakt hebben aan aanrandingen en roofovervallen/berovingen (een vorm van tasjesdiefstal die din duitsland 'antanzen' genoemt wordt, veelal noord-afrikaanse daders die in groepenjes van 2 of 3-4 personen lichamelijk contact met hun slachtofer zoeken en hem daarbij beroven van telefoons/portemonnee's)...

deze personen bevonden zich in een groep van ruim 1000+ personen op het Stationsplein/domplein in Köln die door de politie uiteengejaagt werd nadat er vuurwerk in de menigte gegooid werd en hierbij een grote onrust ontstond..

de tientallen tasjesdieven hebben vooral gebruikt gemaakt van die onrust en ook de aanrandingen werden door slachtoffers gemeld.
Er is nooit sprake geweest dat de Kölner politie meldde dat alle duizend personen op dat plein strafbaar waren of dat die hele groep enkel uit noord-afrikaanse mannen bestond,
Amdere mensen die die nieuwberichten recyclen maakten dat er helaas wel van, al dan niet vanuit politiek-ideologische motieven of gewoon vanwege een slechte vertaling.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158846462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

kwestie van begrijpend lezen (wat helaas veel mensen niet doen)

enkele tientallen personen zouden zich daar strafbaar gemaakt hebben aan aanrandingen en roofovervallen/berovingen (een vorm van tasjesdiefstal die din duitsland 'antanzen' genoemt wordt, veelal noord-afrikaanse daders die in groepenjes van 2 of 3-4 personen lichamelijk contact met hun slachtofer zoeken en hem daarbij beroven van telefoons/portemonnee's)...

deze personen bevonden zich in een groep van ruim 1000+ personen op het Stationsplein/domplein in Köln die door de politie uiteengejaagt werd nadat er vuurwerk in de menigte gegooid werd en hierbij een grote onrust ontstond..

de tientallen tasjesdieven hebben vooral gebruikt gemaakt van die onrust en ook de aanrandingen werden door slachtoffers gemeld.
Er is nooit sprake geweest dat de Kölner politie meldde dat alle duizend personen op dat plein strafbaar waren of dat die hele groep enkel uit noord-afrikaanse mannen bestond,
Amdere mensen die die nieuwberichten recyclen maakten dat er helaas wel van, al dan niet vanuit politiek-ideologische motieven of gewoon vanwege een slechte vertaling.
Dat maakt het toch nog erger? Als van meer dan 1000 mannen alleen Noord Afrikaanse mannen strafbare feiten plegen?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158846464
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want GeenStijl kan natuurlijk niet de keuze maken om dit soort figuren op een andere manier van repliek te voorzien. Nee, je kunt dit soort figuren alleen maar hard uitlachen en net doen alsof dit is wat de gemiddelde moslim denkt. Andere keuzes zijn er niet.
Onder de jeugd met roots uit Islamitische landen zijn wel enorm veel problemen. Zie je in London/Brussel/Frankrijk/Nederland/Duitsland/Zweden, eigenlijk overal waar ze zitten :') Waar ligt dit aan volgens jou?
Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:24:44 #250
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_158846597
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Onder de jeugd met roots uit Islamitische landen zijn wel enorm veel problemen. Zie je in London/Brussel/Frankrijk/Nederland/Duitsland/Zweden, eigenlijk overal waar ze zitten :') Waar ligt dit aan volgens jou?
Geen stageplaatsen natuurlijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')